informacje prasowe

Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Czytaj więcej
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
Aviva zaprasza na podcasty „Jesteśmy przy Tobie”

Aviva, która w październiku ruszyła z kampanią „Jesteśmy przy Tobie”, chce jeszcze mocniej zamanifestować, jak istotne dla marki jest poczucie bezpieczeństwa. W tym celu powstaje cykl podcastów prowadzonych przez Agnieszkę Szydłowską.
Nie szukaj. Zapytaj – nowa kampania rekrutacyjna Avivy

„Po co szukać w internecie, jeśli możesz nas zapytać?”. Aviva rusza z kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób, które chcą rozwijać się jako Doradca Ubezpieczeniowy.
Aviva wspiera kampanię „Bądź bezpieczny z PCK”

Epidemia, burza, powódź i podtopienia, upał, wichura, ostra zima – jak przygotować się do tych kryzysowych sytuacji, zwiększając bezpieczeństwo swoje i rodziny? Polski Czerwony Krzyż prowadzi kampanię edukacyjną „Bądź bezpieczny z PCK”, którą wspiera Aviva. Ubezpieczenia...
ePolisa i automatyczna płatność składki – rozwiązania na czasie

Aviva wdrożyła ePolisę – unikatowe na polskim rynku rozwiązanie, umożliwiające finalizację zakupu polisy życiowej w pełni online, wraz z opłaceniem pierwszej składki i odbiorem polisy w serwisie MojaAviva. Kolejną nowością jest możliwość cyklicznych płatności składek z k...
Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
Ubezpieczenie dla nauczycieli obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva przygotowała specjalną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun dla nauczycieli i pracowników szkół oraz przedszkoli. Zakres ochrony można rozszerzyć o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19 bez wzrostu składki.
Ubezpieczenie obejmie Covid-19, składka nie wzrośnie

Aviva umożliwia rozszerzenie zakresu nowych umów grupowego ubezpieczenia na życie Opiekun o świadczenie w razie śmierci z powodu zachorowania na Covid-19. Suma ubezpieczenia z tego tytułu może wynieść do 100 tys. zł. Dodatkowa ochrona nie powoduje wzrostu składki.
Aviva wspiera zbiórkę książek

Jako partner akcji Fundacji Zaczytani Aviva udostępniła blisko 50 swoich biur w całej Polsce. 
Wrzesień miesiącem PPK

Wrzesień to najlepszy czas na wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przez firmy zatrudniające od 20 do 249 pracowników. Potem czeka nas kumulacja, gdyż do 27 października umowy o zarządzanie PPK musi podpisać kilkadziesiąt tysięcy firm. Jak to zrobili Brytyjc...
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2020 r.

Zysk operacyjny grupy Aviva w Polsce według międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej wyniósł 509 mln zł, czyli był o 9% wyższy niż w I połowie 2019 roku [1]
1
2
3
4
5
6
7