Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na czas wyjazdu
Do niedawna można było kupić tylko standardowe ubezpieczenie mieszkaniowe na rok lub dłużej. Postanowiliśmy to zmienić i jako jedni z pierwszych umożliwiamy ubezpieczenie mieszkania lub domu na czas wyjazdu do 45 dni. Spokojniejsza głowa podczas wyjazdu może skłonić klientów do zakupu stałego ubezpieczenia mieszkania po powrocie.
Małgorzata Skibińska, dyrektor działu rozwoju indywidualnych ubezpieczeń majątkowych, Aviva
Na rok, dwa lub trzy
Coraz częściej jednak klienci wybierają możliwość zawarcia umowy na 2 lub 3 lata. Dzięki temu nie muszą co roku pamiętać o przedłużeniu ubezpieczenia, a dodatkowo płacą niższą składkę.
Małgorzata Skibińska, Aviva
- niezależnie od sposobu zakupu (agent, telefon, internet), klient dostaje polisę na maila po akceptacji kodem sms
- brak franszyz obniżających odszkodowanie (poza zalaniem wodą z opadów atmosferycznych – tę franszyzę można znieść, płacąc dodatkową składkę)
- dom lub mieszkanie zastępcze na czas remontu po zalaniu
- po przepięciu wypłata jak za nowy sprzęt o tych samych parametrach
- ubezpieczenie obejmuje stłuczenie szklanych elementów wyposażenia mieszkania (domu)
- OC w życiu prywatnym – nawet 100 tys. zł, gdy na przykład nieumyślnie zalejemy mieszkanie sąsiada lub dziecko wybije szybę
- gwarancję wypłaty odszkodowania do 10 dni dla większości szkód
- likwidację prostych szkód tylko przez telefon (ponad 40% szkód mieszkaniowych w Avivie likwidowanych jest przez telefon)
- brak redukcji sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania (jako jedyni na rynku oferujemy takie rozwiązanie w standardzie)
- możliwość bezgotówkowej likwidacji szkód we współpracy z firmą Fachmistrz, która wykonuje prace remontowe; Aviva wprowadziła taką możliwość jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, odpowiadając na sygnały od klientów, którzy bardziej cenią szybkie wykonanie napraw po szkodzie niż zwykłą wypłatę odszkodowania
- specjalna aplikacja umożliwiająca samolikwidację szkody zalaniowej (to ok. połowy wszystkich szkód) – aplikacja została stworzona w Avivie i zwyciężyła w wewnętrznym hackathonie.