Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

Opublikowany

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.

Na czas wyjazdu

Wielu klientów chce ubezpieczyć swoje mieszkanie w podstawowym zakresie tylko na czas wakacyjnej nieobecności.

Do niedawna można było kupić tylko standardowe ubezpieczenie mieszkaniowe na rok lub dłużej. Postanowiliśmy to zmienić i jako jedni z pierwszych umożliwiamy ubezpieczenie mieszkania lub domu na czas wyjazdu do 45 dni. Spokojniejsza głowa podczas wyjazdu może skłonić klientów do zakupu stałego ubezpieczenia mieszkania po powrocie.

Małgorzata Skibińska, dyrektor działu rozwoju indywidualnych ubezpieczeń majątkowych, Aviva 

Ubezpieczenie mieszkania na czas wyjazdu można kupić w Avivie przez internet wraz z polisą turystyczną „Twoja Podróż”. Można objąć ochroną mury domu lub mieszkania wraz z elementami stałymi, a także ruchomości domowe od kradzieży.

Na rok, dwa lub trzy

Zwyczajowo, ubezpieczenia mieszkań i domów zawiera się na 12 miesięcy

Coraz częściej jednak klienci wybierają możliwość zawarcia umowy na 2 lub 3 lata. Dzięki temu nie muszą co roku pamiętać o przedłużeniu ubezpieczenia, a dodatkowo płacą niższą składkę.

Małgorzata Skibińska, Aviva

Polisy mieszkaniowe zapewniają szeroki zakres ochrony w wielu sytuacjach, a także pomoc w ramach assistance. Najważniejsze „składniki” pełnego ubezpieczenia domu lub mieszkania to: ubezpieczenie od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, od stłuczenia, od dewastacji,  ubezpieczenie ruchomości specjalnych, ubezpieczenie NNW oraz OC w życiu prywatnym.
Konkurując o klientów, ubezpieczyciele upraszczają warunki ubezpieczeń i proces sprzedaży oraz przyspieszają likwidację szkód.
Wprowadzając nowe ubezpieczenie „Twój Dom”, Aviva zaproponowała atrakcyjne dla klientów rozwiązania:
  • niezależnie od sposobu zakupu (agent, telefon, internet), klient dostaje polisę na maila po akceptacji kodem sms
  • brak franszyz obniżających odszkodowanie (poza zalaniem wodą z opadów atmosferycznych – tę franszyzę można znieść, płacąc dodatkową składkę)
  • dom lub mieszkanie zastępcze na czas remontu po zalaniu
  • po przepięciu wypłata jak za nowy sprzęt o tych samych parametrach
  • ubezpieczenie obejmuje stłuczenie szklanych elementów wyposażenia mieszkania (domu)
  • OC w życiu prywatnym – nawet 100 tys. zł, gdy na przykład nieumyślnie zalejemy mieszkanie sąsiada lub dziecko wybije szybę
  • gwarancję wypłaty odszkodowania do 10 dni dla większości szkód
  • likwidację prostych szkód tylko przez telefon (ponad 40% szkód mieszkaniowych w Avivie likwidowanych jest przez telefon)
  • brak redukcji sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania (jako jedyni na rynku oferujemy takie rozwiązanie w standardzie)
  • możliwość bezgotówkowej likwidacji szkód we współpracy z firmą Fachmistrz, która wykonuje prace remontowe; Aviva wprowadziła taką możliwość jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, odpowiadając na sygnały od klientów, którzy bardziej cenią szybkie wykonanie napraw po szkodzie niż zwykłą wypłatę odszkodowania
  • specjalna aplikacja umożliwiająca samolikwidację szkody zalaniowej (to ok. połowy wszystkich szkód) – aplikacja została stworzona w Avivie i zwyciężyła w wewnętrznym hackathonie.
Ochronę można m. in. rozszerzyć o ubezpieczenie domu letniskowego, roweru, roślinności ogrodowej. Można też ubezpieczyć dom w budowie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.