Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

Kopiuj tekst

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.

Na czas wyjazdu

Wielu klientów chce ubezpieczyć swoje mieszkanie w podstawowym zakresie tylko na czas wakacyjnej nieobecności.

Do niedawna można było kupić tylko standardowe ubezpieczenie mieszkaniowe na rok lub dłużej. Postanowiliśmy to zmienić i jako jedni z pierwszych umożliwiamy ubezpieczenie mieszkania lub domu na czas wyjazdu do 45 dni. Spokojniejsza głowa podczas wyjazdu może skłonić klientów do zakupu stałego ubezpieczenia mieszkania po powrocie.

Małgorzata Skibińska, dyrektor działu rozwoju indywidualnych ubezpieczeń majątkowych, Aviva 

Ubezpieczenie mieszkania na czas wyjazdu można kupić w Avivie przez internet wraz z polisą turystyczną „Twoja Podróż”. Można objąć ochroną mury domu lub mieszkania wraz z elementami stałymi, a także ruchomości domowe od kradzieży.

Na rok, dwa lub trzy

Zwyczajowo, ubezpieczenia mieszkań i domów zawiera się na 12 miesięcy

Coraz częściej jednak klienci wybierają możliwość zawarcia umowy na 2 lub 3 lata. Dzięki temu nie muszą co roku pamiętać o przedłużeniu ubezpieczenia, a dodatkowo płacą niższą składkę.

Małgorzata Skibińska, Aviva

Polisy mieszkaniowe zapewniają szeroki zakres ochrony w wielu sytuacjach, a także pomoc w ramach assistance. Najważniejsze „składniki” pełnego ubezpieczenia domu lub mieszkania to: ubezpieczenie od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, od stłuczenia, od dewastacji,  ubezpieczenie ruchomości specjalnych, ubezpieczenie NNW oraz OC w życiu prywatnym.
Konkurując o klientów, ubezpieczyciele upraszczają warunki ubezpieczeń i proces sprzedaży oraz przyspieszają likwidację szkód.
Wprowadzając nowe ubezpieczenie „Twój Dom”, Aviva zaproponowała atrakcyjne dla klientów rozwiązania:
  • niezależnie od sposobu zakupu (agent, telefon, internet), klient dostaje polisę na maila po akceptacji kodem sms
  • brak franszyz obniżających odszkodowanie (poza zalaniem wodą z opadów atmosferycznych – tę franszyzę można znieść, płacąc dodatkową składkę)
  • dom lub mieszkanie zastępcze na czas remontu po zalaniu
  • po przepięciu wypłata jak za nowy sprzęt o tych samych parametrach
  • ubezpieczenie obejmuje stłuczenie szklanych elementów wyposażenia mieszkania (domu)
  • OC w życiu prywatnym – nawet 100 tys. zł, gdy na przykład nieumyślnie zalejemy mieszkanie sąsiada lub dziecko wybije szybę
  • gwarancję wypłaty odszkodowania do 10 dni dla większości szkód
  • likwidację prostych szkód tylko przez telefon (ponad 40% szkód mieszkaniowych w Avivie likwidowanych jest przez telefon)
  • brak redukcji sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania (jako jedyni na rynku oferujemy takie rozwiązanie w standardzie)
  • możliwość bezgotówkowej likwidacji szkód we współpracy z firmą Fachmistrz, która wykonuje prace remontowe; Aviva wprowadziła taką możliwość jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, odpowiadając na sygnały od klientów, którzy bardziej cenią szybkie wykonanie napraw po szkodzie niż zwykłą wypłatę odszkodowania
  • specjalna aplikacja umożliwiająca samolikwidację szkody zalaniowej (to ok. połowy wszystkich szkód) – aplikacja została stworzona w Avivie i zwyciężyła w wewnętrznym hackathonie.
Ochronę można m. in. rozszerzyć o ubezpieczenie domu letniskowego, roweru, roślinności ogrodowej. Można też ubezpieczyć dom w budowie.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.