Partner w podróży prywatnej i służbowej

02.06.2003

Partner w podróży prywatnej i służbowej

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA rozszerzyło ofertę o ubezpieczenie Partner w podróży, przeznaczone dla osób wyjeżdżających za granicę prywatnie i służbowo. Zawierana na rok umowa obejmuje ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą, ubezpieczenie bagażu podróżnego, odpowiedzialności cywilnej oraz usługi assistance. Klienci otrzymują podręczną kartę identyfikacyjną z numerem centrum alarmowego.

Klienci mają możliwość wyboru jednego z czterech wariantów zakresu i wysokości ochrony - dwa warianty przeznaczone są dla osób podróżujących po Europie i krajach basenu Morza Śródziemnego, dwa pozostałe - dla podróżujących po całym świecie. Klient może zostać dodatkowo objęty ubezpieczeniem następstw nieszczęśliwych wypadków.

Wprowadzenie ubezpieczenia „Partner w podróży” to kolejny krok w rozbudowie oferty CU TUO przeznaczonej dla klientów indywidualnych. Od trzech lat stopniowo przygotowujemy kolejne ubezpieczenia dla tej grupy klientów. Oferujemy już trzy rodzaje ubezpieczeń mieszkaniowych i cztery następstw nieszczęśliwych wypadków, dopasowane do potrzeb poszczególnych grup klientów. Ubezpieczenie „Partner w podróży” opracowaliśmy przede wszystkim z myślą o osobach często wyjeżdżających za granicę, które chcą zapewnić sobie ubezpieczenie na cały rok i dzięki temu nie myśleć o polisie przed każdą  podróżą.

Ryszard Bociong, prezes zarządu CU TUO

Główną rolę w sprzedaży ubezpieczeń dla klientów indywidualnych odgrywają agenci ubezpieczeniowi CU Polska. Drugie miejsce w systemie dystrybucji zajmują brokerzy.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.