"Drzewo" to nowy film reklamowy, który emitowany jest od 1 czerwca w ramach dużej kampanii reklamowej prowadzonej przez grupę finansowo-ubezpieczeniową Commercial Union Polska.
Głównym celem kampanii reklamowej jest utrwalenie wizerunku grupy CU Polska. Kluczowy przekaz zbudowany został przy pomocy motywu drzewa, które jest symbolem trwałości, solidności i wzrostu.
Film opowiada o upływie czasu, o zmianach i możliwościach, o tym, jak coś materialnego zamienia się w wartość. Historia drzewa i jego przemiany nawiązują do pojęcia pieniędzy - ich rzeczywistej wartości nie określają umieszczone na nich liczby, ale możliwości, jakie ze sobą niosą.
Hasło "Zaufanie zobowiązuje" przekazuje postawę Commercial Union wobec klientów i poczucie odpowiedzialności za ich finansową przyszłość.
Multimedialna kampania wizerunkowa Commercial Union Polska rozpoczęła się 1 czerwca i potrwa do początku lipca. Prowadzona jest w telewizji (30-, 40- i 60-sekundowe spoty), a także w wybranych tytułach prasowych.