Zaufanie zobowiązuje - kampania wizerunkowa grupy CU

02.06.2003

Zaufanie zobowiązuje - kampania wizerunkowa grupy CU

Opublikowany

"Drzewo" to nowy film reklamowy, który emitowany jest od 1 czerwca w ramach dużej kampanii reklamowej prowadzonej przez grupę finansowo-ubezpieczeniową Commercial Union Polska.

Głównym celem kampanii reklamowej jest utrwalenie wizerunku grupy CU Polska. Kluczowy przekaz zbudowany został przy pomocy motywu drzewa, które jest symbolem trwałości, solidności i wzrostu.
Film opowiada o upływie czasu, o zmianach i możliwościach, o tym, jak coś materialnego zamienia się w wartość. Historia drzewa i jego przemiany nawiązują do pojęcia pieniędzy - ich rzeczywistej wartości nie określają umieszczone na nich liczby, ale możliwości, jakie ze sobą niosą.
Hasło "Zaufanie zobowiązuje" przekazuje postawę Commercial Union wobec klientów i poczucie odpowiedzialności za ich finansową przyszłość.
Multimedialna kampania wizerunkowa Commercial Union Polska rozpoczęła  się 1 czerwca i potrwa do początku lipca. Prowadzona jest w telewizji (30-, 40- i 60-sekundowe spoty), a także w wybranych tytułach prasowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Partner w podróży prywatnej i służbowej

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA rozszerzyło ofertę o ubezpieczenie Partner w podróży, przeznaczone dla osób wyjeżdżających za granicę prywatnie i służbowo. Zawierana na rok umowa obejmuje ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą, ubezpieczenie bagażu podróżnego, odpowiedzialności cywilnej oraz usługi assistance. Klienci otrzymują podręczną kartę identyfikacyjną z numerem centrum alarmowego.