ISO dla CU PTE

08.08.2003

ISO dla CU PTE

Opublikowany

Commercial Union - Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK SA jest jednym z pierwszych towarzystw emerytalnych w Polsce, które otrzymały certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.

Zakres certyfikacji obejmuje zarządzanie otwartym funduszem emerytalnym Commercial Union. Certyfikat został wydany przez DNV Certification w ramach holenderskiej akredytacji RvA.

Kompleksowe badanie poprzedzające przyznanie certyfikatu przeprowadziła renomowana jednostka certyfikująca Det Norske Veritas.

System Zarządzania Jakością opracowano po opisaniu i optymalizacji ponad 100 procesów w CU PTE. Dokumentacja związana z Systemem Zarządzania Jakością została opracowana, funkcjonuje i będzie  aktualizowana w formie elektronicznej - „ISO bez kartki papieru”.

Otrzymanie  certyfikatu jest podsumowaniem rocznej pracy przy wdrożeniu i  doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością i jednocześnie potwierdzeniem wysokiej jakości oferowanych przez nas usług, związanych z zarządzaniem największym w Polsce funduszem emerytalnym. Przykładamy dużą wagę do doskonalenia kwalifikacji zawodowych pracowników i dokładamy wszelkich starań, aby założenia polityki jakości były dokładnie znane, rozumiane i respektowane przez wszystkich pracowników.

Piotr Szczepiórkowski, prezes Commercial Union PTE

Zarząd Towarzystwa przyjął Politykę Jakości, której punktem wyjścia jest misja Towarzystwa:

"Zarządzając największym Otwartym Funduszem Emerytalnym, budujemy  długoterminowe oszczędności naszych klientów i przyczyniamy się do wzrostu gospodarczego kraju. Chcemy być efektywną i sprawną organizacją stosującą najlepsze praktyki rynkowe, zapewniającą przyjazną obsługę i czytelną informację. Naszym sukcesem jest satysfakcja i zaufanie  klientów - to nadaje sens naszej pracy i decyduje o wartości naszej  marki i firmy."


Do najważniejszych celów zarządzania jakością należą: dążenie do racjonalnego kosztowo spełniania oczekiwań klientów przez wydajną pracę na każdym szczeblu organizacji, rygorystyczną kontrolę ryzyka inwestycyjnego oraz stosowanie procedur inwestycyjnych opartych na  najlepszych wzorcach.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.