Klienci zarabiają na hossie

13.10.2003

Klienci zarabiają na hossie

Opublikowany

Zarówno trzeci kwartał, jak i pierwsze dziewięć miesięcy 2003  roku były bardzo udanym okresem dla ubezpieczeniowych funduszy inwestycyjnych Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA. Spektakularne zyski przyniosły fundusze z wysokim udziałem akcji: Dynamiczny i CU Fundusz Akcji. Wyniki te wiązały się nie tylko z generalną poprawą sytuacji na rynku akcji, ale również trafnym doborem spółek do portfeli przez specjalistów z CU.

Podobnie wysokie stopy zwrotu - i to zarówno w trzecim kwartale, jak i  w ciągu dziewięciu miesięcy - osiągnęły fundusze zrównoważone: Aktywny i  Międzynarodowy.

W przypadku Funduszu Międzynarodowego skumulowały się dwa pozytywne  czynniki: hossa na giełdach zagranicznych oraz osłabienie złotego. Fundusze bezpieczne, które cechują się najniższym ryzykiem inwestycyjnym, przyniosły zyski wysoce konkurencyjne wobec  alternatywnych, bezpiecznych form oszczędzania.

Marek Przybylski, prezes Commercial Union Investment Management (Polska) SA

Zarządzający funduszami CU patrzą w przyszłość dość optymistycznie. W ich opinii wzrosty cen akcji na warszawskiej giełdzie mają solidne podstawy w postępującym ożywieniu gospodarczym. Okresowe korekty wyhamowują nadmierne tempo hossy i stanowią dobrą okazję do zwiększenia zaangażowania w akcje.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.