CU OFE: niższe opłaty od składki

30.10.2003

CU OFE: niższe opłaty od składki

Opublikowany

31 października opłata od składki, płacona przez klientów, których staż członkowski w CU OFE nie przekroczył dwóch lat, zostanie obniżona z 10 proc. do 8,5 proc.

Commercial Union oczekuje, że z obniżki może skorzystać ok. 28 proc. obecnych klientów CU OFE, a więc ok. 713 tysięcy osób. Beneficjentami tej decyzji będą również wszyscy nowi klienci funduszu.
Zgodę na wprowadzenie tej zmiany do statutu Commercial Union OFE Komisja Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych wyraziła 21 października br. KNUiFE zezwoliła też na pokrywanie kosztów transakcji zagranicznych z aktywów funduszu, co pozwoli na realizację bardziej  elastycznej strategii inwestycyjnej dzięki możliwości rozszerzenia  inwestycji na rynkach zagranicznych.

Obniżka opłaty od składki potwierdza, że naszą intencją jest oferowanie  najlepszej dostępnej na rynku usługi funduszy emerytalnych. Beneficjentami obniżenia opłaty jest około 713 tysięcy obecnych klientów funduszu. Zmiana ta zwiększa również atrakcyjność funduszu dla nowych członków poprzez podniesienie konkurencyjności poziomu opłat. Spodziewamy się, że w listopadzie br. nastąpią pierwsze spłaty przez ZUS, w formie obligacji, zaległych składek za lata 1999-2002. Obniżenie opłaty od składki może więc także okazać się szczególnie istotne dla tych klientów, których zaległe składki z lat ubiegłych zostaną przekazane przez ZUS w najbliższych miesiącach.

Piotr Szczepiórkowski, prezes Commercial Union - Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego BPH CU WBK SA

Od początku reformy emerytalnej w 1999 r. CU OFE utrzymuje pozycję lidera rynku zarówno pod względem liczby klientów (obecnie ponad 2 550 000), jak i wartości aktywów (ponad 12 miliardów zł). W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2003 r. umowy o przystąpieniu do CU OFE podpisało ponad 72 tysiące klientów. W 2003 r. CU PTE, jako jedno z pierwszych towarzystw emerytalnych w  Polsce, otrzymało certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 w zakresie zarządzania  funduszem emerytalnym. Obsługa klientów prowadzona jest przez centrum telefoniczne, poprzez internet, przy wykorzystaniu bezpłatnej, bankomatowej Karty Emerytalnej oraz korespondencyjnie. Bezpłatna usługa Konto on-line pozwala każdemu klientowi na śledzenie przez internet stanu i historii konta. Przez internet można również przekazać dane niezbędne do zawarcia umowy o przystąpieniu do funduszu.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.