Pomyślne dwa lata CU Litwa
Kopiuj tekst

05.12.2003

Pomyślne dwa lata CU Litwa

Po dwóch latach od rozpoczęcia działalności, Commercial Union Litwa - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie uzyskało prawie 30-proc. udział w rynku ubezpieczeń na życie.

CU Litwa osiągnęło ten wynik w segmencie nowo zawieranych umów (dane za III kwartał 2003 roku).

CU Litwa bierze też udział w reformie emerytalnej, zapoczątkowanej w tym kraju we wrześniu br. Dotychczas zawarła umowy ubezpieczenia emerytalnego z blisko 55 tysiącami klientów. Towarzystwo współpracuje z ponad 500 agentami ubezpieczeniowymi i utworzyło placówki w 10 miastach na Litwie.
Według oficjalnych danych litewskiego nadzoru ubezpieczeniowego, po III kwartałach 2003 r. CU Litwa zajmuje pierwsze miejsce na rynku ubezpieczeń na życie z funduszem inwestycyjnym, drugie miejsce pod względem nowej sprzedaży i czwarte pod względem składki przypisanej brutto.
Zakładano, że litewska spółka uzyska 20-proc. udział w nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie po trzech latach działalności, a cel ten udało się osiągnąć w niecałe dwa lata.

Litewskie towarzystwo oferuje indywidualne uniwersalne ubezpieczenie na życie, które można rozszerzać o opcje: ubezpieczenie świadczenia szpitalnego i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. W  ofercie firmy jest również ubezpieczenie młodzieżowe (posagowe) oraz dwa ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym.

We wrześniu br. na Litwie rozpoczęła się reforma emerytalna. Uprawnione podmioty, w tym CU Litwa, zaoferowały specjalne ubezpieczenia  emerytalne i rozpoczęły podpisywanie umów z klientami. Składki z tytułu  podpisanych umów będą przekazywane od początku 2004 r. CU Litwa oferuje dwa rodzaje umów emerytalnych - Europensija i Europensija Plius.

Również w dziedzinie umów emerytalnych CU Litwa przekroczyło plan,  podpisując już blisko 55 tysięcy umów, co oznacza 15-procentowy udział w  rynku.
Jedynym akcjonariuszem CU Litwa jest CU Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. CU Polska nie tylko założyło litewską spółkę, ale wspiera jej  działalność m. in. poprzez obsługę informatyczną i logistyczną,  wykorzystując w ten sposób pełniej swoje zasoby.
Dzięki doświadczeniu zdobytemu przez CU Polska, na Litwie został stworzony od podstaw nowatorski na rynku litewskim system dystrybucji, oparty na współpracy z agentami ubezpieczeniowymi działającymi w całym kraju, wspieranymi przez placówki dystrybucyjne.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.