Pomyślne dwa lata CU Litwa

05.12.2003

Pomyślne dwa lata CU Litwa

Opublikowany

Po dwóch latach od rozpoczęcia działalności, Commercial Union Litwa - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie uzyskało prawie 30-proc. udział w rynku ubezpieczeń na życie.

CU Litwa osiągnęło ten wynik w segmencie nowo zawieranych umów (dane za III kwartał 2003 roku).

CU Litwa bierze też udział w reformie emerytalnej, zapoczątkowanej w tym kraju we wrześniu br. Dotychczas zawarła umowy ubezpieczenia emerytalnego z blisko 55 tysiącami klientów. Towarzystwo współpracuje z ponad 500 agentami ubezpieczeniowymi i utworzyło placówki w 10 miastach na Litwie.
Według oficjalnych danych litewskiego nadzoru ubezpieczeniowego, po III kwartałach 2003 r. CU Litwa zajmuje pierwsze miejsce na rynku ubezpieczeń na życie z funduszem inwestycyjnym, drugie miejsce pod względem nowej sprzedaży i czwarte pod względem składki przypisanej brutto.
Zakładano, że litewska spółka uzyska 20-proc. udział w nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie po trzech latach działalności, a cel ten udało się osiągnąć w niecałe dwa lata.

Litewskie towarzystwo oferuje indywidualne uniwersalne ubezpieczenie na życie, które można rozszerzać o opcje: ubezpieczenie świadczenia szpitalnego i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. W  ofercie firmy jest również ubezpieczenie młodzieżowe (posagowe) oraz dwa ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym.

We wrześniu br. na Litwie rozpoczęła się reforma emerytalna. Uprawnione podmioty, w tym CU Litwa, zaoferowały specjalne ubezpieczenia  emerytalne i rozpoczęły podpisywanie umów z klientami. Składki z tytułu  podpisanych umów będą przekazywane od początku 2004 r. CU Litwa oferuje dwa rodzaje umów emerytalnych - Europensija i Europensija Plius.

Również w dziedzinie umów emerytalnych CU Litwa przekroczyło plan,  podpisując już blisko 55 tysięcy umów, co oznacza 15-procentowy udział w  rynku.
Jedynym akcjonariuszem CU Litwa jest CU Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. CU Polska nie tylko założyło litewską spółkę, ale wspiera jej  działalność m. in. poprzez obsługę informatyczną i logistyczną,  wykorzystując w ten sposób pełniej swoje zasoby.
Dzięki doświadczeniu zdobytemu przez CU Polska, na Litwie został stworzony od podstaw nowatorski na rynku litewskim system dystrybucji, oparty na współpracy z agentami ubezpieczeniowymi działającymi w całym kraju, wspieranymi przez placówki dystrybucyjne.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.