Tymoteusz Paleczny wiceprezesem CU - Investment Management

03.03.2004

Tymoteusz Paleczny wiceprezesem CU - Investment Management

Opublikowany

Tymoteusz Paleczny, dotychczas członek zarządu Commercial Union - Investment Management (Polska) SA, został powołany na stanowisko wiceprezesa spółki. Odpowiada za finanse, działalność operacyjną i nadzór wewnętrzny.

Tymoteusz Paleczny (ur. w 1970 roku) pracuje w Commercial Union - Investment Management (Polska) SA od 1999 r., kolejno  na stanowiskach: wicedyrektora finansowego, dyrektora finansowego, a od lutego 2003 członka zarządu spółki. Wcześniej zdobywał doświadczenie w firmie audytorskiej Ernst & Young. Ukończył organizację i zarządzanie na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Uzyskał także dyplom ACCA (Association of Chartered Certified Accountants). Tymoteusz Paleczny jest żonaty, ma jedno dziecko. Interesuje się narciarstwem, siatkówką i podróżami.

Tymoteusz Paleczny (ur. w 1970 roku) pracuje w Commercial Union - Investment Management (Polska) SA od 1999 r., kolejno  na stanowiskach: wicedyrektora finansowego, dyrektora finansowego, a od lutego 2003 członka zarządu spółki. Wcześniej zdobywał doświadczenie w firmie audytorskiej Ernst & Young. Ukończył organizację i zarządzanie na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Uzyskał także dyplom ACCA (Association of Chartered Certified Accountants). Tymoteusz Paleczny jest żonaty, ma jedno dziecko. Interesuje się narciarstwem, siatkówką i podróżami.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.