Jedenasty Kongres CU

23.04.2004

Jedenasty Kongres CU

Opublikowany

Pod hasłem "Grupa na medal" 23 kwietnia w Teatrze Narodowym w  Warszawie odbył się jedenasty Kongres Commercial Union Polska. Uczestniczyło w nim 600 osób - agentów ubezpieczeniowych CU, kierowników  grup, dyrektorów oddziałów, a także pracowników i kadry kierowniczej spółek grupy CU Polska, przedstawicieli macierzystej grupy Aviva z Londynu, CU Litwa, jak również innych gości honorowych.

Gospodarzem Kongresu był Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU Polska. Gościem honorowym - Mark Webb, dyrektor zarządzający w Aiva Life International w Londynie.


Hasło Kongresu - „Grupa na medal” - nie zostało wybrane przypadkowo, gdyż dzisiaj spółki z grupy CU otrzymują kolejne trzy Medale Europejskie dla oferowanych usług finansowych. Medale Europejskie są wręczane po raz ósmy. Przyznawane są przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club produktom i usługom spełniającym normy obowiązujące w krajach Unii Europejskiej.
W tym roku Medale Europejskie zdobyły:
  • grupowe ubezpieczenie z funduszem kapitałowym Opiekun VIP, oferowane przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie,
  • fundusz inwestycyjny CU SFIO Stabilnego Inwestowania - jeden z czterech funduszy Commercial Union Polska - Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych,
  • Partner w podróży - roczne ubezpieczenie dla często podróżujących za granicę oferowane przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych.
W poprzednich latach następujące usługi grupy CU otrzymały Medale Europejskie: indywidualne ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym Perspektywa, grupowe ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym Zespół, CU Otwarty Fundusz Emerytalny, pierwsza wersja ubezpieczenia mieszkań i domów Locum, seria ubezpieczeń mieszkaniowych Locum oraz Indywidualny Program Inwestycyjny CU TFI.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.