Zmiany w Zarządzie Grupy CU Polska

14.06.2004

Zmiany w Zarządzie Grupy CU Polska

Opublikowany

Zgodnie ze strategią swej macierzystej grupy Aviva, Commercial Union Polska planuje rozwój na nowych rynkach - w krajach  nadbałtyckich i na Słowacji. Zarząd grupy CU Polska powierzył zadanie rozwoju struktur sprzedaży w tym regionie Robertowi Zagacie. Obejmie on stanowisko Naczelnego Dyrektora Sprzedaży na Kraje Nadbałtyckie i Słowację.

Robert Zagata przestaje pełnić funkcje wiceprezesa zarządów CU Życie i spółki dystrybucyjnej Commercial Union Polska Sp. z o. o. 14  czerwca Zygmunt Kostkiewicz obejmie stanowisko zastępcy prezesa Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA i wiceprezesa zarządu CU Polska Sp. z o.o. Będzie m.in. odpowiedzialny za  marketing i sprzedaż ubezpieczeń na życie, za rozwój własnych i  zewnętrznych sieci dystrybucji.

W imieniu naszej grupy chcę podziękować Robertowi Zagacie za dotychczasową pracę. Jestem zadowolony, że przyjął on nowe wyzwanie. Jego bogate doświadczenia zawodowe pozwolą skutecznie realizować plany grupy w nowych obszarach. Jednocześnie z satysfakcją witam w Commercial Union Zygmunta  Kostkiewicza. Jego wiedza i doświadczenie to cenny kapitał, który przyniesie wymierne korzyści naszej grupie.

Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU Polska

Zygmunt Kostkiewicz od początku kariery zawodowej jest związany z rynkiem ubezpieczeń. M.in. pełnił funkcję zastępcy dyrektora Zespołu Organizacyjnego TUW przy Fundacji Akcji Demokratycznej. Następnie, do 1995 r., był wiceprezesem Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW), po czym został wiceprezesem Polisy Życie SA. W 1998 r. został prezesem Commercial Union PTE. W  latach 2001-2002 był prezesem zarządu PZU SA. W latach 2002-2003 był dyrektorem ds. projektów strategicznych grupy Eureko w Polsce. Ostatnio pełnił funkcję członka zarządu kilku spółek grupy ubezpieczeniowej Generali.
Robert Zagata jest związany z Commercial Union od 1992 r. Ma za sobą wszystkie etapy rozwoju zawodowego w CU: pracował jako agent ubezpieczeniowy, następnie był kierownikiem grupy, dyrektorem oddziału CU w Gdańsku, a potem członkiem zarządu i naczelnym dyrektorem Departamentu Handlowego CU Życie. Od grudnia 1999 r. pełnił funkcję wiceprezesa zarządu CU Życie. Odpowiadał za rozwój struktur sprzedaży. Był także pierwszym wiceprezesem spółki dystrybucyjnej CU Polska Sp. z  o.o.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.