Anna Katarzyna Wojciechowska prezesem majątkowego CU
Kopiuj tekst

26.07.2004

Anna Katarzyna Wojciechowska prezesem majątkowego CU

Anna Katarzyna Wojciechowska, wiceprezes Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA (CU TUO), zostanie powołana na stanowisko prezesa Towarzystwa. Dotychczasowy prezes Ryszard Bociong  złożył rezygnację po ośmiu latach pracy.

Decyzję o rezygnacji Ryszard Bociong uzasadnił przekonaniem, że zakończył misję, która została mu powierzona w momencie rozpoczęcia działalności CU TUO w 1996 r. Wyraził opinię, że zdobyte przez zespół CU TUO doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją dalszych sukcesów firmy. Ryszard Bociong zamierza poszukiwać nowych wyzwań zawodowych w branży ubezpieczeniowej.

Ryszard Bociong odegrał istotną rolę w zbudowaniu od postaw pozycji rynkowej Towarzystwa oraz dobrego imienia wśród klientów i kontrahentów. Serdecznie dziękuję mu za ofiarną pracę i życzę wszystkiego najlepszego  w przyszłości. Do czasu uzyskania oficjalnej zgody Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych na objęcie stanowiska prezesa CU TUO, Anna Katarzyna Wojciechowska będzie pełnić obowiązki prezesa Towarzystwa. Pani Wojciechowska pracuje w CU TUO od ośmiu lat. Jestem przekonany, że pod jej kierownictwem firma będzie osiągać dalsze sukcesy.

Zbigniew Andrzejewski,prezes grupy CU Polska

Anna Katarzyna Wojciechowska jest absolwentką Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS (obecnie SGH). Od 1987 związana z  polskim rynkiem ubezpieczeń. Odbyła liczne staże i szkolenia zawodowe w  kraju i zagranicą. Reprezentowała polski rynek ubezpieczeń w międzynarodowych organizacjach branżowych. W CU Polska od 1996 roku. Od 1999 jest wiceprezesem CU TUO. Jest mężatką i ma dwóch synów.
Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA działa na szerszą skalę od 1997 roku i zajmuje 16. miejsce na rynku ubezpieczeń majątkowych pod względem składki przypisanej brutto (dane za 2003 r.). CU TUO oferuje ubezpieczenia mieszkaniowe, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz podróżne dla klientów indywidualnych, jak również ubezpieczenia dla przedsiębiorstw i instytucji (m. in. ubezpieczenia  ogniowe i utraty zysku, ubezpieczenia techniczne, mienia w transporcie i  odpowiedzialności cywilnej). W 2003 r. CU TUO zebrało 71,8 mln składki  brutto, wypracowując 3,7 mln zł zysku brutto.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.