Commercial Union mecenasem Teatru na Woli

27.07.2004

Commercial Union mecenasem Teatru na Woli

Opublikowany

Dwa miesiące po przeniesieniu swojej centrali na warszawską Wolę, grupa Commercial Union Polska została mecenasem Teatru na Woli im. Tadeusza Łomnickiego. Wsparcie działalności Teatru, który stał się sąsiadem CU, jest elementem realizacji programu społecznej odpowiedzialności w środowisku lokalnym.

Wsparcie finansowe ze strony Commercial Union pomoże Teatrowi na Woli w realizacji ambitnego programu artystycznego przez najbliższe półtora  roku. Jako teatr impresaryjny, oprócz pozycji własnych, Teatr na Woli zaprasza na swoją scenę również spektakle przygotowane przez inne teatry i grupy artystyczne. W 2003 r. w teatrze odbyło się ok. 300 spektakli, które obejrzało 80 tysięcy widzów.

Commercial Union, jako mecenas Teatru na Woli, nie tylko będzie eksponować swoje logo w siedzibie teatru i na jego materiałach. Zamierzamy informować naszych pracowników, klientów i kontrahentów o działalności Teatru i zachęcać do udziału w spektaklach. Będziemy zapraszać klientów na wybrane przedstawienia. Nawiązaliśmy współpracę z Teatrem na Woli, gdyż od niedawna jesteśmy sąsiadami, a społeczną odpowiedzialność realizujemy także w środowiskach  lokalnych. Po przeniesieniu centrali z trzech budynków do jednego, położonego przy ulicy Prostej 70, możemy lepiej obsługiwać klientów.

Agnieszka Żebrowska, wicedyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Commercial Union

Po wprowadzeniu się do nowej siedziby,gGrupa CU nawiązała współpracę z  władzami dzielnicy Wola w zakresie udziału w życiu społecznym i kulturalnym. Na początku czerwca br. CU wsparło organizację pikniku rodzinnego w parku Sowińskiego na Woli.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.