Maraton Warszawski

08.09.2004

Maraton Warszawski

Opublikowany

Dwudziesty szósty Maraton Warszawski odbędzie się w niedzielę 19 września. Wieńczy on tegoroczny cykl imprez biegowych firmowanych przez Commercial Union.

Maraton Warszawski jest najstarszą tego typu imprezą w Polsce. Uznawany jest za jeden z dwu największych biegów maratońskich w naszym kraju. W  tym roku organizatorzy spodziewają się nawet półtora tysiąca  uczestników. Osoby chętne, których kondycja pozwala na udział w przeszło 40-kilometrowym biegu, serdecznie zapraszamy do udziału w tej imprezie. Szczegóły dotyczące uczestnictwa znaleźć można na stronie www.maratonwarszawski.com
Maraton Warszawski to finał tegorocznego programu wsparcia kilku znaczących imprez biegowych. Zachęcamy w ten sposób do czynnego uprawiania sportu i wypoczynku także tych, którym kondycja nie pozwoli na przebiegnięcie klasycznego dystansu maratońskiego. W niedzielę 5  września, jak co roku, do Piły przyjechali maratończycy z całego świata. Biegli jednak na dystansie o połowę krótszym. Jest to impreza międzynarodowa, a w jej ramach rozgrywane są Mistrzostwa Polski w  Półmaratonie Commercial Union.
Maraton Warszawski to finał tegorocznego programu wsparcia kilku  znaczących imprez biegowych. Zachęcamy w ten sposób do czynnego  uprawiania sportu i wypoczynku także tych, którym kondycja nie pozwoli  na przebiegnięcie klasycznego dystansu maratońskiego. W niedzielę 5 września, jak co roku, do Piły przyjechali maratończycy z całego świata. Biegli jednak na dystansie o połowę krótszym. Jest to impreza międzynarodowa, a w jej ramach rozgrywane są Mistrzostwa Polski w Półmaratonie Commercial Union.
7 sierpnia br. odbył się Dziewiąty Międzynarodowy Bieg św. Dominika w Gdańsku, który CU wspiera od 8 lat.


Idea Biegów Śniadaniowych z Commercial Union pojawiła się w 2003 r., kiedy pierwszy bieg został zorganizowany w Międzyzdrojach. W tym roku  biegi odbyły się w pięciu miejscowościach wypoczynkowych na Wybrzeżu: w Krynicy Morskiej, Sopocie, Rewalu, Mielnie i Międzyzdrojach. Celem biegów była nie tyle walka o zwycięstwo, co wspólne, aktywne spędzanie czasu. Biegi na dystansie 4,2 km prowadzili wybitni polscy sportowcy. Rodzinna atmosfera zakładała tempo, któremu mogą sprostać wszyscy uczestnicy. Na każdego z uczestników, który ukończy bieg, czeka śniadanie i niespodzianki.


Jednocześnie CU współorganizuje akcję badań profilaktycznych Commercial Union Vita-tour, która rozpoczęła się 20 sierpnia na Placu Zamkowym w Warszawie, trwa do połowy września i obejmuje 10 miast w całej Polsce.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.