Commercial Union OFE studencką marką

24.09.2004

Commercial Union OFE studencką marką

Opublikowany

Commercial Union - Otwarty Fundusz Emerytalny BPH CU WBK zdobył tytuł Studencka Marka w kategorii funduszy emerytalnych. Tytuły przyznaje miesięcznik Student News na podstawie sondażu przeprowadzonego wśród studentów.

Badania przeprowadzono po raz pierwszy pod koniec roku akademickiego  2003/2004 na reprezentatywnej próbie 1000 studentów uczelni państwowych dziesięciu największych ośrodków akademickich. Badanie dotyczyło 15 branż i kategorii produktów, a respondenci byli proszeni o wskazanie marek lub firm „najlepszych dla studentów”. Wygrały marki, które uzyskały najwięcej wskazań. Badanie ma odtąd być realizowane corocznie.
Według opublikowanych w lutym br. przez „Student News -  Badania Rynkowe i Społeczne” wyników badań wśród studentów, którzy już  zapisali się do OFE, najwięcej studentów należy do Commercial Union. Badanie, na którego podstawie powstał raport, zostało przeprowadzone na  przełomie października i listopada 2003 r. metodą wywiadów audytoryjnych, na próbie 2 150 studentów uczelni państwowych, również w 10 największych ośrodkach akademickich w kraju.
Na atrakcyjność oferty CU OFE, szczególnie w oczach młodszych klientów, którzy najczęściej korzystają z internetu, mają wpływ rozbudowane funkcje internetowe CU OFE. Klienci mogą przesłać drogą elektroniczną dane niezbędne do zawarcia umowy o przystąpieniu do CU OFE. Następnie, w ramach usługi Konto on-line, mogą śledzić historię i aktualną wartość rachunku, jak również zapoznawać się ze specjalnie przygotowywanymi komentarzami o inwestycjach funduszu. Od lutego br. klienci mogą również korzystać z opcji, dzięki której otrzymują pocztą elektroniczną powiadomienie, gdy na ich rachunek w CU OFE wpłynie kolejna składka.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Supermarka

Commercial Union to jedna z najsilniejszych marek w Polsce - wynika z raportu światowej organizacji Superbrands Ltd. Organizuje ona corocznie konkurs marek w 36 krajach świata.