Sygnowano Stańko

25.11.2004

Sygnowano Stańko

Opublikowany

CU było współorganizatorem festiwalu jazzowego Sygnowano Stańko.

Festiwal jazzowy Sygnowano Stańko, który odbył się w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny od 26 do 30 listopada, był kolejnym wydarzeniem kulturalnym wspieranym przez Commercial Union. Gwiazdą festiwalu był Tomasz Stańko - jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich muzyków jazzowych.

Jednym z wydarzeń festiwalu był koncert „Litania Krzysztofa Komedy" w wykonaniu Tomasza Stańki (28 listopada o 16.00) w bazylice ojców salezjanów przy ul. Kawęczyńskiej. Na festiwalu wystąpili też znani muzycy jazzowi z zagranicy: John Taylor Trio, Tim Berne, Ralph Towner. Wydarzeniom muzycznym towarzyszyły wystawy rzeźb Mirosława Bałki oraz grupy Kijewski i Kocur, jak również fotografii Andrzeja Tyszki.
Grupa CU każdego roku wspiera kilka znaczących wydarzeń kulturalnych. W tym roku firma została mecenasem warszawskiego Teatru na Woli im. Tadeusza Łomnickiego, który dzięki temu będzie mógł realizować ambitne plany artystyczne przez półtora roku. W sierpniu 2004 roku Grupa CU po raz kolejny była głównym sponsorem VIII Elbląskich Nocy Teatru i Poezji -  Festiwalu Piosenki Wartościowej, podczas którego występują laureaci czołowych festiwali piosenki aktorskiej i poetyckiej.

W ostatnich latach Grupa CU wspierała już znaczące wydarzenia jazzowe: w 2003 roku festiwal Jazz na Starówce w Warszawie, a kilka lat temu organizację warszawskiego Jazz Jamboree.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.