Partner przedsiębiorcy dla małych i średnich firm

15.12.2004

Partner przedsiębiorcy dla małych i średnich firm

Opublikowany

Po kilkumiesięcznym pilotażu Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych wprowadza do oferty pakiet ubezpieczeń dla małych i średnich firm Partner przedsiębiorcy.

Pakiet przeznaczony jest dla osób prawnych lub fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Oferta została przygotowana przede  wszystkim z myślą o przedsiębiorcach, których działalność polega na różnego rodzaju pracy biurowej (np. biura maklerskie, agencje  nieruchomości, kancelarie prawne), sprzedaży detalicznej i hurtowej,  produkcji niektórych towarów (np. odzieży, pieczywa, płytek ceramicznych), jak również działających w sektorze usług informatycznych i fotograficznych.
Do ubezpieczenia klient może zgłosić majątek o wartości nie przekraczającej 10 mln zł na jedną lokalizację i 20 mln zł na wszystkie lokalizacje swojej działalności. Pakiet podstawowy obejmuje ubezpieczenia mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z  włamaniem i rozboju oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej. Zakres ochrony może zostać rozszerzony o wiele dodatkowych ubezpieczeń, m. in. ubezpieczenie mienia od wandalizmu, ubezpieczenie gotówki w transporcie, ubezpieczenie środków obrotowych w transporcie, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie szyb i elementów szklanych od stłuczenia.
CU TUO oferuje system zniżek dla klientów korzystających z Partnera przedsiębiorcy: za jednoczesne ubezpieczenie przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe, za wykupienie przynajmniej pięciu ryzyk i za korzystanie z innych (poza CU OFE) usług grupy CU Polska.

W ofercie uwzględniliśmy wnioski z kilkumiesięcznego pilotażu. Przygotowaliśmy szeroki zakres ubezpieczeń, które są najczęściej poszukiwane przez przedsiębiorców działających na małą i średnią skalę. Klienci mogą tworzyć dla siebie pakiet różnych ubezpieczeń, a otrzymują jedną polisę i płacą jedną składkę. Jestem przekonana, że podobnie jak w ubezpieczeniach dla większych przedsiębiorstw i klientów indywidualnych, jedną z naszych głównych przewag konkurencyjnych będzie wysoka jakość obsługi klientów i pośredników, także w procesie likwidacji szkód.

Anna Katarzyna Wojciechowska, prezes CU TUO

CU TUO oferuje ubezpieczenia mieszkaniowe, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz podróżne dla klientów indywidualnych, jak również ubezpieczenia gospodarcze (m. in. ubezpieczenia ogniowe i utraty zysku, ubezpieczenia techniczne, mienia w transporcie i odpowiedzialności  cywilnej). W I połowie 2004 r. CU TUO zebrało 45,5 mln składki brutto, wypracowując 2,1 mln zł zysku netto.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.