Szybko rośnie liczba wniosków o rejestrację PPE

27.12.2004

Szybko rośnie liczba wniosków o rejestrację PPE

Opublikowany

Już 66 wniosków o rejestrację pracowniczych programów emerytalnych (PPE) w formie grupowego ubezpieczenia na życie z funduszem kapitałowym złożyły w ostatnim przedsiębiorstwa i instytucje, które są  klientami Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA. Siedem spośród tych programów zostało już zarejestrowanych przez KNUiFE w listopadzie i grudniu.

Ożywienie związane jest z wymogiem nałożonym przez znowelizowaną ustawę o PPE. Pracodawcy, którzy obecnie mają różnego typu grupowe formy gromadzenia kapitału na emeryturę, muszą do końca tego roku podjąć decyzję o ich przekształceniu w PPE, jeśli chcą, aby środki przekazywane do programu nadal nie były obciążane składką na ZUS. Oznacza to, że wniosek w tej sprawie do Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych powinien wpłynąć najpóźniej 31 grudnia 2004 r.
W związku ze zbliżającym się terminem, CU Życie i współpracujący z Towarzystwem agenci ubezpieczeniowi kontaktują się z osobami odpowiedzialnymi za programy emerytalne dla pracowników w przedsiębiorstwach i instytucjach, przypominając o wymogach ustawy, a następnie wspierając klientów w przygotowywaniu odpowiedniej dokumentacji.
W ostatnim okresie odpowiednie wnioski do KNUiFE złożyło 66 pracodawców, którzy są klientami CU Życie. Wnioski dotyczą zarówno przekształcenia dotychczas istniejących grupowych ubezpieczeń na życie z funduszem kapitałowym, jak i założenia nowych programów. Towarzystwo oczekuje, że liczba ta znacząco wzrośnie w ostatnich dniach grudnia. W listopadzie i grudniu KNUiFE zarejestrowała 7 PPE spośród 66 złożonych wniosków. Razem z programami zarejestrowanymi wcześniej, CU Życie zarządza obecnie 13 programami.
W ramach Grupy CU ofertę PPE w formie wnoszenia składek do funduszu inwestycyjnego ma również CU Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Do dzisiaj klienci CU TFI złożyli 5 wniosków o rejestrację PPE, z czego 2 programy już zostały zarejestrowane.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.