Złoty Parasol dla CU Życie - firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia
Kopiuj tekst

18.03.2005

Złoty Parasol dla CU Życie - firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA otrzymało wczoraj Złoty Parasol dla firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia od miesięcznika Home & Market. Jednocześnie Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy Commercial Union Polska i CU Życie, znalazł się w grupie 20 szefów firm wyróżnionych tytułem Menedżer Roku 2004 przez kolegium redakcyjne miesięcznika. Redakcja Home & Market nagrodziła CU Życie za „wytrwałość, jakość usług, rozpoznawalność i wieloletnią ugruntowaną pozycję na polskim rynku ubezpieczeń na życie”.

Dziesięć lat temu, w 1994 r. CU Życie zebrało 37 mln zł składki i wypracowało 2,3 mln zł zysku netto. W tym właśnie roku towarzystwo stało się liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie w Polsce (po dwóch latach działalności).
Skalę rozwoju firmy w ciągu dekady obrazują osiągnięcia 2004 r.: zebrana składka to blisko 1,8 mld zł, a zysk netto 377 mln zł. W  minionym roku Towarzystwo wypłaciło klientom ok. 27 tys. świadczeń  ubezpieczeniowych, łącznie z umów podstawowych i opcji dodatkowych. Najwyższe wypłacone świadczenie z tytułu śmierci z jednej polisy przekroczyło 436 tys. zł. Poza tymi wypłatami kluczową miarą korzyści, jakie działalność firmy przynosi klientom, były znakomite wyniki ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych.
Według zestawienia opublikowanego w „Rzeczpospolitej” z 27.01.2005  r., oferowany przez CU Fundusz Dynamiczny i Fundusz Akcji zajęły dwa pierwsze miejsca wśród funduszy akcyjnych w zeszłym roku. Najlepszy wynik w swojej grupie w 2004 r. osiągnął Fundusz Zrównoważony CU. Również w okresie ostatnich 3 i 5 lat w kilku kategoriach fundusze CU przyniosły najwyższe zyski klientom.
W ciągu minionej dekady miesięcznik „Home & Market” co roku przyznawał Srebrne Parasole towarzystwom oferującym ubezpieczenia na życie i majątkowo-osobowe, które zyskały najwięcej wskazań w badaniach prowadzonych wśród przedsiębiorców. CU Życie było dwukrotnie laureatem Srebrnego Parasola: w  latach 1997 i 1999. W 2000 r. zostało nagrodzone specjalnym Parasolem za stworzenie najbardziej cenionej grupy finansowej w sektorze ubezpieczeniowym. W 1999 Srebrny Parasol wśród firm oferujących ubezpieczenia majątkowe otrzymało również CU Polska - Towarzystwo  Ubezpieczeń Ogólnych.
Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU Polska (z prawej), odbiera Złoty Parasol. Obok niego Magdalena Mądrzak z

Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU Polska (z prawej), odbiera Złoty Parasol. Obok niego Magdalena Mądrzak z "Home & Market" oraz Janusz Daszczyński, dyrektor Biura Public Relations Grupy Ergo Hestia (STU Ergo Hestia otrzymało Złoty Parasol w kategorii ubezpieczeń majątkowo-osobowych).

Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.