Złoty Parasol dla CU Życie - firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia

18.03.2005

Złoty Parasol dla CU Życie - firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA otrzymało wczoraj Złoty Parasol dla firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia od miesięcznika Home & Market. Jednocześnie Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy Commercial Union Polska i CU Życie, znalazł się w grupie 20 szefów firm wyróżnionych tytułem Menedżer Roku 2004 przez kolegium redakcyjne miesięcznika. Redakcja Home & Market nagrodziła CU Życie za „wytrwałość, jakość usług, rozpoznawalność i wieloletnią ugruntowaną pozycję na polskim rynku ubezpieczeń na życie”.

Dziesięć lat temu, w 1994 r. CU Życie zebrało 37 mln zł składki i wypracowało 2,3 mln zł zysku netto. W tym właśnie roku towarzystwo stało się liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie w Polsce (po dwóch latach działalności).
Skalę rozwoju firmy w ciągu dekady obrazują osiągnięcia 2004 r.: zebrana składka to blisko 1,8 mld zł, a zysk netto 377 mln zł. W  minionym roku Towarzystwo wypłaciło klientom ok. 27 tys. świadczeń  ubezpieczeniowych, łącznie z umów podstawowych i opcji dodatkowych. Najwyższe wypłacone świadczenie z tytułu śmierci z jednej polisy przekroczyło 436 tys. zł. Poza tymi wypłatami kluczową miarą korzyści, jakie działalność firmy przynosi klientom, były znakomite wyniki ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych.
Według zestawienia opublikowanego w „Rzeczpospolitej” z 27.01.2005  r., oferowany przez CU Fundusz Dynamiczny i Fundusz Akcji zajęły dwa pierwsze miejsca wśród funduszy akcyjnych w zeszłym roku. Najlepszy wynik w swojej grupie w 2004 r. osiągnął Fundusz Zrównoważony CU. Również w okresie ostatnich 3 i 5 lat w kilku kategoriach fundusze CU przyniosły najwyższe zyski klientom.
W ciągu minionej dekady miesięcznik „Home & Market” co roku przyznawał Srebrne Parasole towarzystwom oferującym ubezpieczenia na życie i majątkowo-osobowe, które zyskały najwięcej wskazań w badaniach prowadzonych wśród przedsiębiorców. CU Życie było dwukrotnie laureatem Srebrnego Parasola: w  latach 1997 i 1999. W 2000 r. zostało nagrodzone specjalnym Parasolem za stworzenie najbardziej cenionej grupy finansowej w sektorze ubezpieczeniowym. W 1999 Srebrny Parasol wśród firm oferujących ubezpieczenia majątkowe otrzymało również CU Polska - Towarzystwo  Ubezpieczeń Ogólnych.
Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU Polska (z prawej), odbiera Złoty Parasol. Obok niego Magdalena Mądrzak z

Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU Polska (z prawej), odbiera Złoty Parasol. Obok niego Magdalena Mądrzak z "Home & Market" oraz Janusz Daszczyński, dyrektor Biura Public Relations Grupy Ergo Hestia (STU Ergo Hestia otrzymało Złoty Parasol w kategorii ubezpieczeń majątkowo-osobowych).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.