Fair Play dla majątkowego Commercial Union

23.05.2005

Fair Play dla majątkowego Commercial Union

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA  zostało laureatem nagrody Fair Play, przyznawanej corocznie przez  brokerów ubezpieczeniowych towarzystwom, z którymi współpracę oceniają  najwyżej. Wyniki ankiety rozpisanej przez brokerów, na podstawie której  przyznano wyróżnienie, ogłoszono podczas zakończonego 22 maja w  Mikołajkach Kongresu Brokerów.

Tegoroczną edycję nagród Fair Play przeprowadzono w nowej formie.  Organizator, Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i  Reasekuracyjnych, skierował do środowiska brokerów szczegółową ankietę.  Obejmowała ona 24 pytania dotyczące wielu aspektów współpracy z  towarzystwami oferującymi ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia  majątkowe, w tym dotyczących jakości i sprawności obsługi. Na podstawie  ankiet wypełnionych przez 198 brokerów przyznano nagrody Fair Play.

Bardzo cieszę się z wyróżnienia, gdyż w nowej formule pozwala ono na  wieloaspektową ocenę profesjonalizmu codziennej pracy firm  ubezpieczeniowych. Fair Play to powód do szczególnej satysfakcji dla  firmy, która od początku w swój model biznesu wpisała modelową  współpracę z brokerami

powiedziała Anna Katarzyna Wojciechowska, prezes CU TUO.

Od wielu lat brokerzy odgrywają kluczową rolę w zawieraniu umów  ubezpieczeń gospodarczych oferowanych przez CU TUO (m.in. ubezpieczeń  ogniowych i utraty zysku, ubezpieczeń technicznych, mienia w transporcie  i odpowiedzialności cywilnej). Rośnie również ich rola w sprzedaży  ubezpieczeń dla klientów indywidualnych (głównie ubezpieczeń domów i  grupowego NNW Grono).

Jeśli brokerzy polecają klientom indywidualnym - a często są to  menedżerowie obsługiwanych przez nich firm - zawarcie konkretnego  ubezpieczenia domu czy NNW, jest to szczególnie cenne potwierdzenie  najwyższej jakości oferty - podkreśla prezes Wojciechowska. CU TUO  współpracuje również z brokerami przy sprzedaży swojej najnowszej oferty  - pakietu ubezpieczeń dla małych i średnich firm „Partner  przedsiębiorcy”. Brokerzy szczególnie chwalą klauzule pozwalające objąć  ochroną sprzęt informatyczny, a także ubezpieczenie OC, które można  zaoferować wspólnotom mieszkaniowym - dodaje Anna Wojciechowska.
Poprzednio inna spółka z grupy Commercial Union, CU Życie, dwukrotnie była laureatem nagrody Fair Play w kategorii ubezpieczenia na życie - w latach 2000 i 2004.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.