CU będzie zarządzać PPE w ENEA Holding

14.06.2005

CU będzie zarządzać PPE w ENEA Holding

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA  wygrało konkurs ofert na zarządzanie środkami w ramach  międzyzakładowego pracowniczego programu emerytalnego (PPE), tworzonego  przez podmioty z ENEA Holding - jednego z potentatów w dziedzinie  dystrybucji i obrotu energią elektryczną. Będzie to największe PPE  zarządzane przez CU Życie.

PPE zostanie utworzone w formie grupowego ubezpieczenia na życie z  funduszem kapitałowym. Będzie to program międzyzakładowy - w jego skład  wejdzie ENEA SA z siedzibą w Poznaniu i 17 spółek holdingu. W związku z  tym została podpisana umowa międzyzakładowa pomiędzy reprezentacją  pracodawców i pracowników zainteresowanych podmiotów z ENEA Holding.  Następnie reprezentacja pracodawców zawarła z CU Życie umowę  ubezpieczenia, na której podstawie program będzie zarządzany. Wniosek o  rejestrację PPE, wraz z kompletem wymaganych dokumentów, został złożony w  Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych.
Oferta przedstawiona przez CU Życie została uznana za  najkorzystniejszą przez specjalnie powołaną komisję ds. PPE, w skład  której wchodzili m.in. przedstawiciele pracowników,w tym reprezentanci  związków zawodowych działających w ENEA Holding. Komisja korzystała z  usług doradcy - brokera ubezpieczeniowego.
Będzie to największe PPE zarządzane przez CU Życie. W spółkach ENEA  Holding jest zatrudnionych prawie 7 700 osób, które będą mogły  przystąpić do programu.

CU Życie zarządza obecnie 37 pracowniczymi programami emerytalnymi.  Kolejne 70 oczekuje na rejestrację przez KNUiFE. Również inna spółka z  grupy Commercial Union, CU Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, zarządza  3 PPE. Największym z nich jest PPE utworzone przez Zakład Energetyczny  Okręgu Radomsko-Kieleckiego SA.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.