Rusza Commercial Union Vita-tour

16.06.2005

Rusza Commercial Union Vita-tour

Opublikowany

Od 17 czerwca do 3 lipca w 10 miastach Polski już po raz czwarty będzie można poddać się bezpłatnym badaniom profilaktycznym w ramach akcji „Commercial Union Vita-tour”, organizowanej przez Commercial Union wraz z magazynem o zdrowiu Vita. 

W ciągu dwóch tygodni specjalnie zaprojektowany i wyposażony w nowoczesną aparaturę medyczną ambulans odwiedzi 10 miast w całej Polsce, wybranych przez czytelników magazynu o zdrowiu Vita w głosowaniu SMS-owym. W godzinach od 11 do 20 będzie można wykonać w ambulansie bezpłatnie następujące badania profilaktyczne:
  • USG piersi dla kobiet w wieku 20-48 lat,
  • pomiar ciśnienia tętniczego krwi,
  • pomiar poziomu cukru we krwi,
  • badanie poziomu cholesterolu we krwi,
  • badanie ortopedyczne,
  • ocena stanu skóry.
W ciągu całej akcji planowane jest przeprowadzenie blisko 10 tysięcy badań. Z doświadczeń z poprzednich trzech edycji „Commercial Union Vita-tour” wynika, że w spotkaniach uczestniczą często całe rodziny.

Commercial Union Vita-tour ma na celu:
  • promowanie profilaktyki zdrowotnej,
  • przypomnienie i uświadomienie społeczeństwu, jak ważne są regularne badania profilaktyczne,
  • szerzenie wiedzy o metodach zapobiegania chorobom i uzmysłowienie, że dzięki profilaktyce wcześnie wykryta choroba może być pokonana skutecznie i w sposób nieinwazyjny,
  • wymianę doświadczeń i porad związanych z profilaktyką zdrowotną i zasadami zdrowego stylu życia, takimi jak prawidłowe żywienie czy aktywność fizyczna.
Profilaktyka to najpewniejszy i najbardziej ekonomiczny sposób poprawy stanu zdrowia teraz i w przyszłości. Commercial Union jako odpowiedzialny doradca swoich klientów dba nie tylko o ich kondycję  finansową, ale i zdrowotną.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

CU będzie zarządzać PPE w ENEA Holding

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA  wygrało konkurs ofert na zarządzanie środkami w ramach  międzyzakładowego pracowniczego programu emerytalnego (PPE), tworzonego  przez podmioty z ENEA Holding - jednego z potentatów w dziedzinie  dystrybucji i obrotu energią elektryczną. Będzie to największe PPE  zarządzane przez CU Życie.