CU na Biegu św. Dominika

05.08.2005

CU na Biegu św. Dominika

Opublikowany

Już dziewiąty rok z rzędu Grupa Commercial Union Polska wspiera organizację Międzynarodowego Biegu św. Dominika w Gdańsku i jest jego sponsorem oficjalnym. Bieg jest częścią programu dorocznego Jarmarku Dominikańskiego.

Dwunasty Międzynarodowy Bieg św. Dominika odbędzie się w najbliższą sobotę - 6 sierpnia po południu. Jest on największą i najbardziej prestiżową w swojej kategorii imprezą w Polsce i jedną z  czołowych w Europie. Zawodnicy startują i kończą bieg na Długim Targu, przy Studni Neptuna. W poprzednich latach na ulicach gdańskiego Starego Miasta bieg obserwowało zwykle ok. 30 tysięcy osób.

Najważniejszą częścią imprezy jest Bieg Główny Mężczyzn - Commercial  Union Cup z udziałem utytułowanych zawodników polskich i zagranicznych (rozpocznie się o 17.30). Poza tym odbywają się cztery inne biegi oraz  wiele imprez towarzyszących. Szczegółowe informacje o programie można znaleźć na witrynach internetowych: http://www.maratonypolskie.pl/ i http://www.trojmiasto.pl/
Konsekwentne wspieranie Biegu św. Dominika to przykład realizacji jednego z dwóch głównych elementów strategii działalności prospołecznej i  sponsoringu Grupy Commercial Union - promocji zdrowego stylu życia, aktywnej rekreacji i sportu. Chcemy być postrzegani nie tylko jako wiarygodna, stabilna instytucja finansowa, szanująca swoich klientów i powierzone przez nich pieniądze. Aspiracją Commercial Union jest dążenie do pełni życia, którą rozumiemy nie tylko jako zdrowie, ale i spokój umysłu pozwalający na wszechstronną aktywność, na życie z pasją, optymizm, otwartość, serdeczność i wrażliwość na sprawy innych.
W Międzyzdrojach i Pobierowie
Już po raz siódmy, czyli od początku istnienia imprezy, CU wspiera też Mityng Lekkoatletyczny im. Władysława Komara i Władysława Ślusarskiego w Międzyzdrojach,  w którym uczestniczą medaliści i uczestnicy olimpiad, mistrzostw Europy  i świata. Mityng odbędzie się 17 sierpnia na zmodernizowanym stadionie  miejskim.
Mityng poprzedza cykl biegów śniadaniowych w miejscowościach nadmorskich pod nazwą „Najpierw bieganie, potem śniadanie”. Dwa ostatnie w tym sezonie biegi, których współorganizatorem jest CU, odbędą się: 17 sierpnia w Międzyzdrojach i 19 sierpnia w Pobierowie. Biegi, przeznaczone dla amatorów, rozpoczynają się rozgrzewką na plaży, potem uczestnicy mają do pokonania dystans 3-4 kilometrów, a na końcu wspólnie jedzą śniadanie. Celem nie jest sportowa rywalizacja i walka o zwycięstwo, lecz aktywne spędzanie czasu.
Drugim kluczowym elementem działalności prospołecznej jest profilaktyka zdrowotna. Najważniejszym przedsięwzięciem w tej dziedzinie jest akcja badań profilaktycznych Commercial Union Vita-tour,  zrealizowana w tym roku po raz drugi przez CU we współpracy z Edipresse Polska - wydawcą miesięcznika o zdrowiu „Vita”. Od 17 czerwca do 3 lipca  br. specjalnie zaprojektowany i wyposażony w nowoczesną aparaturę medyczną ambulans odwiedził 10 miast w całej Polsce. Z bezpłatnych badań skorzystało ponad 4,6 tysiąca osób.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.