Ubezpieczenie Commercial Union w Deutsche Bank PBC

06.10.2005

Ubezpieczenie Commercial Union w Deutsche Bank PBC

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA  i Deutsche Bank PBC SA rozpoczęły współpracę w zakresie bancassurance.  Od dzisiaj w placówkach Banku oferowane jest Ubezpieczenie na Życie i  Dożycie.

Ubezpieczenie na Życie i Dożycie CU (oferowane przez Bank pod nazwą  polisa lokacyjna Commercial Union) jest zawierane na 6 miesięcy.  Minimalna składka to 5 tys. zł. Przeznaczone jest zarówno dla obecnych  klientów Deutsche Bank PBC, jak i osób, które do tej pory nie korzystały  z usług banku. Świadczenie ubezpieczeniowe jest wolne od podatku od  dochodów kapitałowych („podatku Belki”), któremu podlegają lokaty  bankowe.
Zaletą nowego ubezpieczenia - w porównaniu z wieloma innymi ofertami w  tym segmencie rynku - jest to, że świadczenie w wysokości sumy  ubezpieczenia (składka powiększona o wskaźnik ubezpieczeniowy) wypłacane  jest zarówno po upływie okresu, na który została zawarta umowa (element  „na dożycie”), jak i w razie śmierci klienta w czasie trwania umowy  (element „na życie”).

To obiecujący początek współpracy z Deutsche Bank PBC S.A. w zakresie  bancassurance. Mamy nadzieję na jej znaczne rozszerzenie. Jak już  zapowiadaliśmy, chcemy być obecni na rynku krótkoterminowych ubezpieczeń  lokacyjnych oferujących korzyści podatkowe, bo to najszybciej  rozwijający się segment rynku ubezpieczeń na życie oferowanych przez  banki

Zygmunt Kostkiewicz, I wiceprezes CU Życie

Usługi z półki bancassurance są doskonałym uzupełnieniem  inwestycyjno-lokacyjnej oferty Deutsche Bank PBC SA, w której skład  wchodzą m.in. depozyty, fundusze inwestycyjne, akcje, obligacje.  Gwarancją jakości oferowanej przez Deutsche Bank PBC jest między innymi  współpraca jedynie z renomowanymi partnerami, jakim niewątpliwie jest  Commercial Union. Konsekwencja, z jaką działamy, przynosi widoczne  efekty. W tym przypadku również należy spodziewać się dobrych wyników.

podsumowuje Paweł Burkiewicz, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami dla Klientów Indywidualnych Deutsche Bank PBC SA.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.