Commercial Union sponsorem koncertów Ery Jazzu

24.10.2005

Commercial Union sponsorem koncertów Ery Jazzu

Opublikowany

Commercial Union wspiera dwa wydarzenia odbywające się w  ramach cyklu Era Jazzu - występy zespołów Manhattan Transfer oraz New  Orleans Joyful Gospel Singers.

Manhattan Transfer, jedna z najbardziej popularnych  jazzowych grup wokalnych, 8 listopada wystąpi w warszawskiej Sali  Kongresowej, a następnego dnia w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu. Kwartet  powstał na Manhattanie w 1972 r., a już dwa lata później zdobył  popularność na scenach nowojorskiej dzielnicy artystycznej Greenwich  Village. W opinii krytyków czworo artystów tworzących zespół  doprowadziło do perfekcyjnego mariażu stylistyki jazzu, funky, swingu i  muzyki rozrywkowej. Manhattan Transfer, wyróżniony m. in. nagrodami  muzycznymi Grammy, przyjeżdża do Polski na kolejne występy.
Natomiast słynny zespół New Orleans Joyful Gospel Singers wystąpi na trzech koncertach w okresie przedświątecznym - 11 grudnia w  Krakowie w klubie Rotunda, 12 grudnia w Sali Kongresowej PKiN w  Warszawie, a 13 grudnia w Starym Browarze w Poznaniu. Będzie to  kontynuacja bardzo udanych i popularnych koncertów poprzedzających Boże  Narodzenie, zorganizowanych w ramach Ery Jazzu w latach poprzednich  (Detroit Gospel Singers, Al Di Meola).
Grupa CU każdego roku wspiera kilka znaczących wydarzeń kulturalnych.  Bardzo często są to koncerty i festiwale jazzowe. W tym roku, drugi raz  z rzędu, CU było sponsorem Festiwalu Jazz w Lesie 2005 w Sulęczynie na  Pomorzu, na którym wystąpiło wiele najlepszych formacji jazzowych w  kraju i z zagranicy. W 2004 r. Commercial Union było partnerem festiwalu  jazzowego Sygnowano Stańko zorganizowanego w Centrum Artystycznym  Fabryka Trzciny w Warszawie. W 2003 r. CU było sponsorem festiwalu Jazz  na Starówce w Warszawie, a kilka lat temu firma wspierała organizację  warszawskiego Jazz Jamboree.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.