Commercial Union sponsorem koncertów Ery Jazzu

24.10.2005

Commercial Union sponsorem koncertów Ery Jazzu

Opublikowany

Commercial Union wspiera dwa wydarzenia odbywające się w  ramach cyklu Era Jazzu - występy zespołów Manhattan Transfer oraz New  Orleans Joyful Gospel Singers.

Manhattan Transfer, jedna z najbardziej popularnych  jazzowych grup wokalnych, 8 listopada wystąpi w warszawskiej Sali  Kongresowej, a następnego dnia w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu. Kwartet  powstał na Manhattanie w 1972 r., a już dwa lata później zdobył  popularność na scenach nowojorskiej dzielnicy artystycznej Greenwich  Village. W opinii krytyków czworo artystów tworzących zespół  doprowadziło do perfekcyjnego mariażu stylistyki jazzu, funky, swingu i  muzyki rozrywkowej. Manhattan Transfer, wyróżniony m. in. nagrodami  muzycznymi Grammy, przyjeżdża do Polski na kolejne występy.
Natomiast słynny zespół New Orleans Joyful Gospel Singers wystąpi na trzech koncertach w okresie przedświątecznym - 11 grudnia w  Krakowie w klubie Rotunda, 12 grudnia w Sali Kongresowej PKiN w  Warszawie, a 13 grudnia w Starym Browarze w Poznaniu. Będzie to  kontynuacja bardzo udanych i popularnych koncertów poprzedzających Boże  Narodzenie, zorganizowanych w ramach Ery Jazzu w latach poprzednich  (Detroit Gospel Singers, Al Di Meola).
Grupa CU każdego roku wspiera kilka znaczących wydarzeń kulturalnych.  Bardzo często są to koncerty i festiwale jazzowe. W tym roku, drugi raz  z rzędu, CU było sponsorem Festiwalu Jazz w Lesie 2005 w Sulęczynie na  Pomorzu, na którym wystąpiło wiele najlepszych formacji jazzowych w  kraju i z zagranicy. W 2004 r. Commercial Union było partnerem festiwalu  jazzowego Sygnowano Stańko zorganizowanego w Centrum Artystycznym  Fabryka Trzciny w Warszawie. W 2003 r. CU było sponsorem festiwalu Jazz  na Starówce w Warszawie, a kilka lat temu firma wspierała organizację  warszawskiego Jazz Jamboree.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Ubezpieczenia kapitałowe rozszerzają ofertę CU Życie

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA  (CU Życie) wprowadza do oferty dwa ubezpieczenia kapitałowe: Ubezpieczenie na Całe Życie -Pewna Przyszłość oraz Ubezpieczenie Oszczędnościowe - Radość Życia. Poszerzają one dotychczasową ofertę firmy o nowy segment. Równolegle CU pracuje nad zwiększeniem obecności w dynamicznie rozwijającym się sektorze bancassurance, m. in. oferując od niedawna krótkoterminowe Ubezpieczenie na Życie i Dożycie we współpracy z Deutsche Bank BPC SA.