Wzmocniony zarząd Commercial Union
Kopiuj tekst

20.12.2005

Wzmocniony zarząd Commercial Union

Od 1 stycznia 2006 r. dwie osoby dołączą do zarządów spółek grupy Commercial Union Polska. Stephen Marini został powołany na wiceprezesa Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA, zaś John Lapsley został wiceprezesem Commercial Union Polska Sp. z  o. o., odpowiedzialnym za obsługę klienta oraz IT.

Nominacje mają na celu wzmocnienie ścisłego kierownictwa grupy CU  Polska, która obejmuje również spółkę CU Litwa. Nie oznaczają odejścia kogokolwiek z zarządu ani zmian w strategii działania firmy.

Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy Commercial Union Polska

Stephen Marini ostatnio (od 2003 r.) był dyrektorem finansowym w Aviva Italia, spółce należącej do grupy Aviva, która jest również instytucją macierzystą grupy CU Polska. Jest absolwentem City University w Londynie (matematyka i statystyka) oraz licencjonowanym aktuariuszem. Ma ponaddwudziestoletni staż pracy w towarzystwach ubezpieczeń na życie, m. in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Argentynie,  Polsce i na Litwie.

Przygotowywał inwestycję w Polsce brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej Norwich Union, a następnie był dyrektorem finansowym Norwich Union Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie w Warszawie. Po przejściu do Commercial Union Polska pracował nad projektem utworzenia spółki na Litwie. W latach 2001-2003 był prezesem CU Litwa Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.
John Lapsley pracuje w CU Polska od sierpnia 2004 r. na stanowisku dyrektora naczelnego ds. IT. Teraz, jako wiceprezes, będzie odpowiadał za obsługę klienta i IT w Polsce i na Litwie. Wcześniej, w latach 1998-2004 pracował jako dyrektor ds. IT w brytyjskiej firmie ubezpieczeniowej Norwich Union, a następnie - po fuzji i powstaniu grupy Aviva - w Aviva Life International w Londynie.

Brał udział w tworzeniu funduszu emerytalnego Norwich Union w Polsce oraz centrum finansowego tej firmy w Dublinie. Przyczynił się do rozwoju systemów informatycznych wykorzystywanych przez grupę Aviva w Australii, Hiszpanii, Turcji, Indiach, Irlandii i krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 1970 r. ukończył studia jako inżynier aeronautyki w brytyjskiej akademii lotnictwa (Royal Air Force College) w Cranwell, po czym służył w brytyjskim lotnictwie wojskowym RAF jako oficer ds. technicznych.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.