Wzmocniony zarząd Commercial Union

20.12.2005

Wzmocniony zarząd Commercial Union

Opublikowany

Od 1 stycznia 2006 r. dwie osoby dołączą do zarządów spółek grupy Commercial Union Polska. Stephen Marini został powołany na wiceprezesa Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA, zaś John Lapsley został wiceprezesem Commercial Union Polska Sp. z  o. o., odpowiedzialnym za obsługę klienta oraz IT.

Nominacje mają na celu wzmocnienie ścisłego kierownictwa grupy CU  Polska, która obejmuje również spółkę CU Litwa. Nie oznaczają odejścia kogokolwiek z zarządu ani zmian w strategii działania firmy.

Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy Commercial Union Polska

Stephen Marini ostatnio (od 2003 r.) był dyrektorem finansowym w Aviva Italia, spółce należącej do grupy Aviva, która jest również instytucją macierzystą grupy CU Polska. Jest absolwentem City University w Londynie (matematyka i statystyka) oraz licencjonowanym aktuariuszem. Ma ponaddwudziestoletni staż pracy w towarzystwach ubezpieczeń na życie, m. in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Argentynie,  Polsce i na Litwie.

Przygotowywał inwestycję w Polsce brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej Norwich Union, a następnie był dyrektorem finansowym Norwich Union Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie w Warszawie. Po przejściu do Commercial Union Polska pracował nad projektem utworzenia spółki na Litwie. W latach 2001-2003 był prezesem CU Litwa Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.
John Lapsley pracuje w CU Polska od sierpnia 2004 r. na stanowisku dyrektora naczelnego ds. IT. Teraz, jako wiceprezes, będzie odpowiadał za obsługę klienta i IT w Polsce i na Litwie. Wcześniej, w latach 1998-2004 pracował jako dyrektor ds. IT w brytyjskiej firmie ubezpieczeniowej Norwich Union, a następnie - po fuzji i powstaniu grupy Aviva - w Aviva Life International w Londynie.

Brał udział w tworzeniu funduszu emerytalnego Norwich Union w Polsce oraz centrum finansowego tej firmy w Dublinie. Przyczynił się do rozwoju systemów informatycznych wykorzystywanych przez grupę Aviva w Australii, Hiszpanii, Turcji, Indiach, Irlandii i krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 1970 r. ukończył studia jako inżynier aeronautyki w brytyjskiej akademii lotnictwa (Royal Air Force College) w Cranwell, po czym służył w brytyjskim lotnictwie wojskowym RAF jako oficer ds. technicznych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.