Fundusze CU TFI wysoko w rankingach

21.12.2005

Fundusze CU TFI wysoko w rankingach

Opublikowany

W styczniowym numerze miesięcznika „Forbes”, który właśnie trafił do sprzedaży, opublikowano ranking funduszy inwestycyjnych, wraz z obszernymi analizami. W klasyfikacji funduszy uwzględniono bieżącą wartość środków zgromadzoną przez hipotetycznego klienta, który przez ostatnie 3 lata co miesiąc wpłacał do funduszy 500 zł.

Fundusz CU Polskich Akcji zajął trzecie miejsce w tak skonstruowanym rankingu funduszy akcyjnych. Gdyby uwzględnić stopę zwrotu - zająłby drugie miejsce.

Wśród funduszy stabilnego wzrostu drugie miejsce zajął fundusz CU Stabilnego Inwestowania. Fundusz CU Depozyt Plus sklasyfikowano jako piąty wśród funduszy rynku pieniężnego.
To kolejny ranking opublikowany w kończącym się roku, w którym fundusze CU TFI zajmują czołowe miejsce, co potwierdza bardzo dobre, długoterminowe wyniki inwestycyjne. 8 listopada 2005 r. w „Gazecie  Prawnej” ukazał się pierwszy z comiesięcznych zestawień wyników funduszy, w którym CU Polskich Akcji i CU Stabilnego Inwestowania zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach.

W numerze z 15 września 2005 r. magazyn gospodarczy „Business Week Polska” nagrodził najlepszych zarządzających funduszami inwestycyjnymi. Podwójny złoty medal zdobył Rafał Janczyk, dyrektor inwestycyjny w CU Investment Management, odpowiadający za zarządzanie m. in. funduszem CU Polskich Akcji i CU Stabilnego Inwestowania.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.