Commercial Union: największy PPE dla Enea SA zarejestrowany

31.01.2006

Commercial Union: największy PPE dla Enea SA zarejestrowany

Opublikowany

Komisja Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych  zarejestrowała międzyzakładowy pracowniczy program emerytalny (PPE)  utworzony przez spółki grupy kapitałowej Enea SA - jednego z potentatów w  dziedzinie dystrybucji i obrotu energią elektryczną. Będzie to  największy PPE spośród 84 programów zarządzanych obecnie przez CU Życie.

W skład grupy kapitałowej Enea wchodzi centrala w Poznaniu i 17  spółek zależnych. Łącznie pracuje w nich ponad 7 tysięcy osób -  potencjalnych uczestników PPE. Będzie to więc największy PPE zarządzany  przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA,  które wygrało przetarg oferując najkorzystniejsze warunki umowy.

Tym samym CU Życie umacnia drugą pozycję wśród towarzystw ubezpieczeń  na życie zarządzających PPE. Do tej pory do KNUiFE trafiły 122 wnioski  dotyczące rejestracji programów tworzonych we współpracy z CU Życie. 99 z  nich zostało zarejestrowanych, a 84 uruchomionych. Prowadzimy rozmowy z  kolejnymi zainteresowanymi podmiotami i możemy mówić o sukcesie naszej  oferty skoro na przukład w czerwcu 2005 roku zarządzaliśmy jedynie 37  programami.

mówi Włodzimierz Iskra, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń  Instytucjonalnych w CU Życie.

W ramach PPE CU Życie oferuje cztery odrębne fundusze kapitałowe o  różnym profilu inwestycyjnym i oczekiwanej zyskowności: Fundusz  Obligacji PPE, Fundusz Stabilnego Wzrostu PPE, Fundusz Zrównoważony PPE i  Fundusz Akcji PPE. Fundusze te wypracowały bardzo korzystne stopy  zwrotu w ujęciu nominalnym i realnym - wyższe niż alternatywne formy  długoterminowego oszczędzania.

Stopy zwrotu ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych oferowanych  przez CU Życie w ramach PPE wyliczone według stanu na koniec 2005 r. [w  proc.]

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.