Promocja CU TFI: "Łap byka za rogi!"

16.02.2006

Promocja CU TFI: "Łap byka za rogi!"

Opublikowany

Od 15 lutego do 15 maja 2006 r. trwa akcja promocyjna „Łap byka za rogi”, zachęcająca klientów do inwestowania w funduszach z udziałem akcji, oferowanych przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA.

Miniony rok był kolejnym bardzo dobrym okresem dla inwestujących w funduszach akcyjnych CU TFI. Stopa zwrotu z inwestycji funduszu CU FIO Ochrony Kapitału Plus w 2005 roku wyniosła 12,39 proc. W tym samym okresie fundusz CU FIO Stabilnego Inwestowania osiągnął przyniósł zwrot w wysokości 12,58 proc. Jednak najbardziej spektakularny był ubiegłoroczny wynik CU FIO Polskich Akcji - aż 23,13 proc.

Także ostatnie trzy lata były bardzo dobrym okresem dla inwestujących w fundusze z udziałem akcji w CU TFI. W tym okresie CU FIO Polskich Akcji i CU FIO Stabilnego Inwestowania osiągnęły bardzo dobre wyniki  inwestycyjne, odpowiednio: 158,09 proc. i 57,88 proc.
Trzy lata na rynku kapitałowym to dobry okres dla podsumowań i weryfikacji efektywności zarządzania funduszami. Zyskowność CU FIO Polskich Akcji i CU FIO Stabilnego Inwestowania, osiągnięta przy umiarkowanym ryzyku, została doceniona przez niezależnych ekspertów. Fundusze CU TFI zajęły pierwsze miejsca w rankingach: Wprost i firmy Expander (styczeń 2006), Gazety Prawnej i firmy Expander (listopad 2005 i styczeń 2006), Business Week Polska i firmy Analizy Online (wrzesień  2005), oraz drugie i trzecie w rankingu Forbesa (styczeń 2006).

Klienci, którzy w okresie trwania promocji wpłacą jednorazowo co najmniej 5 tys. zł do jednego z trzech funduszy - CU FIO Ochrony Kapitału Plus, CU FIO Stabilnego Inwestowania lub CU FIO Polskich Akcji - i wypełnią formularz dostępny w internecie lub u dystrybutorów, otrzymają nagrodę - oryginalną koszulkę z bykiem.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.