CU: dwa i pół miliona składki z bancassurance z BZ WBK
Kopiuj tekst

05.04.2006

CU: dwa i pół miliona składki z bancassurance z BZ WBK

CU pozyskało już ponad 1,5 miliona zł składki z pakietu  ubezpieczeń do kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK, oferowanego  klientom od początku lutego br. Kolejny milion składki to efekt  sprzedaży przez bank, od 2005 r., ubezpieczenia mieszkań i domów Locum  BZ WBK, przygotowanego we współpracy z Commercial Union.

Wprowadzenie przez BZ WBK do sprzedaży pakietu ubezpieczeń do kredytu  gotówkowego było kolejnym elementem rozszerzenia współpracy między  bankiem a grupą CU Polska. Pakiet ubezpieczeń, który jest dobrowolną  opcją w ramach kredytu, obejmuje cztery elementy: śmierć ubezpieczonego,  jego trwałą i całkowitą niezdolność do pracy, czasową niezdolność do  pracy ubezpieczonego oraz utratę przez niego pracy. Świadczenia z tytułu  dwóch pierwszych ryzyk są równe aktualnemu zadłużeniu ubezpieczonego. W  dwóch pozostałych przypadkach CU wypłaca świadczenie w maksymalnie  dwunastu ratach, równych kwotom należnych rat kredytu.

Te satysfakcjonujące nas wyniki to nie tylko efekt dobrej koniunktury na  rynku kredytów gotówkowych, ale przede wszystkim sukces modelu  sprzedaży BZ WBK, zakładającego zachowanie wysokich standardów doradztwa  dla klientów, na czym nam również bardzo zależy. Pracujemy nad dalszym  rozszerzeniem współpracy z bankiem, który jest naszym mniejszościowym  akcjonariuszem i najważniejszym partnerem w dziedzinie bancassurance.

mówi Zygmunt Kostkiewicz, wiceprezes CU Życie.

Z danych udostępnionych CU przez BZ WBK wynika, że na skorzystanie z  ubezpieczenia zdecydowało się dotychczas ok. 2 tysięcy kredytobiorców.  Najlepsze wyniki sprzedaży osiągnął Departament Bankowości Bezpośredniej  (Direct Banking) BZ WBK oraz oddziały banku w Wielkopolsce i na Dolnym  Śląsku.

Pomyślnie rozwija się również sprzedaż ubezpieczenia mieszkaniowego  Locum BZ WBK, z którego najcześciej - ale nie wyłącznie - korzystają  osoby zaciągające kredyty hipoteczne w banku. Niedawno wartość składki  pozyskanej przez CU z tego ubezpieczenia również przekroczyła 1 milion  zł.
BZ WBK i CU oferują również wspólnie ubezpieczenie na życie  kredytobiorcy kredytu mieszkaniowego oraz ubezpieczenie spłaty kredytu z  karty kredytowej BZ WBK (pod nazwą Twoje bezpieczeństwo).
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.