Dee Caffari samotnie opłynęła kulę ziemską jachtem Aviva

19.05.2006

Dee Caffari samotnie opłynęła kulę ziemską jachtem Aviva

Opublikowany

Dee Caffari, 33-letnia Brytyjka, samotnie opłynęła kulę  ziemską jachtem Aviva, ustanawiając rekord świata. Rejs rozpoczęła 21  listopada 2005 r. i wczoraj, po niespełna sześciu miesiącach,  przepłynęła niedaleko wybrzeży Anglii precyzyjnie wyznaczoną linię  oznaczającą okrążenie ziemi. Tym samym jako pierwsza kobieta opłynęła  bez przystanku glob wybierając najtrudniejszy kierunek - na zachód,  naprzeciw dominującym wiatrom i prądom morskim. Pojutrze Dee Caffari ma  dopłynąć do Southampton, gdzie zakończy wyprawę. Jedynym sponsorem i  współorganizatorem całego przedsięwzięcia była grupa  ubezpieczeniowo-finansowa Aviva - w Polsce znana jako Commercial Union.

Dee Caffari, była nauczycielka, od wielu lat pasjonująca się  żeglarstwem, zdobyła najwyższe umiejętności nawigacyjne. Po długich i  starannych przygotowaniach wypłynęła z Portsmouth niedawno zwodowanym,  nowoczesnym jachtem Aviva. Najpierw skierowała się ku Ameryce  Południowej, opłynęła przylądek Horn, po czym żeglowała na południe od  Australii w kierunku przylądka Dobrej Nadziei, skąd zawróciła ku  Europie, by zakończyć swój rejs w porcie Southampton w Wielkiej  Brytanii. Najtrudniejsze było kilkadziesiąt dni na oceanach półkuli  południowej. Łącznie pokonała 29 tys. mil morskich.
Podczas rejsu Dee Caffari prowadziła dziennik pokładowy, który był na  bieżąco udostępniany na specjalnie utworzonej witrynie internetowej - www.avivachallenge.com.  Można tam znaleźć szczegółowe informacje techniczne na temat jachtu i  trasy rejsu oraz nieodpłatnie pobrać atrakcyjne fotografie oraz filmowy  zapis finału jej rejsu. Wiązał się on z podjęciem poważnego ryzyka  osobistego; był też ogromnym wysiłkiem fizycznym i psychicznym. Walka z  ogromnymi falami, z zaburzeniami snu i samotnością była codziennością  Dee. Na duchu podtrzymywała ją ekipa wspierająca, pracująca 24 godziny  na dobę, oraz internauci zadający jej pytania na stronie internetowej.Podczas rejsu Dee Caffari prowadziła dziennik pokładowy, który był na  bieżąco udostępniany na specjalnie utworzonej witrynie internetowej - www.avivachallenge.com.  Można tam znaleźć szczegółowe informacje techniczne na temat jachtu i  trasy rejsu oraz nieodpłatnie pobrać atrakcyjne fotografie oraz filmowy  zapis finału jej rejsu. Wiązał się on z podjęciem poważnego ryzyka  osobistego; był też ogromnym wysiłkiem fizycznym i psychicznym. Walka z  ogromnymi falami, z zaburzeniami snu i samotnością była codziennością  Dee. Na duchu podtrzymywała ją ekipa wspierająca, pracująca 24 godziny  na dobę, oraz internauci zadający jej pytania na stronie internetowej.
Ostatnim rekordzistą w opłynięciu kuli ziemskiej „pod prąd” był  Francuz Jean Luc Van Den Heede, który dokonał tego dwa lata temu, w  ciągu 122 dni.

Ostatnim rekordzistą w opłynięciu kuli ziemskiej „pod prąd” był  Francuz Jean Luc Van Den Heede, który dokonał tego dwa lata temu, w  ciągu 122 dni.

Aviva, szósta grupa ubezpieczeniowa świata, nie tylko odegrała  zasadniczą rolę w sfinansowaniu jachtu, sprzętu i przygotowań, ale  również współorganizowała centrum wsparcia dla samotnej zdobywczyni  oceanów. Sponsorowanie rejsu jest elementem kampanii wizerunkowej grupy  Aviva pod hasłem Forward thinking. Firma chce być  kojarzona z witalnością, energią i myśleniem o przyszłości. Osoby  korzystające z usług ubezpieczeniowych i finansowych Aviva (w Polsce  działającej jako Commercial Union) zyskują czas i możliwości  realizowania swoich pasji i hobby - mogą żyć pełnią życia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.