Bardzo dobre wyniki sprzedaży w I kwartale

24.05.2006

Bardzo dobre wyniki sprzedaży w I kwartale

Opublikowany

W pierwszym kwartale 2006 r. spółki tworzące grupę Commercial  Union Polska bardzo istotnie zwiększyły sprzedaż oferowanych usług  finansowych. Nowa sprzedaż CU Życie, mierzona aktuarialnie, zgodnie ze  standardami światowego rynku ubezpieczeniowego, wzrosła o 2,7 raza,  osiągając 478 mln zł.

Wysoka dynamika nowej sprzedaży Commercial Union Polska - Towarzystwa  Ubezpieczeń na Życie to głównie rezultat znakomitych wyników sprzedaży  polis o charakterze inwestycyjnym ze składką jednorazową oraz  ubezpieczeń grupowych. Wynikają one z poprawiającej się efektywności  pracy naszych agentów ubezpieczeniowych, aktywizacji sprzedaży na rynku  bancassurance, a także bardzo dobrych stóp zwrotu naszych  ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych. Po I kwartale fundusze:  Dynamiczny i Akcji zwyciężyły po raz kolejny w rankingach pięcioletniego  zwrotu z inwestycji.

mówi Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy CU  Polska i CU Życie.

Liczba umów przystąpienia do CU OFE, zawartych z osobami po raz  pierwszy wybierającymi fundusz emerytalny, była w I kwartale o jedną  czwartą większa niż w analogicznym okresie 2005 r. CU OFE niezmiennie  utrzymuje pozycję lidera rynku, zarówno pod względem wartości aktywów (w  I kwartale br. przekroczyła 25 miliardów zł, obecnie wynosi ponad 26  miliardów), jak i liczby klientów (2 574 238 osoby na koniec kwietnia).
Motorem rynku funduszy inwestycyjnych była wzrosty na giełdzie i  wysokie stopy zwrotu funduszy akcyjnych. Wzmożone wysiłki CU wspierające  sprzedaż (m. in. rozbudowa dystrybucji poprzez banki) oraz  wykorzystanie tendencji rynkowych zaowocowały sprzedażą funduszy CU TFI  wyższą o 60 proc. niż rok temu. Ze 154 mln zł sprzedaży ok. 65 proc.  (tj. ok. 100 mln zł) pozyskano dzięki pracy agentów ubezpieczeniowych  CU.
Uatrakcyjnienie oferty dla klientów indywidualnych przyczyniło się do  33-proc. wzrostu składki zebranej w tym segmencie w I kwartale przez CU  Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych. Wynik ten złagodził skutki  bardzo niskich stawek na rynku ubezpieczeń majątkowych dla  przedsiębiorstw.

Również spółka-córka CU Litwa, działająca od jesieni 2001 r.,  zwiększyła składkę w I kwartale. Godnym odnotowania wynikiem jest  osiągnięcie po raz pierwszy zysku operacyjnego w kwocie ok. 200 tys. zł.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

temu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

temu

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

temu

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.