Zygmunt Kostkiewicz prezesem organizacji branżowej
Kopiuj tekst

09.06.2006

Zygmunt Kostkiewicz prezesem organizacji branżowej

Zygmunt Kostkiewicz, pierwszy wiceprezes Commercial Union  Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA, został powołany na prezesa  zarządu Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Zakładów Ubezpieczeń,  Towarzystw Emerytalnych i Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych  (działającego w ramach Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych  Lewiatan).

Wyboru dokonało Walne Zgromadzenie Związku 7 czerwca br. Zygmunt  Kostkiewicz jest pierwszym wiceprezesem CU Życie od czerwca 2004 r.  Odpowiada również za sieć dystrybucji grupy CU. Wcześniej był już  związany z CU Polska w latach 1998-2001. Był wtedy prezesem Commercial  Union Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego BPH CU WBK SA i jednym z  twórców sukcesu - zdobycia i umacniania pierwszego miejsca wśród  funduszy emerytalnych.
Ma bogate doświadczenie w sektorze ubezpieczeniowym i finansowym.  Ukończył studia w Ecole Nationale d’Assurances w Paryżu. Studiował też  historię na Uniwersytecie Warszawskim. Od początku kariery zawodowej  jest związany z rynkiem ubezpieczeń. M.in. pełnił funkcję zastępcy  dyrektora Zespołu Organizacyjnego TUW przy Fundacji Akcji Demokratycznej  i wiceprezesa Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych.
W latach 2001-2002 był prezesem zarządu PZU SA. W latach 2002-2003  był dyrektorem ds. projektów strategicznych grupy Eureko w Polsce. W  latach 2003-2004 był członkiem zarządu spółek grupy ubezpieczeniowej  Generali w Polsce. Zygmunt Kostkiewicz jest także przewodniczącym  Komisji Ubezpieczeń na Życie w Polskiej Izbie Ubezpieczeń (PIU).
Polski Związek Pracodawców Prywatnych Zakładów Ubezpieczeń,  Towarzystw Emerytalnych i Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych jest  członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan.  Zadaniem Związku jest podejmowanie działań na rzecz dalszego rozwoju  rynku ubezpieczeniowego i finansowego oraz kształtowania świadomości  ubezpieczeniowej, jak również reprezentowanie interesów tworzących go  grup ubezpieczeniowo-finansowych.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.