Zygmunt Kostkiewicz prezesem organizacji branżowej

09.06.2006

Zygmunt Kostkiewicz prezesem organizacji branżowej

Opublikowany

Zygmunt Kostkiewicz, pierwszy wiceprezes Commercial Union  Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA, został powołany na prezesa  zarządu Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Zakładów Ubezpieczeń,  Towarzystw Emerytalnych i Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych  (działającego w ramach Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych  Lewiatan).

Wyboru dokonało Walne Zgromadzenie Związku 7 czerwca br. Zygmunt  Kostkiewicz jest pierwszym wiceprezesem CU Życie od czerwca 2004 r.  Odpowiada również za sieć dystrybucji grupy CU. Wcześniej był już  związany z CU Polska w latach 1998-2001. Był wtedy prezesem Commercial  Union Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego BPH CU WBK SA i jednym z  twórców sukcesu - zdobycia i umacniania pierwszego miejsca wśród  funduszy emerytalnych.
Ma bogate doświadczenie w sektorze ubezpieczeniowym i finansowym.  Ukończył studia w Ecole Nationale d’Assurances w Paryżu. Studiował też  historię na Uniwersytecie Warszawskim. Od początku kariery zawodowej  jest związany z rynkiem ubezpieczeń. M.in. pełnił funkcję zastępcy  dyrektora Zespołu Organizacyjnego TUW przy Fundacji Akcji Demokratycznej  i wiceprezesa Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych.
W latach 2001-2002 był prezesem zarządu PZU SA. W latach 2002-2003  był dyrektorem ds. projektów strategicznych grupy Eureko w Polsce. W  latach 2003-2004 był członkiem zarządu spółek grupy ubezpieczeniowej  Generali w Polsce. Zygmunt Kostkiewicz jest także przewodniczącym  Komisji Ubezpieczeń na Życie w Polskiej Izbie Ubezpieczeń (PIU).
Polski Związek Pracodawców Prywatnych Zakładów Ubezpieczeń,  Towarzystw Emerytalnych i Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych jest  członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan.  Zadaniem Związku jest podejmowanie działań na rzecz dalszego rozwoju  rynku ubezpieczeniowego i finansowego oraz kształtowania świadomości  ubezpieczeniowej, jak również reprezentowanie interesów tworzących go  grup ubezpieczeniowo-finansowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.