CU TUO: wyróżnienie od klientów

18.07.2006

CU TUO: wyróżnienie od klientów

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA  zajęło drugie miejsce w konkursie „Laur Klienta 2006”, w kategorii  ubezpieczenia majątkowe i pozostałe, ustępując jedynie PZU.

Konkurs został zorganizowany przez „Przegląd Gospodarczy” - dodatek  do „Gazety Prawnej”. Laureaci konkursu zostali wyłonieni na podstawie  ogólnopolskiego sondażu, w którym badano m. in. emocjonalne przywiązanie  do danej marki. Badania były prowadzone cyklicznie - od stycznia do  czerwca 2006 r. we współpracy z polskim oddziałem renomowanego instytutu  badawczego Gallupa (The Gallup Organization) na reprezentatywnej próbie  ok. 1 500 respondentów.
Jeszcze do końca sierpnia trwa kampania promocyjna CU TUO,  zachęcająca do ubezpieczenia mieszkań lub domów. Klienci, którzy wykupią  ubezpieczenie mieszkaniowe Locum Apartament lub Locum Rezydencja w CU i zaproponują krótkie hasło reklamowe ubezpieczeń mieszkaniowych,  będą mogli wygrać trzy wycieczki do Londynu. Inicjatywa ma również walor  edukacyjny, gdyż w Polsce wciąż znaczna część lokali mieszkalnych nie  jest w ogóle ubezpieczona.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Wyniki funduszy CU Życie: akcyjne na plusie mimo korekty na giełdzie

Mimo korekty na rynku akcji, większość ubezpieczeniowych  funduszy kapitałowych CU Życie, w tym fundusze akcyjne, przyniosła  klientom zyski w krótkim i dłuższym horyzoncie. Fundusz Dynamiczny  odnotował blisko 300-procentową stopę zwrotu w okresie 5 lat.