Szósty subfundusz pod parasolem CU TFI zgodny z preferencjami klientów
Kopiuj tekst

30.01.2007

Szósty subfundusz pod parasolem CU TFI zgodny z preferencjami klientów

Od 1 lutego br. klienci mogą lokować pieniądze w kolejnym, szóstym subfunduszu w ramach funduszu parasolowego CU TFI. Nowy subfundusz, CU Zrównoważony, odpowiada na rosnące zainteresowanie inwestycjami o średnim poziomie ryzyka i oczekiwanych zysków. W ramach promocji od 1 lutego do 30 kwietnia br. od wpłat do subfunduszu CU Zrównoważony nie jest pobierana opłata manipulacyjna. CU TFI zorganizowało też konkurs dla klientów. 

Od listopada 2006 roku CU TFI oferuje fundusz parasolowy, który automatycznie, bez żadnych formalności, objął klientów pięciu dotychczas niezależnych funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu mogą oni przenosić pieniądze między subfunduszami bez płacenia każdorazowo podatku od zysków kapitałowych (tzw. podatku Belki) i elastycznej zarządzać swoimi inwestycjami. Od 1 lutego 2007 r. CU uzupełnia ofertę „parasola” o subfundusz CU Zrównoważony, dzięki czemu staje się ona kompletna jeśli chodzi o najbardziej popularne i zrozumiałe dla klientów fundusze inwestujące w polskie aktywa.

Przeprowadzone przez nas badania całego rynku funduszy, jak i obserwacje zachowań klientów naszego TFI, pokazują, że rośnie liczba osób zainteresowanych funduszami o średnim poziomie ryzyka i oczekiwanych zysków. Naszym zdaniem świadczy to o rosnącym poziomie wiedzy i świadomości inwestycyjnej. Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że bez zaangażowania w akcje trudno oczekiwań znaczących zysków, a z drugiej strony istnieje świadomość, że ceny akcji na giełdzie są obecnie wysokie i zawsze istnieje ryzyko korekty.

Marek Przybylski, prezes Commercial Union TFI

Modelowy skład portfela subfunduszu CU Zrównoważony zakłada udział polskich akcji na poziomie 40-60 proc. Resztę portfela stanowią dłużne papiery wartościowe.
Poza promocją polegającą na zniesieniu opłaty manipulacyjnej od wpłat do subfunduszu CU Zrównoważony, CU TFI przygotowało dla klientów loterię promocyjną pod hasłem „Raj podatkowy”. Każde 5 tys. zł, wpłacone do nowego subfunduszu między 1 lutego a 30 kwietnia br., to jeden „los” dający szansę na wygranie dwuosobowej wycieczki na Malediwy, Mauritius lub Bahama.
Na koniec 2006 roku CU TFI zarządzało aktywami o wartości ponad 1,7 mld zł. W minionym roku udział zewnętrznych dystrybutorów w sprzedaży przekroczył 20 proc., a sprzedaż bezpośrednia (głównie internet) to 10 proc. Dominującą rolę odgrywają agenci ubezpieczeniowi CU.

Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.