Szósty subfundusz pod parasolem CU TFI zgodny z preferencjami klientów

30.01.2007

Szósty subfundusz pod parasolem CU TFI zgodny z preferencjami klientów

Opublikowany

Od 1 lutego br. klienci mogą lokować pieniądze w kolejnym, szóstym subfunduszu w ramach funduszu parasolowego CU TFI. Nowy subfundusz, CU Zrównoważony, odpowiada na rosnące zainteresowanie inwestycjami o średnim poziomie ryzyka i oczekiwanych zysków. W ramach promocji od 1 lutego do 30 kwietnia br. od wpłat do subfunduszu CU Zrównoważony nie jest pobierana opłata manipulacyjna. CU TFI zorganizowało też konkurs dla klientów. 

Od listopada 2006 roku CU TFI oferuje fundusz parasolowy, który automatycznie, bez żadnych formalności, objął klientów pięciu dotychczas niezależnych funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu mogą oni przenosić pieniądze między subfunduszami bez płacenia każdorazowo podatku od zysków kapitałowych (tzw. podatku Belki) i elastycznej zarządzać swoimi inwestycjami. Od 1 lutego 2007 r. CU uzupełnia ofertę „parasola” o subfundusz CU Zrównoważony, dzięki czemu staje się ona kompletna jeśli chodzi o najbardziej popularne i zrozumiałe dla klientów fundusze inwestujące w polskie aktywa.

Przeprowadzone przez nas badania całego rynku funduszy, jak i obserwacje zachowań klientów naszego TFI, pokazują, że rośnie liczba osób zainteresowanych funduszami o średnim poziomie ryzyka i oczekiwanych zysków. Naszym zdaniem świadczy to o rosnącym poziomie wiedzy i świadomości inwestycyjnej. Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że bez zaangażowania w akcje trudno oczekiwań znaczących zysków, a z drugiej strony istnieje świadomość, że ceny akcji na giełdzie są obecnie wysokie i zawsze istnieje ryzyko korekty.

Marek Przybylski, prezes Commercial Union TFI

Modelowy skład portfela subfunduszu CU Zrównoważony zakłada udział polskich akcji na poziomie 40-60 proc. Resztę portfela stanowią dłużne papiery wartościowe.
Poza promocją polegającą na zniesieniu opłaty manipulacyjnej od wpłat do subfunduszu CU Zrównoważony, CU TFI przygotowało dla klientów loterię promocyjną pod hasłem „Raj podatkowy”. Każde 5 tys. zł, wpłacone do nowego subfunduszu między 1 lutego a 30 kwietnia br., to jeden „los” dający szansę na wygranie dwuosobowej wycieczki na Malediwy, Mauritius lub Bahama.
Na koniec 2006 roku CU TFI zarządzało aktywami o wartości ponad 1,7 mld zł. W minionym roku udział zewnętrznych dystrybutorów w sprzedaży przekroczył 20 proc., a sprzedaż bezpośrednia (głównie internet) to 10 proc. Dominującą rolę odgrywają agenci ubezpieczeniowi CU.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.