Gwiazdy w nowej kampanii reklamowej Commercial Union

29.03.2007

Gwiazdy w nowej kampanii reklamowej Commercial Union

Opublikowany

Kinga Rusin, Paulina i Natalia Przybysz z zespołu Sistars  oraz Zbigniew Zamachowski wystąpią w nowej kampanii reklamowej  Commercial Union pod hasłem „Spokojne i dostatnie życie”.

Gwiazdy, które są klientami CU, opowiadają o sobie i swoich bliskich,  akcentując możliwość realizacji ambicji życiowych dzięki  bezpieczeństwu, jakie zapewnia im CU. Kinga Rusin i Zbigniew Zamachowski  uczestniczą w kolejnej, po 8 latach, kampanii CU, potwierdzając swoją  satysfakcję z usług firmy. "Chcemy być rozpoznawani jako najbardziej  zaufany i odpowiedzialny doradca naszych obecnych i potencjalnych  klientów w dziedzinie inwestowania i pomnażania ich oszczędności, a  także ochrony życia, zdrowia i majątku.

Zależy nam na tym, by ludzie w naszym kraju podchodzili do swej  przyszłości w sposób odpowiedzialny. Wybór funduszu emerytalnego,  systematyczne oszczędzanie, zakup polisy na życie czy ubezpieczenie  mieszkania są przejawem odpowiedzialności za siebie i bliskich.Naszą misją, realizowaną przez tysiące agentów Commercial Union w całym  kraju, jest pomoc ludziom w zrozumieniu swoich obecnych i przyszłych  potrzeb finansowych, a następnie pomoc w realizacji tych potrzeb poprzez  nasze produkty. Chcemy, by klienci, którzy dokonali właściwych wyborów.  mogli skoncentrować swoją energię na tym, co dla nich najważniejsze:  rodzinie, pracy, zdrowiu. My zadbamy o ich spokojne i dostatnie życie

mówi  Adam Uszpolewicz, wiceprezes grupy CU Polska (1 kwietnia obejmie  stanowisko prezesa).

Kinga Rusin, Zbigniew Zamachowski oraz Paulina i Natalia Przybysz z  zespołu Sistars są osobami tak różnymi, jak różni są adresaci usług  finansowych CU i ich potrzeby. Mają różne style życia i inwestowania, są  w różnych etapach swojej kariery, korzystają więc z różnych form  ubezpieczeń i inwestycji. Odpowiedzią na ich różnorodne potrzeby  odpowiedzią jest szeroka gama usług finansowych połączonych wspólną  marką Commercial Union.
Zapytana, dlaczego po 8 latach ponownie zdecydowała się wziąć udział w  kampanii Commercial Union, Kinga Rusin powiedziała: Wybrałam Commercial  Union prawie 10 lat temu - w 1998 roku brałam udział wraz ze Zbyszkiem  Zamachowskim w kampanii tej firmy.
Dziś jestem w innym miejscu swojego życia prywatnego i zawodowego,  muszę zadbać o pewną i stabilną przyszłość dla siebie i moich córek.  Dlatego naturalne było dla mnie zaangażowanie w obecną kampanię  reklamową CU - od lat korzystam z usług CU, aktualnie z Otwartego  Funduszu Emerytalnego (OFE) - a przez lata na własnym przykładzie miałam  okazję przekonać się o różnorodności i jakości, niezmiennie wysokiej,  produktów finansowych oraz skuteczności inwestycji z CU.
Zbigniew Zamachowski powiedział: Wybrałem Commercial Union prawie 12  lat temu, a w 1998 roku byłem jednym z bohaterów kampanii tej firmy. Od  tego czasu przebyłem długą drogę. Teraz, poza aktywnością zawodową,  muszę myśleć o dobrym inwestowaniu zarobionych pieniędzy i zadbaniu o  pewną i stabilną przyszłość mojej rodziny. Dlatego naturalnym działaniem  było zaangażowanie się w obecną kampanię reklamową CU.
Wciąż korzystam z usług CU - mam 6 polis na życie, w tym 4 na dzieci,  a przez lata na własnym przykładzie mogłem ocenić różnorodność i  jakość, niezmiennie wysoką, produktów finansowych, oraz skuteczność  inwestycji z CU.Paulina Przybysz dodała: Jesteśmy z siostrą na początku  życiowej i zawodowej drogi. Wielu ludzi w naszym wieku odkłada takie  „poważne” sprawy jak myślenie o przyszłości na później. My pomyślałyśmy,  że to właśnie teraz trzeba podjąć rozsądną i mądrą decyzję na temat  wyboru kogoś, komu powierzymy nasze pieniądze na przyszłą emeryturę.
Zdecydowałyśmy się na wybór Commercial Union, bo właśnie ta firma  wydała się nam najbardziej godną zaufania i otwartą na nasze potrzeby.  Wierzymy, że wiążąc się z CU możemy liczyć na zabezpieczenie w sprawach  finansów czy emerytury, a w przyszłości mamy nadzieję, że również w  sferze inwestycji.Kampania rozpocznie się 5 kwietnia br. W jej ramach  wykorzystane będą reklamy telewizyjne, prasowe i kinowe, a także  internet. W drugiej połowie roku zaplanowano kampanię na nośnikach  reklamy zewnętrznej. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Testardo  Red Cell, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Starcom.
Grupa Commercial Union Polska działa od 1992 roku. Obejmuje 6 spółek,  obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości ponad  46 miliardów zł. Jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie  i funduszy emerytalnych. Oferuje także grupowe ubezpieczenia na życie,  ubezpieczenia majątkowe (w tym mieszkaniowe) dla klientów indywidualnych  i firm, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia zdrowotne.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.