Gwiazdy w nowej kampanii reklamowej Commercial Union

29.03.2007

Gwiazdy w nowej kampanii reklamowej Commercial Union

Opublikowany

Kinga Rusin, Paulina i Natalia Przybysz z zespołu Sistars  oraz Zbigniew Zamachowski wystąpią w nowej kampanii reklamowej  Commercial Union pod hasłem „Spokojne i dostatnie życie”.

Gwiazdy, które są klientami CU, opowiadają o sobie i swoich bliskich,  akcentując możliwość realizacji ambicji życiowych dzięki  bezpieczeństwu, jakie zapewnia im CU. Kinga Rusin i Zbigniew Zamachowski  uczestniczą w kolejnej, po 8 latach, kampanii CU, potwierdzając swoją  satysfakcję z usług firmy. "Chcemy być rozpoznawani jako najbardziej  zaufany i odpowiedzialny doradca naszych obecnych i potencjalnych  klientów w dziedzinie inwestowania i pomnażania ich oszczędności, a  także ochrony życia, zdrowia i majątku.

Zależy nam na tym, by ludzie w naszym kraju podchodzili do swej  przyszłości w sposób odpowiedzialny. Wybór funduszu emerytalnego,  systematyczne oszczędzanie, zakup polisy na życie czy ubezpieczenie  mieszkania są przejawem odpowiedzialności za siebie i bliskich.Naszą misją, realizowaną przez tysiące agentów Commercial Union w całym  kraju, jest pomoc ludziom w zrozumieniu swoich obecnych i przyszłych  potrzeb finansowych, a następnie pomoc w realizacji tych potrzeb poprzez  nasze produkty. Chcemy, by klienci, którzy dokonali właściwych wyborów.  mogli skoncentrować swoją energię na tym, co dla nich najważniejsze:  rodzinie, pracy, zdrowiu. My zadbamy o ich spokojne i dostatnie życie

mówi  Adam Uszpolewicz, wiceprezes grupy CU Polska (1 kwietnia obejmie  stanowisko prezesa).

Kinga Rusin, Zbigniew Zamachowski oraz Paulina i Natalia Przybysz z  zespołu Sistars są osobami tak różnymi, jak różni są adresaci usług  finansowych CU i ich potrzeby. Mają różne style życia i inwestowania, są  w różnych etapach swojej kariery, korzystają więc z różnych form  ubezpieczeń i inwestycji. Odpowiedzią na ich różnorodne potrzeby  odpowiedzią jest szeroka gama usług finansowych połączonych wspólną  marką Commercial Union.
Zapytana, dlaczego po 8 latach ponownie zdecydowała się wziąć udział w  kampanii Commercial Union, Kinga Rusin powiedziała: Wybrałam Commercial  Union prawie 10 lat temu - w 1998 roku brałam udział wraz ze Zbyszkiem  Zamachowskim w kampanii tej firmy.
Dziś jestem w innym miejscu swojego życia prywatnego i zawodowego,  muszę zadbać o pewną i stabilną przyszłość dla siebie i moich córek.  Dlatego naturalne było dla mnie zaangażowanie w obecną kampanię  reklamową CU - od lat korzystam z usług CU, aktualnie z Otwartego  Funduszu Emerytalnego (OFE) - a przez lata na własnym przykładzie miałam  okazję przekonać się o różnorodności i jakości, niezmiennie wysokiej,  produktów finansowych oraz skuteczności inwestycji z CU.
Zbigniew Zamachowski powiedział: Wybrałem Commercial Union prawie 12  lat temu, a w 1998 roku byłem jednym z bohaterów kampanii tej firmy. Od  tego czasu przebyłem długą drogę. Teraz, poza aktywnością zawodową,  muszę myśleć o dobrym inwestowaniu zarobionych pieniędzy i zadbaniu o  pewną i stabilną przyszłość mojej rodziny. Dlatego naturalnym działaniem  było zaangażowanie się w obecną kampanię reklamową CU.
Wciąż korzystam z usług CU - mam 6 polis na życie, w tym 4 na dzieci,  a przez lata na własnym przykładzie mogłem ocenić różnorodność i  jakość, niezmiennie wysoką, produktów finansowych, oraz skuteczność  inwestycji z CU.Paulina Przybysz dodała: Jesteśmy z siostrą na początku  życiowej i zawodowej drogi. Wielu ludzi w naszym wieku odkłada takie  „poważne” sprawy jak myślenie o przyszłości na później. My pomyślałyśmy,  że to właśnie teraz trzeba podjąć rozsądną i mądrą decyzję na temat  wyboru kogoś, komu powierzymy nasze pieniądze na przyszłą emeryturę.
Zdecydowałyśmy się na wybór Commercial Union, bo właśnie ta firma  wydała się nam najbardziej godną zaufania i otwartą na nasze potrzeby.  Wierzymy, że wiążąc się z CU możemy liczyć na zabezpieczenie w sprawach  finansów czy emerytury, a w przyszłości mamy nadzieję, że również w  sferze inwestycji.Kampania rozpocznie się 5 kwietnia br. W jej ramach  wykorzystane będą reklamy telewizyjne, prasowe i kinowe, a także  internet. W drugiej połowie roku zaplanowano kampanię na nośnikach  reklamy zewnętrznej. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Testardo  Red Cell, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Starcom.
Grupa Commercial Union Polska działa od 1992 roku. Obejmuje 6 spółek,  obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości ponad  46 miliardów zł. Jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie  i funduszy emerytalnych. Oferuje także grupowe ubezpieczenia na życie,  ubezpieczenia majątkowe (w tym mieszkaniowe) dla klientów indywidualnych  i firm, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia zdrowotne.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Bonus VIP: ubezpieczenie inwestycyjne z najniższymi opłatami

Klienci, którzy w okresie od 1 lutego do 30 kwietnia 2007 r.   zawrą nową umowę inwestycyjnego ubezpieczenia na życie Bonus VIP i  wpłacą  składkę w wysokości co najmniej 50 tys. zł, korzystają z  promocji polegającej na  100-proc. alokacji składki. Bonus VIP,  oferowany przez CU Życie, jest jednym z  najkorzystniejszych dla klienta  ubezpieczeń inwestycyjnych dostępnych na rynku.