Gwiazdy w nowej kampanii reklamowej Commercial Union
Kopiuj tekst

29.03.2007

Gwiazdy w nowej kampanii reklamowej Commercial Union

Kinga Rusin, Paulina i Natalia Przybysz z zespołu Sistars  oraz Zbigniew Zamachowski wystąpią w nowej kampanii reklamowej  Commercial Union pod hasłem „Spokojne i dostatnie życie”.

Gwiazdy, które są klientami CU, opowiadają o sobie i swoich bliskich,  akcentując możliwość realizacji ambicji życiowych dzięki  bezpieczeństwu, jakie zapewnia im CU. Kinga Rusin i Zbigniew Zamachowski  uczestniczą w kolejnej, po 8 latach, kampanii CU, potwierdzając swoją  satysfakcję z usług firmy. "Chcemy być rozpoznawani jako najbardziej  zaufany i odpowiedzialny doradca naszych obecnych i potencjalnych  klientów w dziedzinie inwestowania i pomnażania ich oszczędności, a  także ochrony życia, zdrowia i majątku.

Zależy nam na tym, by ludzie w naszym kraju podchodzili do swej  przyszłości w sposób odpowiedzialny. Wybór funduszu emerytalnego,  systematyczne oszczędzanie, zakup polisy na życie czy ubezpieczenie  mieszkania są przejawem odpowiedzialności za siebie i bliskich.Naszą misją, realizowaną przez tysiące agentów Commercial Union w całym  kraju, jest pomoc ludziom w zrozumieniu swoich obecnych i przyszłych  potrzeb finansowych, a następnie pomoc w realizacji tych potrzeb poprzez  nasze produkty. Chcemy, by klienci, którzy dokonali właściwych wyborów.  mogli skoncentrować swoją energię na tym, co dla nich najważniejsze:  rodzinie, pracy, zdrowiu. My zadbamy o ich spokojne i dostatnie życie

mówi  Adam Uszpolewicz, wiceprezes grupy CU Polska (1 kwietnia obejmie  stanowisko prezesa).

Kinga Rusin, Zbigniew Zamachowski oraz Paulina i Natalia Przybysz z  zespołu Sistars są osobami tak różnymi, jak różni są adresaci usług  finansowych CU i ich potrzeby. Mają różne style życia i inwestowania, są  w różnych etapach swojej kariery, korzystają więc z różnych form  ubezpieczeń i inwestycji. Odpowiedzią na ich różnorodne potrzeby  odpowiedzią jest szeroka gama usług finansowych połączonych wspólną  marką Commercial Union.
Zapytana, dlaczego po 8 latach ponownie zdecydowała się wziąć udział w  kampanii Commercial Union, Kinga Rusin powiedziała: Wybrałam Commercial  Union prawie 10 lat temu - w 1998 roku brałam udział wraz ze Zbyszkiem  Zamachowskim w kampanii tej firmy.
Dziś jestem w innym miejscu swojego życia prywatnego i zawodowego,  muszę zadbać o pewną i stabilną przyszłość dla siebie i moich córek.  Dlatego naturalne było dla mnie zaangażowanie w obecną kampanię  reklamową CU - od lat korzystam z usług CU, aktualnie z Otwartego  Funduszu Emerytalnego (OFE) - a przez lata na własnym przykładzie miałam  okazję przekonać się o różnorodności i jakości, niezmiennie wysokiej,  produktów finansowych oraz skuteczności inwestycji z CU.
Zbigniew Zamachowski powiedział: Wybrałem Commercial Union prawie 12  lat temu, a w 1998 roku byłem jednym z bohaterów kampanii tej firmy. Od  tego czasu przebyłem długą drogę. Teraz, poza aktywnością zawodową,  muszę myśleć o dobrym inwestowaniu zarobionych pieniędzy i zadbaniu o  pewną i stabilną przyszłość mojej rodziny. Dlatego naturalnym działaniem  było zaangażowanie się w obecną kampanię reklamową CU.
Wciąż korzystam z usług CU - mam 6 polis na życie, w tym 4 na dzieci,  a przez lata na własnym przykładzie mogłem ocenić różnorodność i  jakość, niezmiennie wysoką, produktów finansowych, oraz skuteczność  inwestycji z CU.Paulina Przybysz dodała: Jesteśmy z siostrą na początku  życiowej i zawodowej drogi. Wielu ludzi w naszym wieku odkłada takie  „poważne” sprawy jak myślenie o przyszłości na później. My pomyślałyśmy,  że to właśnie teraz trzeba podjąć rozsądną i mądrą decyzję na temat  wyboru kogoś, komu powierzymy nasze pieniądze na przyszłą emeryturę.
Zdecydowałyśmy się na wybór Commercial Union, bo właśnie ta firma  wydała się nam najbardziej godną zaufania i otwartą na nasze potrzeby.  Wierzymy, że wiążąc się z CU możemy liczyć na zabezpieczenie w sprawach  finansów czy emerytury, a w przyszłości mamy nadzieję, że również w  sferze inwestycji.Kampania rozpocznie się 5 kwietnia br. W jej ramach  wykorzystane będą reklamy telewizyjne, prasowe i kinowe, a także  internet. W drugiej połowie roku zaplanowano kampanię na nośnikach  reklamy zewnętrznej. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Testardo  Red Cell, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Starcom.
Grupa Commercial Union Polska działa od 1992 roku. Obejmuje 6 spółek,  obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości ponad  46 miliardów zł. Jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie  i funduszy emerytalnych. Oferuje także grupowe ubezpieczenia na życie,  ubezpieczenia majątkowe (w tym mieszkaniowe) dla klientów indywidualnych  i firm, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia zdrowotne.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.