Commercial Union wprowadzi ubezpieczenia komunikacyjne

16.05.2007

Commercial Union wprowadzi ubezpieczenia komunikacyjne

Opublikowany

Grupa Commercial Union Polska planuje rozszerzenie oferty o ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane w systemie direct, czyli przez telefon i internet. Przewidywany termin wprowadzenia oferty na rynek to przełom bieżącego i przyszłego roku. Ma ona być konkurencyjna zarówno pod względem ceny, jak i jakości obsługi klienta.       

Grupa Commercial Union, po blisko 15 latach działalności w Polsce, jest już nie tylko bardzo istotnym podmiotem na lokalnym rynku ubezpieczeniowym i inwestycyjnym, ale również ma coraz większe znaczenie dla swojej macierzystej grupy Aviva. Commercial Union w Polsce dzisiaj to ponad 3 miliony klientów, ponad 3 tysiące agentów ubezpieczeniowych i ponad 50 miliardów zł aktywów w zarządzaniu. Marka Commercial Union cieszy się w Polsce bardzo wysoką rozpoznawalnością i zaufaniem klientów. Według danych z kwietnia 2007 roku wspomagana znajomość marki CU wyniosła 86 proc. Pośród wielu innych wyróżnień, Commercial Union została uznana za drugą markę finansową w Polsce po PKO BP (czyli pierwszą wśród marek ubezpieczeniowych) w badaniu reputacji marek wśród konsumentów, przeprowadzonym w ub. roku przez miesięcznik „Forbes”.

Jesteśmy znani i dobrze oceniani przez klientów, a zarazem dużo wiemy o ich oczekiwaniach i potrzebach. Chcemy coraz pełniej wykorzystywać nasz potencjał organizacyjny i finansowy, a także doświadczenia grupy Aviva zebrane przez lata na innych rynkach. Dlatego coraz mocniej wchodzimy na polski rynek ubezpieczeniowy i finansowy. Przyszedł czas na ubezpieczenia komunikacyjne. Z badań, jakimi  dysponujemy, i doświadczeń naszych agentów wynika, że klienci potraktują ich wprowadzenie jako naturalne rozszerzenie naszej oferty.

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska

Biorąc pod uwagę analizy zewnętrznych ekspertów Commercial Union oczekuje, że w   kolejnych latach nastąpi znaczny rozwój rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce.

Można oczekiwać wzrostu składki, gdyż wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa szybko będzie rosła liczba samochodów, a klienci coraz częściej będą decydować się na zakup nowych lub też co najwyżej kilkuletnich używanych pojazdów. Częściej też będą wykupywać ubezpieczenie AC. Pierwsze przejawy zmiany trendu widoczne są już w tym roku - sprzedaż nowych samochodów jest najwyższa od wejścia Polski do UE, a przeciętny wiek sprowadzanych do kraju pojazdów używanych obniża się.  

Anna Katarzyna  Wojciechowska, prezes Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych

Zamierzeniem Commercial Union jest stworzenie dużego i nowoczesnego kanału sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych i obsługi klientów, z których coraz więcej będzie doceniać łatwość i sprawność korzystania z systemu direct przy kupowaniu ubezpieczeń nie wymagających dużego zakresu indywidualnego doradztwa.

Nasze  ostrożne szacunki wskazują, że w ciągu mniej więcej dekady jedna trzecia polis komunikacyjnych w Polsce może być sprzedawana przez telefon i internet. Mamy ambicję zostania liderem tego segmentu rynku. Naszą przewagą konkurencyjną jest reputacja marki i zaufanie ponad trzech milionów klientów. Szczegółowe atuty oferty przedstawimy   natomiast na krótko przed jej wprowadzeniem do sprzedaży, gdyż lubimy zaskakiwać konkurentów.

Anna Katarzyna Wojciechowska

Tworząc  nową ofertę, Commercial Union Polska wykorzystuje doświadczenia innych  podmiotów z macierzystej grupy Aviva, przede wszystkim Norwich Union z Wielkiej Brytanii. Na tamtejszym, bardzo konkurencyjnym rynku, Norwich Union jest potentatem - ubezpiecza co siódmy samochód jeżdżący po brytyjskich drogach. Sprzedaż telefoniczna i internetowa odgrywa bardzo dużą rolę. Aviva z powodzeniem sprzedaje też polisy komunikacyjne w systemie direct w Irlandii i Holandii.

Chcemy wykorzystać najlepsze wzorce z innych rynków i dostosować je do polskich warunków, przy wykorzystaniu wiedzy miejscowych specjalistów. Mamy wspaniały   zespół, którego ambicją jest przygotowanie bardzo atrakcyjnej oferty dla klientów. Żyjemy w ciekawych czasach dla rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce. 

Brian Richards, dyrektor projektu ubezpieczeń komunikacyjnych direct w CU Polska, a wcześniej jeden ze współtwórców Norwich Union Direct

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.