18,5 tys. osób wybrało CU OFE w majowej sesji transferowej

30.05.2007

18,5 tys. osób wybrało CU OFE w majowej sesji transferowej

Opublikowany

W majowej sesji transferowej największy na rynku fundusz   emerytalny Commercial Union osiągnął bardzo dobry wynik: swoje aktywa  emerytalne  powierzyło mu 18,5 tys. osób z innych funduszy, czyli  najwięcej spośród  zmieniających fundusz.

W ostatnich sesjach transferowych CU OFE  notował ujemne salda.  "Jest kilka istotnych powodów zmiany trendu" - mówi  Piotr  Szczepiórkowski, prezes Commercial Union PTE.  "Najważniejszym jest rosnące  zaufanie do naszej marki dzięki  dobrym wynikom inwestycyjnym oraz znakomitemu  poziomowi obsługi  klientów. Większej aktywności naszej sieci dystrybucji w  ostatnim  czasie towarzyszy utrzymanie bardzo wysokiej jakości przetwarzania   podpisanych umów. Uważamy, że klientów przekonała również trwająca od  kwietnia  nowa kampania z udziałem Kingi Rusin i Zbigniewa  Zamachowskiego, wieloletnich  klientów Commercial Union" -  wyjaśnia.
Na uwagę zasługuje tempo wzrostu  liczby klientów innych funduszy,  którzy zdecydowali się przystąpić do CU.  Dynamika ta wyniosła 250 proc.  wobec analogicznej sesji transferowej w ubiegłym  roku. "Coraz  częściej wracają do nas klienci, którzy odeszli wcześniej do   konkurencji, ale rozczarowali się jakością obsługi. Nasi obecni klienci  są także  coraz bardziej świadomi korzyści finansowych z pozostawania  członkami CU OFE  dzięki jednym z najniższych pobieranych  opłat" - dodaje prezes  Szczepiórkowski.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.