Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

15.06.2007

Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

Opublikowany

Największy na rynku fundusz emerytalny Commercial Union został   „studenckim produktem roku 2007” w kategorii „studencka emerytura”. Taki  jest  wynik siódmej edycji plebiscytu, organizowanego przez wydawcę  studenckiego  miesięcznika „Dlaczego” i serwisu korba.pl

W dwuetapowym plebiscycie  uczestniczyli studenci, którzy oddawali głosy  przez internet, wypełniając kupon  zamieszczany w miesięczniku  „Dlaczego” lub też ankietę rozdawaną na uczelniach.  Wybierali ulubione  produkty i marki w 22 kategoriach.

"Uznanie ze strony  studentów to dla nas powód do szczególnej  satysfakcji nie tylko dlatego, że są  oni jedną z najbardziej  atrakcyjnych grup klientów. Przyzwyczajeni do  wykorzystywania  internetu, mogą łatwiej porównać oferty funduszy i ich  wizerunek. Mają  świadomość znaczenia podejmowanych decyzji o wyborze funduszu   emerytalnego. Wyróżnienie naszej oferty przez studentów jest kolejną  dobrą  wiadomością dla naszego funduszu&quot.

mówi Piotr  Szczepiórkowski, prezes  Commercial Union PTE.

Na atrakcyjność oferty CU OFE mają wpływ  rozbudowane funkcje  internetowe. Klienci mogą przesłać drogą elektroniczną dane  niezbędne  do zawarcia umowy o przystąpieniu do CU OFE. Następnie, w ramach  usługi  Konto on-line, mogą śledzić historię i aktualną wartość rachunku. Mogą   również korzystać z opcji, dzięki której otrzymują pocztą elektroniczną   powiadomienie za każdym razem, gdy na ich rachunek w CU OFE wpłynie  kolejna  składka.
Commercial Union OFE od początku reformy emerytalnej w 1999 r.  jest  liderem rynku funduszy emerytalnych zarówno pod względem liczby  klientów,  jak i wartości aktywów. Fundusz Commercial Union wybrało  ponad 2,6 miliona osób,  zaś wartość aktywów przekroczyła 36 miliardów  zł.
W ostatniej, majowej  sesji transferowej CU OFE osiągnął bardzo dobry  wynik: swoje aktywa emerytalne  powierzyło mu 18,5 tys. osób z innych  funduszy, czyli najwięcej spośród  zmieniających fundusz.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Większe bezpieczeństwo spłaty kredytu hipotecznego dla klientów BZ WBK dzięki ubezpieczeniom CU

Grupa Commercial Union Polska rozszerzyła współpracę ze swoim  strategicznym partnerem w dziedzinie bancassurance - Bankiem Zachodnim  WBK SA, wprowadzając w maju br. nowy program ubezpieczeniowy dla  klientów, którym bank udziela kredytów hipotecznych.