Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

15.06.2007

Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

Opublikowany

Największy na rynku fundusz emerytalny Commercial Union został   „studenckim produktem roku 2007” w kategorii „studencka emerytura”. Taki  jest  wynik siódmej edycji plebiscytu, organizowanego przez wydawcę  studenckiego  miesięcznika „Dlaczego” i serwisu korba.pl

W dwuetapowym plebiscycie  uczestniczyli studenci, którzy oddawali głosy  przez internet, wypełniając kupon  zamieszczany w miesięczniku  „Dlaczego” lub też ankietę rozdawaną na uczelniach.  Wybierali ulubione  produkty i marki w 22 kategoriach.

"Uznanie ze strony  studentów to dla nas powód do szczególnej  satysfakcji nie tylko dlatego, że są  oni jedną z najbardziej  atrakcyjnych grup klientów. Przyzwyczajeni do  wykorzystywania  internetu, mogą łatwiej porównać oferty funduszy i ich  wizerunek. Mają  świadomość znaczenia podejmowanych decyzji o wyborze funduszu   emerytalnego. Wyróżnienie naszej oferty przez studentów jest kolejną  dobrą  wiadomością dla naszego funduszu&quot.

mówi Piotr  Szczepiórkowski, prezes  Commercial Union PTE.

Na atrakcyjność oferty CU OFE mają wpływ  rozbudowane funkcje  internetowe. Klienci mogą przesłać drogą elektroniczną dane  niezbędne  do zawarcia umowy o przystąpieniu do CU OFE. Następnie, w ramach  usługi  Konto on-line, mogą śledzić historię i aktualną wartość rachunku. Mogą   również korzystać z opcji, dzięki której otrzymują pocztą elektroniczną   powiadomienie za każdym razem, gdy na ich rachunek w CU OFE wpłynie  kolejna  składka.
Commercial Union OFE od początku reformy emerytalnej w 1999 r.  jest  liderem rynku funduszy emerytalnych zarówno pod względem liczby  klientów,  jak i wartości aktywów. Fundusz Commercial Union wybrało  ponad 2,6 miliona osób,  zaś wartość aktywów przekroczyła 36 miliardów  zł.
W ostatniej, majowej  sesji transferowej CU OFE osiągnął bardzo dobry  wynik: swoje aktywa emerytalne  powierzyło mu 18,5 tys. osób z innych  funduszy, czyli najwięcej spośród  zmieniających fundusz.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.