Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

15.06.2007

Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union

Opublikowany

Największy na rynku fundusz emerytalny Commercial Union został   „studenckim produktem roku 2007” w kategorii „studencka emerytura”. Taki  jest  wynik siódmej edycji plebiscytu, organizowanego przez wydawcę  studenckiego  miesięcznika „Dlaczego” i serwisu korba.pl

W dwuetapowym plebiscycie  uczestniczyli studenci, którzy oddawali głosy  przez internet, wypełniając kupon  zamieszczany w miesięczniku  „Dlaczego” lub też ankietę rozdawaną na uczelniach.  Wybierali ulubione  produkty i marki w 22 kategoriach.

"Uznanie ze strony  studentów to dla nas powód do szczególnej  satysfakcji nie tylko dlatego, że są  oni jedną z najbardziej  atrakcyjnych grup klientów. Przyzwyczajeni do  wykorzystywania  internetu, mogą łatwiej porównać oferty funduszy i ich  wizerunek. Mają  świadomość znaczenia podejmowanych decyzji o wyborze funduszu   emerytalnego. Wyróżnienie naszej oferty przez studentów jest kolejną  dobrą  wiadomością dla naszego funduszu&quot.

mówi Piotr  Szczepiórkowski, prezes  Commercial Union PTE.

Na atrakcyjność oferty CU OFE mają wpływ  rozbudowane funkcje  internetowe. Klienci mogą przesłać drogą elektroniczną dane  niezbędne  do zawarcia umowy o przystąpieniu do CU OFE. Następnie, w ramach  usługi  Konto on-line, mogą śledzić historię i aktualną wartość rachunku. Mogą   również korzystać z opcji, dzięki której otrzymują pocztą elektroniczną   powiadomienie za każdym razem, gdy na ich rachunek w CU OFE wpłynie  kolejna  składka.
Commercial Union OFE od początku reformy emerytalnej w 1999 r.  jest  liderem rynku funduszy emerytalnych zarówno pod względem liczby  klientów,  jak i wartości aktywów. Fundusz Commercial Union wybrało  ponad 2,6 miliona osób,  zaś wartość aktywów przekroczyła 36 miliardów  zł.
W ostatniej, majowej  sesji transferowej CU OFE osiągnął bardzo dobry  wynik: swoje aktywa emerytalne  powierzyło mu 18,5 tys. osób z innych  funduszy, czyli najwięcej spośród  zmieniających fundusz.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Większe bezpieczeństwo spłaty kredytu hipotecznego dla klientów BZ WBK dzięki ubezpieczeniom CU

Grupa Commercial Union Polska rozszerzyła współpracę ze swoim  strategicznym partnerem w dziedzinie bancassurance - Bankiem Zachodnim  WBK SA, wprowadzając w maju br. nowy program ubezpieczeniowy dla  klientów, którym bank udziela kredytów hipotecznych.