Zmiany w zarządzie majątkowego Commercial Union

15.06.2007

Zmiany w zarządzie majątkowego Commercial Union

Opublikowany

1 lipca br. zajdzie zmiana w zarządzie Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Anna Katarzyna Wojciechowska złożyła rezygnację ze stanowiska prezesa ze względów rodzinnych. Od 1 lipca do czasu wyłonienia nowego prezesa spółką będzie kierować Urszula Gąsior, wiceprezes CU TUO.

Bardzo serdecznie dziękuję prezes Wojciechowskiej za ogromny wkład w rozwój spółki oferującej ubezpieczenia majątkowe w grupie Commercial Union. Dzięki jej zaangażowaniu towarzystwo osiągnęło bardzo silną pozycję w ubezpieczeniach gospodarczych, rozbudowało nowoczesną ofertę ubezpieczeń indywidualnych i przygotowało koncepcję wprowadzenia ubezpieczeń komunikacyjnych.

Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska, przewodniczący rady nadzorczej CU TUO

Anna Katarzyna Wojciechowska rozpoczęła pracę w CU TUO w 1996 roku, początkowo jako dyrektor ds. rozwoju. Od 1997 roku członek zarządu CU TUO, od roku 1999 wiceprezes zarządu, nadzorujący pion ubezpieczeń gospodarczych. W lipcu 2004 roku została powołana na stanowisko prezesa spółki.
Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA specjalizuje się w ubezpieczeniach gospodarczych dla przedsiębiorstw i instytucji, sprzedawanych głównie za pośrednictwem brokerów (m. in. ubezpieczenia ogniowe i utraty zysku, ubezpieczenia techniczne, mienia w transporcie i odpowiedzialności cywilnej) oraz ubezpieczeniach dla klientów indywidualnych (ubezpieczenia mieszkań i domów, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenie dla podróżujących). Małym i średnim przedsiębiorstwom proponuje pakiet ubezpieczeń Partner przedsiębiorcy.
Na przełomie tego i przyszłego roku Commercial Union zaproponuje klientom ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane w systemie direct, czyli przez telefon i internet.
W 2006 roku CU TUO zebrało 103 mln zł składki brutto (o 31 proc. więcej niż w 2005 roku), osiągając 12,8 mln zł zysku netto.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.