Commercial Union jako pierwsze przyjęło zasady dobrych praktyk PIU

25.06.2007

Commercial Union jako pierwsze przyjęło zasady dobrych praktyk PIU

Opublikowany

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA i   Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA jako  pierwsze  złożyły deklaracje stosowania „Zasad dobrych praktyk  ubezpieczeniowych”,  przygotowanych i rekomendowanych przez Polską Izbę  Ubezpieczeń (PIU)."Podejmując szybką decyzję w tej sprawie chcieliśmy podkreślić,  że  przywiązujemy dużą wagę do działań umacniających status instytucji  zaufania  publicznego i do społecznej odpowiedzialności  biznesu" - mówi Andrzej Gładysz,  sekretarz grupy CU Polska, a  jednocześnie członek specjalnego zespołu PIU, który  przygotował „Zasady  dobrych praktyk ubezpieczeniowych”.

"Podejmując szybką decyzję w tej sprawie chcieliśmy podkreślić,  że  przywiązujemy dużą wagę do działań umacniających status instytucji  zaufania  publicznego i do społecznej odpowiedzialności  biznesu" - mówi Andrzej Gładysz,  sekretarz grupy CU Polska, a  jednocześnie członek specjalnego zespołu PIU, który  przygotował „Zasady  dobrych praktyk ubezpieczeniowych”.
"Zasady”  szczegółowo określają, na czym polegają właściwe  relacje ubezpieczycieli z  klientami, konkurentami, pośrednikami,  nadzorem, mediami.
W PIU zostanie  wkrótce powołana Komisja Dobrych Praktyk  Ubezpieczeniowych, która zajmie się  monitorowaniem sposobu stosowania  przez ubezpieczycieli przyjętych zasad, a w  razie potrzeby również  inicjowaniem działań zmierzających do wdrażania ich w  życie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.