- CU Życie: 18 194 wypłacone świadczenia - najwyższa suma świadczeń z tytułu śmierci jednej osoby - ponad 2,8 mln zł; dynamika bancassurance 241 proc.
- CU OFE: najlepsze w majowej sesji transferowej i wyróżnione tytułem Studencka marka roku
- CU TUO: wypłata 2 352 odszkodowań dla klientów indywidualnych i 418 dla firm; wzrost sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych o 21 proc.
- Ogłoszenie planu wprowadzenia ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych przez telefon i internet pod koniec 2007 roku
- CU TFI: aktywa i wpłaty ponaddwukrotnie większe niż przed rokiem
Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
Chociaż te wysokie świadczenia najbardziej obrazowo pokazują korzyści z ubezpieczenia, najistotniejsza jest pewność i szybkość otrzymania wypłaty po zajściu tragicznych wydarzeń. Taka jest nasza rola jako ubezpieczyciela.
podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes grupy CU Polska i CU Życie.
Strategia CU Życie przewiduje utrzymanie pozycji na rynku ubezpieczeń na życie ze składką regularną. Finalizujemy prace nad nowym, atrakcyjnym ubezpieczeniem z tej kategorii, które przedstawimy w październiku.
mówi prezes Uszpolewicz.
To naturalny obszar rozszerzenia działalności Commercial Union. Decyzję podejmiemy jednak dopiero po przyjęciu ostatecznego kształtu przepisów prawnych i analizach dotyczących zwłaszcza kosztów kapitału, jaki trzeba będzie zaangażować do tworzenia zakładu emerytalnego.
podkreśla prezes Uszpolewicz.
Utrzymujemy udział w rynku ubezpieczeń na życie, mierzony poziomem aktywów w zarządzaniu, na poziomie 20 proc.
konkluduje prezes Uszpolewicz.

Commercial Union Litwa - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA

Commercial Union Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK SA
Commercial Union PTE, zarządzające największym w Polsce funduszem emerytalnym, zamknęło kolejne dobre półrocze. Fundusz emerytalny poprawił wyniki inwestycyjne i osiągnął sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów - zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym (w majowym transferze CU wybrało najwięcej klientów spośród zmieniających fundusz). Otrzymał też tytuł Studencki produkt roku 2007. „Mamy najwyższą na rynku średnią wartość środków zgromadzonych na aktywnych rachunkach klientów przy najniższym odsetku rachunków bez składki. W związku z przekroczeniem przez fundusz poziomu 35 mld zł aktywów netto opłata za zarządzanie spadła do poziomu 0,023 proc. miesięcznie, z korzyścią dla klientów. „Drugim elementem przesądzającym o naszej konkurencyjności cenowej jest przeciętna opłata od wpłacanych składek, wynosząca 4,29 proc. Liczba ta pokazuje, jak dużą premię za lojalność otrzymują ci nasi klienci, którzy przystąpili do funduszu przed 1 kwietnia 2004 roku, a którzy obecnie płacą tylko 4 proc..
podkreśla Piotr Szczepiórkowski, prezes CU PTE.

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA
Grupa CU podtrzymuje plany wprowadzenia pod koniec 2007 roku oferty ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych przez telefon i internet. „Tworzymy nowoczesny system sprzedaży i obsługi tych ubezpieczeń, dzięki czemu zaoferujemy produkt konkurencyjny zarówno pod względem ceny, jak i jakości. Chcemy zostać liderem rynku ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych w systemie direct i znacznie zwiększyć udział w całym rynku ubezpieczeń majątkowych. Agenci ubezpieczeniowi będą przekazywać nam kontakty do klientów zainteresowanych polisami komunikacyjnymi, które znakomicie uzupełnią obecną ofertę.
podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes grupy CU.

Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
