Na czacie z funduszem emerytalnym

10.08.2007

Na czacie z funduszem emerytalnym

Opublikowany

Największy na rynku  fundusz emerytalny Commercial Union  uruchomił kolejną usługę dla swoich  klientów - możliwość rozmowy z konsultantem  funduszu na czacie  (livechat).   Każdy klient funduszu, korzystający z  internetowego  dostępu do swojego rachunku (czyli Konta on-line), może nawiązać   rozmowę z pracownikiem działu obsługi klienta w formie czatu. Usługa  dostępna  jest w dni robocze od 7.30 do 20.00. Dotychczas z nowej formy  komunikacji  skorzystało już kilkudziesięciu klientów. Większość pytań  dotyczy aktualizacji  danych, a szczególnie numeru dowodu osobistego,  którą to zmianę można dokonać  podczas rozmowy, oraz wysokości i  terminowości przekazywania składek do funduszu  przez ZUS. Dzięki temu,  że uczestnik funduszu musi wcześniej zalogować  się do Konta on-line,  konsultant funduszu może na bieżąco odpowiadać na pytania  dotyczące  konkretnego rachunku przy zachowaniu poufności danych. To  kolejny  element udoskonalania obsługi klientów przy wykorzystaniu internetu,   który wprowadza Commercial Union PTE. Już od dawna zainteresowani  uczestnicy  funduszu mogą na bieżąco śledzić wpływy składek i całą  historię rachunku. Dzięki  funkcji Limit ZUS mogą też sprawdzić, czy do  funduszu wpłynęły wszystkie należne  składki za dany rok. Chęć  korzystania z Konta on-line klienci mogą  zgłaszać telefonicznie (0-801  888 444), pocztą elektroniczną lub pocztą  tradycyjną. Następnie fundusz  przesyła pocztą na adres korespondencyjny  indywidualny ePIN. Usługa  jest bezpłatna. Na stronie internetowej można obejrzeć  wersję  demonstracyjną Konta on-line. Dostęp do tej usługi ma już blisko 350  tys.  klientów CU OFE. O jej rosnącej popularności świadczy to, że ponad  96 proc.  klientów, którzy przystąpili do funduszu od początku 2007  roku, poprosiło o  otwarcie Konta on-line.Na stronie funduszu  (www.cu.pl) dostępny jest również formularz  umożliwiające przekazanie  danych niezbędnych do zawarcia umowy o przystąpienie  do CU OFE. Od  początku reformy emerytalnej CU OFE jest największym  funduszem  emerytalnym zarówno pod względem liczby klientów (obecnie ponad 2,7   miliona), jak i wartości aktywów (ponad 35 miliardów zł). Zarówno w  majowym, jak  i sierpniowym transferze CU OFE osiągnął bardzo dobre  wyniki: swoje aktywa  emerytalne powierzyło mu najwięcej spośród osób  zmieniających fundusz (ponad  18,5 tys. osób w maju i ponad 21,4 tys.  osób w sierpniu).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.