Największy na rynku fundusz emerytalny Commercial Union uruchomił kolejną usługę dla swoich klientów - możliwość rozmowy z konsultantem funduszu na czacie (livechat). Każdy klient funduszu, korzystający z internetowego dostępu do swojego rachunku (czyli Konta on-line), może nawiązać rozmowę z pracownikiem działu obsługi klienta w formie czatu. Usługa dostępna jest w dni robocze od 7.30 do 20.00. Dotychczas z nowej formy komunikacji skorzystało już kilkudziesięciu klientów. Większość pytań dotyczy aktualizacji danych, a szczególnie numeru dowodu osobistego, którą to zmianę można dokonać podczas rozmowy, oraz wysokości i terminowości przekazywania składek do funduszu przez ZUS. Dzięki temu, że uczestnik funduszu musi wcześniej zalogować się do Konta on-line, konsultant funduszu może na bieżąco odpowiadać na pytania dotyczące konkretnego rachunku przy zachowaniu poufności danych. To kolejny element udoskonalania obsługi klientów przy wykorzystaniu internetu, który wprowadza Commercial Union PTE. Już od dawna zainteresowani uczestnicy funduszu mogą na bieżąco śledzić wpływy składek i całą historię rachunku. Dzięki funkcji Limit ZUS mogą też sprawdzić, czy do funduszu wpłynęły wszystkie należne składki za dany rok. Chęć korzystania z Konta on-line klienci mogą zgłaszać telefonicznie (0-801 888 444), pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Następnie fundusz przesyła pocztą na adres korespondencyjny indywidualny ePIN. Usługa jest bezpłatna. Na stronie internetowej można obejrzeć wersję demonstracyjną Konta on-line. Dostęp do tej usługi ma już blisko 350 tys. klientów CU OFE. O jej rosnącej popularności świadczy to, że ponad 96 proc. klientów, którzy przystąpili do funduszu od początku 2007 roku, poprosiło o otwarcie Konta on-line.Na stronie funduszu (www.cu.pl) dostępny jest również formularz umożliwiające przekazanie danych niezbędnych do zawarcia umowy o przystąpienie do CU OFE. Od początku reformy emerytalnej CU OFE jest największym funduszem emerytalnym zarówno pod względem liczby klientów (obecnie ponad 2,7 miliona), jak i wartości aktywów (ponad 35 miliardów zł). Zarówno w majowym, jak i sierpniowym transferze CU OFE osiągnął bardzo dobre wyniki: swoje aktywa emerytalne powierzyło mu najwięcej spośród osób zmieniających fundusz (ponad 18,5 tys. osób w maju i ponad 21,4 tys. osób w sierpniu).