Na czacie z funduszem emerytalnym

10.08.2007

Na czacie z funduszem emerytalnym

Opublikowany

Największy na rynku  fundusz emerytalny Commercial Union  uruchomił kolejną usługę dla swoich  klientów - możliwość rozmowy z konsultantem  funduszu na czacie  (livechat).   Każdy klient funduszu, korzystający z  internetowego  dostępu do swojego rachunku (czyli Konta on-line), może nawiązać   rozmowę z pracownikiem działu obsługi klienta w formie czatu. Usługa  dostępna  jest w dni robocze od 7.30 do 20.00. Dotychczas z nowej formy  komunikacji  skorzystało już kilkudziesięciu klientów. Większość pytań  dotyczy aktualizacji  danych, a szczególnie numeru dowodu osobistego,  którą to zmianę można dokonać  podczas rozmowy, oraz wysokości i  terminowości przekazywania składek do funduszu  przez ZUS. Dzięki temu,  że uczestnik funduszu musi wcześniej zalogować  się do Konta on-line,  konsultant funduszu może na bieżąco odpowiadać na pytania  dotyczące  konkretnego rachunku przy zachowaniu poufności danych. To  kolejny  element udoskonalania obsługi klientów przy wykorzystaniu internetu,   który wprowadza Commercial Union PTE. Już od dawna zainteresowani  uczestnicy  funduszu mogą na bieżąco śledzić wpływy składek i całą  historię rachunku. Dzięki  funkcji Limit ZUS mogą też sprawdzić, czy do  funduszu wpłynęły wszystkie należne  składki za dany rok. Chęć  korzystania z Konta on-line klienci mogą  zgłaszać telefonicznie (0-801  888 444), pocztą elektroniczną lub pocztą  tradycyjną. Następnie fundusz  przesyła pocztą na adres korespondencyjny  indywidualny ePIN. Usługa  jest bezpłatna. Na stronie internetowej można obejrzeć  wersję  demonstracyjną Konta on-line. Dostęp do tej usługi ma już blisko 350  tys.  klientów CU OFE. O jej rosnącej popularności świadczy to, że ponad  96 proc.  klientów, którzy przystąpili do funduszu od początku 2007  roku, poprosiło o  otwarcie Konta on-line.Na stronie funduszu  (www.cu.pl) dostępny jest również formularz  umożliwiające przekazanie  danych niezbędnych do zawarcia umowy o przystąpienie  do CU OFE. Od  początku reformy emerytalnej CU OFE jest największym  funduszem  emerytalnym zarówno pod względem liczby klientów (obecnie ponad 2,7   miliona), jak i wartości aktywów (ponad 35 miliardów zł). Zarówno w  majowym, jak  i sierpniowym transferze CU OFE osiągnął bardzo dobre  wyniki: swoje aktywa  emerytalne powierzyło mu najwięcej spośród osób  zmieniających fundusz (ponad  18,5 tys. osób w maju i ponad 21,4 tys.  osób w sierpniu).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Wyniki finansowe grupy CU Polska w I półroczu 2007 roku

Aktywa w zarządzaniu grupy CU wzrosły o 40 proc. i  przekroczyły 54,5 mld zł; suma zebranych składek ubezpieczeniowych i  środków wpłaconych do funduszy o 23 proc., do 4,6 mld zł.
. Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
. W I połowie 2007