Nowe logo, nowa strona www i Nowa Perspektywa

16.10.2007

Nowe logo, nowa strona www i Nowa Perspektywa

Opublikowany

Wczoraj grupa Commercial Union wprowadziła nowe logo i nowy,  dynamiczny wizerunek, symbolizujący kolejny etap rozwoju firmy. Jego  ważnym elementem jest nowe indywidualne ubezpieczenie na życie ze  składką regularną – Nowa Perspektywa, flagowa oferta firmy, która jest  liderem tego segmentu rynku. Jednocześnie grupa CU udostępniła swój nowy  portal internetowy www.cu.pl, w większym stopniu zorientowany na  potrzeby klientów.

Wprowadzenie nowego logo, mocniej identyfikującego Commercial Union  Polska z macierzystą grupą Aviva, było przygotowywane od kilku miesięcy.  Po piętnastu latach budowania tożsamości wizualnej związanej z kolorem  granatowym, CU rozpoczyna erę nowego wizerunku – bardziej nowoczesnego,  dynamicznego i optymistycznego. Wprowadzenie nowego logo i nowej  tożsamości wizualnej symbolizują tworzenie skuteczniejszej organizacji,  postrzeganej jako instytucja finansowa zakorzeniona na polskim rynku  (Commercial Union), a jednocześnie z europejską i globalną perspektywą  (Aviva).

Uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, aby wprowadzić nowe logo,  wyrażające nasze ambicje, rosnącą pozycję w grupie Aviva, a także  wartości naszej marki: uczciwość, skuteczność, innowacyjność i pracę  zespołową. Dzięki kolorowi żółtemu, stosunkowo rzadko wykorzystywanemu w  sektorze finansowym, budujemy unikatowy wizerunek firmy pogodnej i  bliższej klientom. Mamy nadzieję, że nowa osobowość naszej marki, oparta  na idei myślenia o przyszłości, optymizmie i otwartości, przysporzy nam  wielu nowych klientów, zwłaszcza młodych.

podkreśla Adam Uszpolewicz,  prezes grupy Commercial Union Polska.

O zmianie logo i wizerunku grupa CU informuje opinię publiczną w  krótkiej, lecz intensywnej kampanii w telewizji, prasie i internecie. CU  dołożyło wszelkich starań, aby od 15 października wszystkie materiały  firmowe (foldery, ulotki, papier firmowy, wizytówki, tablice) zawierały  nowe logo i odzwierciedlały nowy wizerunek. Od kilku miesięcy był  realizowany program zmierzający do maksymalnego wykorzystania wcześniej  wyprodukowanych materiałów.


Wraz ze zmianą logo i wizerunku został udostępniony udoskonalony  portal internetowy grupy Commercial Union. Punktem wyjścia są potrzeby  klientów, których zaspokojenie jest możliwe przy wykorzystaniu usług  ubezpieczeniowych i inwestycyjnych CU. Usługi są prezentowane pod tym  właśnie kątem, w sposób bardziej przejrzysty i atrakcyjny zarówno dla  obecnych, jak i potencjalnych klientów.

Nowy portal zawiera również unikatowy element na polskim rynku – na  głównej witrynie prezentujemy sylwetki najlepszych agentów  ubezpieczeniowych Commercial Union. Zamierzamy w większym stopniu  wykorzystywać nasz portal internetowy do pozyskiwania nowych klientów i  udostępniać kolejne funkcje umożliwiające obsługę klientów on-line.  Kamieniem milowym będzie wprowadzenie do oferty CU ubezpieczeń  komunikacyjnych sprzedawanych przez telefon i Internet, co nastąpi  jeszcze w tym roku.

podkreśla prezes Uszpolewicz.

Zmiana logo, wizerunku i witryny internetowej to symbol nowej  dynamiki Commercial Union, której celem jest utrzymanie i zwiększanie  udziału w kluczowych dla firmy segmentach rynku ubezpieczeniowego i  finansowego.


CU od 1994 roku jest liderem rynku ubezpieczeń indywidualnych na  życie ze składką regularną. "Ważnym elementem naszej strategii jest  zachowanie pozycji lidera i zwiększanie udziału w segmencie rynku,  charakteryzującym się większą stabilnością niż ubezpieczenia ze składką  jednorazową" – wyjaśnia Stephen Marini, wiceprezes Commercial Union  Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA. W osiągnięciu tego celu  ważną rolę ma odegrać Nowa Perspektywa, indywidualne ubezpieczenie na  życie z funduszem kapitałowym, oparte o składkę regularną, właśnie  wprowadzone do oferty CU Życie jako flagowy produkt.


Nowa Perspektywa została przygotowana w oparciu o badania oczekiwań  klientów i doświadczenia agentów CU. Wynikało z nich przede wszystkim,  że klienci oczekują nowoczesnej, elastycznej oferty łączącej ochronę z  inwestowaniem, skierowanej do całej rodziny, umożliwiającej łatwe  dokonywanie zmian w umowie wraz ze zmianą sytuacji życiowej.

Nowa Perspektywa ma budowę modułową, przez co charakter umowy  życiowej oraz zakres ubezpieczenia można dynamicznie dopasowywać do  zmieniających się potrzeb. "Wprowadzany również rodzinną wersję  ubezpieczenia. Klient ma możliwość zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę  przed zdarzeniami spowodowanymi nieszczęśliwymi wypadkami, utratą  zdrowia oraz zdolności zarobkowej.
Nowa Perspektywa daje też możliwość dodatkowego wpłacania pieniędzy  na rachunki inwestycyjne polisy, które ułatwiają gromadzenie kapitału na  wyznaczone cele np. z myślą o emeryturze lub studiach dzieci.  Podwyższyliśmy także poziom sumy ubezpieczenia, przy której nie wymagamy  obowiązkowych badań lekarskich w trakcie oceny ryzyka. Przykładowo,  jeśli wnioskujący o ubezpieczenie ma do 35 lat, limit podnieśliśmy z 200  do 300 tys. zł, zaś dla wieku od 36 do 50 lat limit wzrósł ze 150 do  200 tys. zł. Obniżyliśmy też opłaty za ryzyko do ok. 60 proc.  przeciętnego poziomu rynkowego.Istotnym atutem naszej oferty jest też wysoki poziom alokacji składki  przeznaczonej na inwestycje i bardzo dobre wyniki naszych funduszy  kapitałowych, działających od ponad 10 lat

mówi Anita Bogusz, członek zarządu  CU Życie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Na czacie z funduszem emerytalnym

Największy na rynku  fundusz emerytalny Commercial Union  uruchomił kolejną usługę dla swoich  klientów - możliwość rozmowy z konsultantem  funduszu na czacie  (livechat).   Każdy klient funduszu, korzystający z  internetowego  dostępu do swojego rachunku (czyli Konta on