Wczoraj grupa Commercial Union wprowadziła nowe logo i nowy, dynamiczny wizerunek, symbolizujący kolejny etap rozwoju firmy. Jego ważnym elementem jest nowe indywidualne ubezpieczenie na życie ze składką regularną – Nowa Perspektywa, flagowa oferta firmy, która jest liderem tego segmentu rynku. Jednocześnie grupa CU udostępniła swój nowy portal internetowy www.cu.pl, w większym stopniu zorientowany na potrzeby klientów.
Uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, aby wprowadzić nowe logo, wyrażające nasze ambicje, rosnącą pozycję w grupie Aviva, a także wartości naszej marki: uczciwość, skuteczność, innowacyjność i pracę zespołową. Dzięki kolorowi żółtemu, stosunkowo rzadko wykorzystywanemu w sektorze finansowym, budujemy unikatowy wizerunek firmy pogodnej i bliższej klientom. Mamy nadzieję, że nowa osobowość naszej marki, oparta na idei myślenia o przyszłości, optymizmie i otwartości, przysporzy nam wielu nowych klientów, zwłaszcza młodych.
podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska.
Wraz ze zmianą logo i wizerunku został udostępniony udoskonalony portal internetowy grupy Commercial Union. Punktem wyjścia są potrzeby klientów, których zaspokojenie jest możliwe przy wykorzystaniu usług ubezpieczeniowych i inwestycyjnych CU. Usługi są prezentowane pod tym właśnie kątem, w sposób bardziej przejrzysty i atrakcyjny zarówno dla obecnych, jak i potencjalnych klientów.
Nowy portal zawiera również unikatowy element na polskim rynku – na głównej witrynie prezentujemy sylwetki najlepszych agentów ubezpieczeniowych Commercial Union. Zamierzamy w większym stopniu wykorzystywać nasz portal internetowy do pozyskiwania nowych klientów i udostępniać kolejne funkcje umożliwiające obsługę klientów on-line. Kamieniem milowym będzie wprowadzenie do oferty CU ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych przez telefon i Internet, co nastąpi jeszcze w tym roku.
podkreśla prezes Uszpolewicz.
CU od 1994 roku jest liderem rynku ubezpieczeń indywidualnych na życie ze składką regularną. "Ważnym elementem naszej strategii jest zachowanie pozycji lidera i zwiększanie udziału w segmencie rynku, charakteryzującym się większą stabilnością niż ubezpieczenia ze składką jednorazową" – wyjaśnia Stephen Marini, wiceprezes Commercial Union Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA. W osiągnięciu tego celu ważną rolę ma odegrać Nowa Perspektywa, indywidualne ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym, oparte o składkę regularną, właśnie wprowadzone do oferty CU Życie jako flagowy produkt.
Nowa Perspektywa została przygotowana w oparciu o badania oczekiwań klientów i doświadczenia agentów CU. Wynikało z nich przede wszystkim, że klienci oczekują nowoczesnej, elastycznej oferty łączącej ochronę z inwestowaniem, skierowanej do całej rodziny, umożliwiającej łatwe dokonywanie zmian w umowie wraz ze zmianą sytuacji życiowej.
Nowa Perspektywa ma budowę modułową, przez co charakter umowy życiowej oraz zakres ubezpieczenia można dynamicznie dopasowywać do zmieniających się potrzeb. "Wprowadzany również rodzinną wersję ubezpieczenia. Klient ma możliwość zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę przed zdarzeniami spowodowanymi nieszczęśliwymi wypadkami, utratą zdrowia oraz zdolności zarobkowej.
Nowa Perspektywa daje też możliwość dodatkowego wpłacania pieniędzy na rachunki inwestycyjne polisy, które ułatwiają gromadzenie kapitału na wyznaczone cele np. z myślą o emeryturze lub studiach dzieci. Podwyższyliśmy także poziom sumy ubezpieczenia, przy której nie wymagamy obowiązkowych badań lekarskich w trakcie oceny ryzyka. Przykładowo, jeśli wnioskujący o ubezpieczenie ma do 35 lat, limit podnieśliśmy z 200 do 300 tys. zł, zaś dla wieku od 36 do 50 lat limit wzrósł ze 150 do 200 tys. zł. Obniżyliśmy też opłaty za ryzyko do ok. 60 proc. przeciętnego poziomu rynkowego.Istotnym atutem naszej oferty jest też wysoki poziom alokacji składki przeznaczonej na inwestycje i bardzo dobre wyniki naszych funduszy kapitałowych, działających od ponad 10 lat
mówi Anita Bogusz, członek zarządu CU Życie.