Commercial Union wprowadza produkty inwestycyjne z gwarancją

30.10.2007

Commercial Union wprowadza produkty inwestycyjne z gwarancją

Opublikowany

Grupa Commercial Union, która od lat osiąga bardzo dobre  wyniki inwestycyjne, szczególne w kategorii funduszy z udziałem akcji,  wprowadziła do oferty produkty inwestycyjne z gwarancją. Przeznaczone są  one przede wszystkim dla aktywnych inwestorów w czasach większej  zmienności na rynku akcji, oraz dla klientów z niską tolerancją ryzyka.

Przez ostatnie kilkanaście lat Polacy przechodzą przyspieszoną lekcję  inwestowania – od depozytów bankowych, poprzez obligacje po rynek  akcji. Analizując napływy środków do funduszy inwestycyjnych z udziałem  akcji można dojść do wniosku, że Polacy mają bardzo wysoką tolerancję  ryzyka. Czy tak jest naprawdę, pokaże dopiero zachowanie inwestorów  podczas głębszej korekty na rynku akcji. "Mamy nadzieję, że większość  naszych klientów świadomie inwestuje w ryzykowne aktywa wiedząc, że w  długim okresie to ryzyko się opłaci i zaowocuje wysokimi zyskami, zaś  motyw nie liczącej się z ryzykiem krótkoterminowej spekulacji występuje  tylko u nielicznych.

mówi Marek Przybylski, prezes CU TFI i CU  Investment Management.

Niezależnie od tego, duża grupa Polaków dysponuje istotnymi  oszczędnościami i chce czerpać korzyści z pozytywnych trendów na różnych  ryzykownych rynkach aktywów finansowych (akcje, obligacje, surowce),  ale przy tym obawia się potencjalnych strat nierozerwalnie związanych z  tymi rynkami.

Dla tej grupy klientów grupa CU kieruje nową ofertę – linię produktów  strukturyzowanych pod nazwą CU Gwarancja w formie indywidualnego  ubezpieczenia na życie i dożycie. "Produkty te zawierają w sobie cechy  pozornie niemożliwe do połączenia – możliwość zarabiania nawet na  najbardziej ryzykownych rynkach, a jednocześnie pełną lub częściową  gwarancję zwrotu wpłaconego kapitału.

podkreśla Marek Przybylski.

Pierwszym produktem z nowej linii jest CU Gwarancja Polskie Akcje  plus, zawierany na 3,5 roku. Minimalna składka to 10 tys. zł. Produkt  pozwala klientom zarabiać ok. 50 proc. zysku wygenerowanego przez  portfel indeksów giełdowych, złożony w 50 proc. z indeksu WIG-20 i w 50  proc. z czterech indeksów dojrzałych rynków akcji. W przypadku  dekoniunktury giełdowej i strat z takiego portfela klient nie ponosi  konsekwencji, korzystając z gwarancji.

Pierwszy produkt z nowej linii oferowany jest od 22 października do 9  listopada br. przez grupę 400 agentów CU i w pierwszym punkcie obsługi  klienta CU Inwestycje, zlokalizowanym w Warszawie w al. Jana Pawła II 80  (budynek Babka Tower niedaleko Ronda Radosława). Do końca tego roku  planujemy otwarcie trzech kolejnych POK-ów w Warszawie.

podkreśla  prezes Przybylski.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.