Commercial Union: ubezpieczenie mieszkania na trzy lata z rabatem
Kopiuj tekst

06.11.2007

Commercial Union: ubezpieczenie mieszkania na trzy lata z rabatem

Nowi klienci, którzy do końca listopada ubezpieczą na trzy  lata mieszkanie lub dom w Commercial Union, zapłacą składkę z 15-proc.  rabatem.

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA oferuje  jeden z najlepszych na rynku ubezpieczeń mieszkaniowych – Locum  Apartament i Locum Rezydencja. Od pewnego czasu firma zachęca klientów  do zawarcia umowy ubezpieczenia od razu na trzy lata, z czym wiąże się  kilka korzyści oszczędność czasu, stabilizacja ceny ubezpieczenia w  dłuższym okresie i ciągłość ochrony, a także niższa składka.


Jeśli klient zdecyduje się ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom na 3  lata, otrzymuje 15-proc. rabat. Składkę można rozłożyć na 6 rat.  Dodatkowo, nowi klienci, którzy do końca listopada po raz pierwszy  ubezpieczą swoje lokum w Commercial Union na trzy lata i wypełnią kupon  konkursowy, otrzymają bon o wartości 50 zł.
Ubezpieczenie Locum Apartament to ubezpieczenie mieszkaniowe najczęściej  wybierane przez klientów CU TUO, zainteresowanych szerokim zakresem  ochrony domu lub mieszkania. Mienie można ubezpieczyć na wypadek wielu  rodzajów zdarzeń, m. in. pożaru i zalania, ale także np. ciężaru śniegu i  lodu. Mogą z niego korzystać zarówno osoby posiadające dom lub  mieszkanie, jak i klienci zainteresowani ubezpieczeniem swojego mienia  ruchomego i odpowiedzialności cywilnej.
Ciekawą ofertą, wyróżniającą to ubezpieczenie na rynku, jest  możliwość objęcia ochroną przedmiotów, które tylko czasowo znajdują się w  posiadaniu ubezpieczającego a także mienia używanego w miejscu  zamieszkania do prowadzenia działalności gospodarczej lub w celach  zarobkowych. Ochrona może zostać także rozszerzona o home assistance,  która obejmuje usługi specjalistów (elektryka, hydraulika szklarza,  dekarza, ślusarza, stolarza) oraz o pokrycie kosztów dodatkowych np.  poszukiwania przyczyn szkody.
Jeszcze w tym roku Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń  Ogólnych poszerzy swoją ofertę o ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane  w systemie direct, czyli przez telefon i internet.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.