Commercial Union: ubezpieczenie mieszkania na trzy lata z rabatem

06.11.2007

Commercial Union: ubezpieczenie mieszkania na trzy lata z rabatem

Opublikowany

Nowi klienci, którzy do końca listopada ubezpieczą na trzy  lata mieszkanie lub dom w Commercial Union, zapłacą składkę z 15-proc.  rabatem.

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA oferuje  jeden z najlepszych na rynku ubezpieczeń mieszkaniowych – Locum  Apartament i Locum Rezydencja. Od pewnego czasu firma zachęca klientów  do zawarcia umowy ubezpieczenia od razu na trzy lata, z czym wiąże się  kilka korzyści oszczędność czasu, stabilizacja ceny ubezpieczenia w  dłuższym okresie i ciągłość ochrony, a także niższa składka.


Jeśli klient zdecyduje się ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom na 3  lata, otrzymuje 15-proc. rabat. Składkę można rozłożyć na 6 rat.  Dodatkowo, nowi klienci, którzy do końca listopada po raz pierwszy  ubezpieczą swoje lokum w Commercial Union na trzy lata i wypełnią kupon  konkursowy, otrzymają bon o wartości 50 zł.
Ubezpieczenie Locum Apartament to ubezpieczenie mieszkaniowe najczęściej  wybierane przez klientów CU TUO, zainteresowanych szerokim zakresem  ochrony domu lub mieszkania. Mienie można ubezpieczyć na wypadek wielu  rodzajów zdarzeń, m. in. pożaru i zalania, ale także np. ciężaru śniegu i  lodu. Mogą z niego korzystać zarówno osoby posiadające dom lub  mieszkanie, jak i klienci zainteresowani ubezpieczeniem swojego mienia  ruchomego i odpowiedzialności cywilnej.
Ciekawą ofertą, wyróżniającą to ubezpieczenie na rynku, jest  możliwość objęcia ochroną przedmiotów, które tylko czasowo znajdują się w  posiadaniu ubezpieczającego a także mienia używanego w miejscu  zamieszkania do prowadzenia działalności gospodarczej lub w celach  zarobkowych. Ochrona może zostać także rozszerzona o home assistance,  która obejmuje usługi specjalistów (elektryka, hydraulika szklarza,  dekarza, ślusarza, stolarza) oraz o pokrycie kosztów dodatkowych np.  poszukiwania przyczyn szkody.
Jeszcze w tym roku Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń  Ogólnych poszerzy swoją ofertę o ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane  w systemie direct, czyli przez telefon i internet.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.