Commercial Union obchodzi piętnastolecie

19.11.2007

Commercial Union obchodzi piętnastolecie

Opublikowany

Dzisiejszy wieczorny koncert wokalistki jazzowej Agi Zaryan w  Filharmonii Narodowej w Warszawie jest głównym punktem obchodów  piętnastej rocznicy działalności Commercial Union w Polsce.

Commercial Union wystawiło pierwsze polisy ubezpieczenia na życie w  listopadzie 1992 roku, kilkanaście miesięcy po tym, jak brytyjska firma  macierzysta podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce. W  pierwszym roku CU zatrudniało 11 pracowników.

Od 1994 roku CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na  życie, a w roku 1995 sprzedało pierwsze grupowe ubezpieczenie na życie.  Od 1997 roku Commercial Union rozpoczęło działalność w ubezpieczeniach  majątkowych, rozpoczynając od ubezpieczeń dla firm i stopniowo  rozbudowując także ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych.

Kolejnym kamieniem milowym w rozwoju firmy był rok reformy  emerytalnej – 1999. Wtedy CU zostało zdecydowanym liderem rynku funduszy  emerytalnych, zdobywając tylko w pierwszym roku zaufanie ponad 2  milionów klientów. Dzisiaj CU OFE pomnaża oszczędności emerytalne już  ponad 2,7 milionów klientów – gdyby wszyscy jednocześnie chcieli  obejrzeć mecz piłkarski, konieczne byłoby zbudowanie 50 stadionów  narodowych.

W 2001 roku rozpoczęło działalność towarzystwo ubezpieczeń CU Litwa,  założone przez CU Polska. Rok później w skład grupy weszło CU TFI,  oferujące fundusze inwestycyjne. CU Życie rozbudowało swoją ofertę  ubezpieczeń inwestycyjnych, wprowadzając bardzo popularne obecnie  produkty ze składką jednorazową.


Obecnie grupa Commercial Union w Polsce to sześć spółek oferujących  ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarządzające funduszem emerytalnym,  TFI, spółka zarządzająca aktywami oraz spółka dystrybucyjna. Grupa  obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości blisko  60 miliardów zł. Zatrudnia ponad 1200 pracowników i współpracuje z  blisko 3 tysiącami agentów ubezpieczeniowych. Swoje usługi sprzedaje też  za pośrednictwem brokerów, agencji, we współpracy z bankami,  niezależnymi spółkami dystrybucyjnymi oraz przez internet.

Od 15 października br. grupa CU posługuje się nowym logo i ma nowy,  dynamiczny wizerunek, symbolizujący kolejny etap rozwoju firmy. Po 15  latach budowania tożsamości wizualnej związanej z kolorem granatowym, CU  rozpoczęło erę nowego wizerunku – bardziej nowoczesnego, dynamicznego i  optymistycznego. Jednocześnie firma udostępniła nowy serwis internetowy  www.cu.pl, w większym stopniu skoncentrowany na potrzebach klientów.

Najbliższe plany grupy CU to m. in. rozszerzenie działalności  bancassurance oraz rozpoczęcie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w  systemie direct (przez telefon i internet), co nastąpi jeszcze w tym  roku.


Commercial Union od 15 lat odnosi sukcesy dzięki temu, że łączy  stabilność solidnej instytucji finansowej z dynamizmem, innowacyjnością i  przyjaznym wizerunkiem. Ubezpieczamy życie, zdrowie i majątek oraz  pomnażamy powierzone nam pieniądze po to, aby udziałem naszych klientów  było spokojne i dostatnie życie. Z naszych usług korzysta co piąty  pracujący Polak. Uczciwość i efektywne działanie to dla nas elementy  społecznej odpowiedzialności biznesu. Bardzo istotnym przejawem tej  postawy jest również wspieranie wielu inicjatyw społecznych, sportowych i  kulturalnych, co robimy od początku naszej działalności w Polsce.

podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes grupy CU Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Commercial Union: ubezpieczenie mieszkania na trzy lata z rabatem

Nowi klienci, którzy do końca listopada ubezpieczą na trzy  lata mieszkanie lub dom w Commercial Union, zapłacą składkę z 15-proc.  rabatem.