Commercial Union obchodzi piętnastolecie

19.11.2007

Commercial Union obchodzi piętnastolecie

Opublikowany

Dzisiejszy wieczorny koncert wokalistki jazzowej Agi Zaryan w  Filharmonii Narodowej w Warszawie jest głównym punktem obchodów  piętnastej rocznicy działalności Commercial Union w Polsce.

Commercial Union wystawiło pierwsze polisy ubezpieczenia na życie w  listopadzie 1992 roku, kilkanaście miesięcy po tym, jak brytyjska firma  macierzysta podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce. W  pierwszym roku CU zatrudniało 11 pracowników.

Od 1994 roku CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na  życie, a w roku 1995 sprzedało pierwsze grupowe ubezpieczenie na życie.  Od 1997 roku Commercial Union rozpoczęło działalność w ubezpieczeniach  majątkowych, rozpoczynając od ubezpieczeń dla firm i stopniowo  rozbudowując także ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych.

Kolejnym kamieniem milowym w rozwoju firmy był rok reformy  emerytalnej – 1999. Wtedy CU zostało zdecydowanym liderem rynku funduszy  emerytalnych, zdobywając tylko w pierwszym roku zaufanie ponad 2  milionów klientów. Dzisiaj CU OFE pomnaża oszczędności emerytalne już  ponad 2,7 milionów klientów – gdyby wszyscy jednocześnie chcieli  obejrzeć mecz piłkarski, konieczne byłoby zbudowanie 50 stadionów  narodowych.

W 2001 roku rozpoczęło działalność towarzystwo ubezpieczeń CU Litwa,  założone przez CU Polska. Rok później w skład grupy weszło CU TFI,  oferujące fundusze inwestycyjne. CU Życie rozbudowało swoją ofertę  ubezpieczeń inwestycyjnych, wprowadzając bardzo popularne obecnie  produkty ze składką jednorazową.


Obecnie grupa Commercial Union w Polsce to sześć spółek oferujących  ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarządzające funduszem emerytalnym,  TFI, spółka zarządzająca aktywami oraz spółka dystrybucyjna. Grupa  obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości blisko  60 miliardów zł. Zatrudnia ponad 1200 pracowników i współpracuje z  blisko 3 tysiącami agentów ubezpieczeniowych. Swoje usługi sprzedaje też  za pośrednictwem brokerów, agencji, we współpracy z bankami,  niezależnymi spółkami dystrybucyjnymi oraz przez internet.

Od 15 października br. grupa CU posługuje się nowym logo i ma nowy,  dynamiczny wizerunek, symbolizujący kolejny etap rozwoju firmy. Po 15  latach budowania tożsamości wizualnej związanej z kolorem granatowym, CU  rozpoczęło erę nowego wizerunku – bardziej nowoczesnego, dynamicznego i  optymistycznego. Jednocześnie firma udostępniła nowy serwis internetowy  www.cu.pl, w większym stopniu skoncentrowany na potrzebach klientów.

Najbliższe plany grupy CU to m. in. rozszerzenie działalności  bancassurance oraz rozpoczęcie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w  systemie direct (przez telefon i internet), co nastąpi jeszcze w tym  roku.


Commercial Union od 15 lat odnosi sukcesy dzięki temu, że łączy  stabilność solidnej instytucji finansowej z dynamizmem, innowacyjnością i  przyjaznym wizerunkiem. Ubezpieczamy życie, zdrowie i majątek oraz  pomnażamy powierzone nam pieniądze po to, aby udziałem naszych klientów  było spokojne i dostatnie życie. Z naszych usług korzysta co piąty  pracujący Polak. Uczciwość i efektywne działanie to dla nas elementy  społecznej odpowiedzialności biznesu. Bardzo istotnym przejawem tej  postawy jest również wspieranie wielu inicjatyw społecznych, sportowych i  kulturalnych, co robimy od początku naszej działalności w Polsce.

podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes grupy CU Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Commercial Union: ubezpieczenie mieszkania na trzy lata z rabatem

Nowi klienci, którzy do końca listopada ubezpieczą na trzy  lata mieszkanie lub dom w Commercial Union, zapłacą składkę z 15-proc.  rabatem.