Commercial Union obchodzi piętnastolecie
Kopiuj tekst

19.11.2007

Commercial Union obchodzi piętnastolecie

Dzisiejszy wieczorny koncert wokalistki jazzowej Agi Zaryan w  Filharmonii Narodowej w Warszawie jest głównym punktem obchodów  piętnastej rocznicy działalności Commercial Union w Polsce.

Commercial Union wystawiło pierwsze polisy ubezpieczenia na życie w  listopadzie 1992 roku, kilkanaście miesięcy po tym, jak brytyjska firma  macierzysta podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce. W  pierwszym roku CU zatrudniało 11 pracowników.

Od 1994 roku CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na  życie, a w roku 1995 sprzedało pierwsze grupowe ubezpieczenie na życie.  Od 1997 roku Commercial Union rozpoczęło działalność w ubezpieczeniach  majątkowych, rozpoczynając od ubezpieczeń dla firm i stopniowo  rozbudowując także ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych.

Kolejnym kamieniem milowym w rozwoju firmy był rok reformy  emerytalnej – 1999. Wtedy CU zostało zdecydowanym liderem rynku funduszy  emerytalnych, zdobywając tylko w pierwszym roku zaufanie ponad 2  milionów klientów. Dzisiaj CU OFE pomnaża oszczędności emerytalne już  ponad 2,7 milionów klientów – gdyby wszyscy jednocześnie chcieli  obejrzeć mecz piłkarski, konieczne byłoby zbudowanie 50 stadionów  narodowych.

W 2001 roku rozpoczęło działalność towarzystwo ubezpieczeń CU Litwa,  założone przez CU Polska. Rok później w skład grupy weszło CU TFI,  oferujące fundusze inwestycyjne. CU Życie rozbudowało swoją ofertę  ubezpieczeń inwestycyjnych, wprowadzając bardzo popularne obecnie  produkty ze składką jednorazową.


Obecnie grupa Commercial Union w Polsce to sześć spółek oferujących  ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarządzające funduszem emerytalnym,  TFI, spółka zarządzająca aktywami oraz spółka dystrybucyjna. Grupa  obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości blisko  60 miliardów zł. Zatrudnia ponad 1200 pracowników i współpracuje z  blisko 3 tysiącami agentów ubezpieczeniowych. Swoje usługi sprzedaje też  za pośrednictwem brokerów, agencji, we współpracy z bankami,  niezależnymi spółkami dystrybucyjnymi oraz przez internet.

Od 15 października br. grupa CU posługuje się nowym logo i ma nowy,  dynamiczny wizerunek, symbolizujący kolejny etap rozwoju firmy. Po 15  latach budowania tożsamości wizualnej związanej z kolorem granatowym, CU  rozpoczęło erę nowego wizerunku – bardziej nowoczesnego, dynamicznego i  optymistycznego. Jednocześnie firma udostępniła nowy serwis internetowy  www.cu.pl, w większym stopniu skoncentrowany na potrzebach klientów.

Najbliższe plany grupy CU to m. in. rozszerzenie działalności  bancassurance oraz rozpoczęcie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w  systemie direct (przez telefon i internet), co nastąpi jeszcze w tym  roku.


Commercial Union od 15 lat odnosi sukcesy dzięki temu, że łączy  stabilność solidnej instytucji finansowej z dynamizmem, innowacyjnością i  przyjaznym wizerunkiem. Ubezpieczamy życie, zdrowie i majątek oraz  pomnażamy powierzone nam pieniądze po to, aby udziałem naszych klientów  było spokojne i dostatnie życie. Z naszych usług korzysta co piąty  pracujący Polak. Uczciwość i efektywne działanie to dla nas elementy  społecznej odpowiedzialności biznesu. Bardzo istotnym przejawem tej  postawy jest również wspieranie wielu inicjatyw społecznych, sportowych i  kulturalnych, co robimy od początku naszej działalności w Polsce.

podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes grupy CU Polska.

Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.