Commercial Union wprowadza ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct

29.11.2007

Commercial Union wprowadza ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct

Opublikowany

Od poniedziałku 3 grudnia, po krótkim okresie pilotażowym,  Commercial Union wprowadza do oferty nowoczesne ubezpieczenia  komunikacyjne w systemie direct, czyli sprzedawane i obsługiwane przez  telefon i internet. Ambicją Commercial Union jest zostanie liderem tego  dynamicznie rozwijającego się segmentu rynku.

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA  wprowadza pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, w skład którego wchodzą:  ubezpieczenie OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw  nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony  prawnej. Nowy produkt, oferowany pod nazwą handlową CU Direct, rozszerza  i uzupełnia ofertę grupy Commercial Union. Pakiet ma charakter modułowy  – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.

Najbardziej istotne i nowatorskie z punktu widzenia klientów cechy nowego pakietu to:

  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
  • możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
  • suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
  • samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Od 3 grudnia rusza sprzedaż i obsługa pakietu ubezpieczeń za  pośrednictwem nowego centrum telefonicznego, do którego można dzwonić  pod numer 0-801 28 28 28 lub 0-22 563 28 28. Centrum telefoniczne CU  Direct jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 22.00, w  soboty od 9.00 do 20.00, a w niedziele od 11.00 do 20.00. Centrum  telefoniczne likwidacji szkód jest czynne całą dobę przez 7 dni w  tygodniu. Całodobowa sprzedaż i obsługa za pośrednictwem strony  internetowej www.cudirect.pl zostanie uruchomiona w najbliższych tygodniach.
W poniedziałek 3 grudnia rusza kampania reklamująca ubezpieczenia  samochodowe CU Direct, obejmująca telewizję, prasę, radio oraz nośniki  na stacjach benzynowych.
Commercial Union angażuje również do promocji ubezpieczeń  komunikacyjnych blisko 3 tysiące swoich agentów ubezpieczeniowych.  Podczas rozmów z klientami agenci przekazują informację o nowej ofercie,  zachęcają klientów do kontaktu z naszym centrum telefonicznym, lub też  przekazują do CU prośbę o kontakt z klientem. Od stycznia 2008 roku  planowana jest też promocja ubezpieczeń komunikacyjnych CU w sieci Banku  Zachodniego WBK, strategicznego partnera CU w dziedzinie bancassurance.

Obecni klienci grupy CU (z wyjątkiem uczestników CU OFE) otrzymują 5-proc. zniżkę w składce.

Wprowadzenie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct i zajęcie  znaczącej pozycji na tym rynku to bardzo ważny element strategii grupy  Commercial Union. Po 15 latach obecności na rynku zdobyliśmy zaufanie  ponad trzech milionów klientów i pozycję lidera rynku indywidualnych  ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych, a także silną pozycję na  rynku produktów inwestycyjnych.

Czas na pełniejsze wykorzystanie naszego potencjału na rynku  ubezpieczeń majątkowych. Nasze ostrożne szacunki wskazują, że w ciągu  dekady jedna trzecia polis komunikacyjnych w Polsce może być sprzedawana  przez telefon i internet. Naszą ambicją jest pozycja lidera rynku polis  komunikacyjnych direct, z udziałem na poziomie 25 proc. w tym segmencie  po 5 latach działalności.

mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy  Commercial Union Polska.

Motorem rozwoju rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w najbliższych  latach będzie dobra koniunktura gospodarcza i rosnąca zamożność  społeczeństwa. Klienci kupują i będą kupować coraz więcej coraz lepszych  samochodów. Częściej też kupują auta nowe lub też używane, ale co  najwyżej kilkuletnie. Można też oczekiwać, że coraz więcej klientów  będzie kupować ubezpieczenie AC i zwracać uwagę na poziom obsługi.  Zarazem coraz powszechniejsze zastosowanie internetu i wynikające z  przyzwyczajenia zaufanie do obsługi telefonicznej będzie stymulować  rozwój rynku direct. Należy spodziewać się szybkiego wzrostu liczby  klientów, którzy będą sprawdzać telefonicznie lub on-line co najmniej  kilka ofert ubezpieczenia przed zawarciem umowy.

Z badań, które przeprowadziliśmy przygotowując ofertę wynika, że  klienci są o wiele bardziej skłonni sprawdzić ofertę ubezpieczenia  komunikacyjnego w Commercial Union niż u innych, mniej znanych firm.  Klienci oczekują bardziej zrozumiałych warunków ubezpieczenia, a przede  wszystkim przyjaznej i sprawnej obsługi, zwłaszcza podczas likwidacji  szkód. Jesteśmy przekonani, że nasze OWU, a przede wszystkim sposób  udzielania informacji i pomocy klientom, przekona do naszej oferty  bardzo wielu kierowców. Zarazem przygotowaliśmy produkt, który jest  atrakcyjny cenowo dla wielu grup klientów.

podkreśla Brian Richards,  dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Commercial Union.

Przygotowując ofertę i system obsługi klienta, CU wykorzystało  doświadczenia macierzystej grupy Aviva z innych krajów, przede wszystkim  brytyjskiego Norwich Union Direct, który jest liderem sprzedaży  ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet.
Dział ubezpieczeń komunikacyjnych pracuje w nowym biurze Commercial  Union, zlokalizowanym obok centrum handlowego Blue City w Warszawie.  Wśród nowych pracowników CU Direct jest 15 osób, które wróciły z pobytu w  Wielkiej Brytanii, Irlandii i innych krajów europejskich, zachęcone  ofertą pracy w Commercial Union.
CU Direct stosuje bardzo nowoczesny i dopasowany do polskiej specyfiki system informatyczny.


Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA oferuje  ponadto klientom indywidualnym ubezpieczenia mieszkaniowe, następstw  nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenia podróżne.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.
Go SMS w Avivie - klienci lubią bezpośrednio przesyłać dokumenty szkodowe

temu

Co czwarty klient zgłaszający szkodę z ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie skorzystał z nowego narzędzia - SMS z linkiem do bezpośredniego przesyłania dokumentów. Opracowane wewnętrznie rozwiązanie, zwane Go SMS, działa od 8 maja.
Prostujemy 5 mitów o inwestowaniu

temu

Lokaty bankowe to obecnie przechowalnia oszczędności, odpowiednik dawnej „skarpety”. Jeśli chcemy, aby nasze oszczędności pracowały, powinniśmy rozważyć fundusze inwestycyjne. Przed taką decyzją powstrzymuje nas jednak szereg obaw. Sprostujmy 5 najczęstszych mitów.
Rosja rządzi się swoimi prawami. Na Mundial zabierz szalik i… ubezpieczenie!

temu

Kilkadziesiąt tysięcy polskich kibiców wybiera się do Rosji na zbliżające się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do walizek spakują bilety, biało-czerwone stroje, szaliki i paszporty. Powinni pomyśleć również o ubezpieczeniowym zestawie kibica, dzięki któremu z Mundialu wrócą tylko z wrażeniami sportowymi, a nie z nowymi troskami. Bo karta EKUZ w Rosji nie obowiązuje.

Bank Zachodni WBK i Commercial Union przystępują do kolejnego etapu rozwoju działalności bancassurance w Polsce

Bank Zachodni WBK SA i Aviva, spółka macierzysta grupy Commercial Union Polska, podpisały umowę przewidującą wspólne utworzenie dwóch nowych towarzystw ubezpieczeniowych, które będą oferować produkty klientom banku. BZWBK i Aviva jako pierwsi na polskim rynku podejmują t