Commercial Union wprowadza ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct

29.11.2007

Commercial Union wprowadza ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct

Opublikowany

Od poniedziałku 3 grudnia, po krótkim okresie pilotażowym,  Commercial Union wprowadza do oferty nowoczesne ubezpieczenia  komunikacyjne w systemie direct, czyli sprzedawane i obsługiwane przez  telefon i internet. Ambicją Commercial Union jest zostanie liderem tego  dynamicznie rozwijającego się segmentu rynku.

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA  wprowadza pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, w skład którego wchodzą:  ubezpieczenie OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw  nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony  prawnej. Nowy produkt, oferowany pod nazwą handlową CU Direct, rozszerza  i uzupełnia ofertę grupy Commercial Union. Pakiet ma charakter modułowy  – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.

Najbardziej istotne i nowatorskie z punktu widzenia klientów cechy nowego pakietu to:

  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
  • możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
  • suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
  • samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Od 3 grudnia rusza sprzedaż i obsługa pakietu ubezpieczeń za  pośrednictwem nowego centrum telefonicznego, do którego można dzwonić  pod numer 0-801 28 28 28 lub 0-22 563 28 28. Centrum telefoniczne CU  Direct jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 22.00, w  soboty od 9.00 do 20.00, a w niedziele od 11.00 do 20.00. Centrum  telefoniczne likwidacji szkód jest czynne całą dobę przez 7 dni w  tygodniu. Całodobowa sprzedaż i obsługa za pośrednictwem strony  internetowej www.cudirect.pl zostanie uruchomiona w najbliższych tygodniach.
W poniedziałek 3 grudnia rusza kampania reklamująca ubezpieczenia  samochodowe CU Direct, obejmująca telewizję, prasę, radio oraz nośniki  na stacjach benzynowych.
Commercial Union angażuje również do promocji ubezpieczeń  komunikacyjnych blisko 3 tysiące swoich agentów ubezpieczeniowych.  Podczas rozmów z klientami agenci przekazują informację o nowej ofercie,  zachęcają klientów do kontaktu z naszym centrum telefonicznym, lub też  przekazują do CU prośbę o kontakt z klientem. Od stycznia 2008 roku  planowana jest też promocja ubezpieczeń komunikacyjnych CU w sieci Banku  Zachodniego WBK, strategicznego partnera CU w dziedzinie bancassurance.

Obecni klienci grupy CU (z wyjątkiem uczestników CU OFE) otrzymują 5-proc. zniżkę w składce.

Wprowadzenie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct i zajęcie  znaczącej pozycji na tym rynku to bardzo ważny element strategii grupy  Commercial Union. Po 15 latach obecności na rynku zdobyliśmy zaufanie  ponad trzech milionów klientów i pozycję lidera rynku indywidualnych  ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych, a także silną pozycję na  rynku produktów inwestycyjnych.

Czas na pełniejsze wykorzystanie naszego potencjału na rynku  ubezpieczeń majątkowych. Nasze ostrożne szacunki wskazują, że w ciągu  dekady jedna trzecia polis komunikacyjnych w Polsce może być sprzedawana  przez telefon i internet. Naszą ambicją jest pozycja lidera rynku polis  komunikacyjnych direct, z udziałem na poziomie 25 proc. w tym segmencie  po 5 latach działalności.

mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy  Commercial Union Polska.

Motorem rozwoju rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w najbliższych  latach będzie dobra koniunktura gospodarcza i rosnąca zamożność  społeczeństwa. Klienci kupują i będą kupować coraz więcej coraz lepszych  samochodów. Częściej też kupują auta nowe lub też używane, ale co  najwyżej kilkuletnie. Można też oczekiwać, że coraz więcej klientów  będzie kupować ubezpieczenie AC i zwracać uwagę na poziom obsługi.  Zarazem coraz powszechniejsze zastosowanie internetu i wynikające z  przyzwyczajenia zaufanie do obsługi telefonicznej będzie stymulować  rozwój rynku direct. Należy spodziewać się szybkiego wzrostu liczby  klientów, którzy będą sprawdzać telefonicznie lub on-line co najmniej  kilka ofert ubezpieczenia przed zawarciem umowy.

Z badań, które przeprowadziliśmy przygotowując ofertę wynika, że  klienci są o wiele bardziej skłonni sprawdzić ofertę ubezpieczenia  komunikacyjnego w Commercial Union niż u innych, mniej znanych firm.  Klienci oczekują bardziej zrozumiałych warunków ubezpieczenia, a przede  wszystkim przyjaznej i sprawnej obsługi, zwłaszcza podczas likwidacji  szkód. Jesteśmy przekonani, że nasze OWU, a przede wszystkim sposób  udzielania informacji i pomocy klientom, przekona do naszej oferty  bardzo wielu kierowców. Zarazem przygotowaliśmy produkt, który jest  atrakcyjny cenowo dla wielu grup klientów.

podkreśla Brian Richards,  dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Commercial Union.

Przygotowując ofertę i system obsługi klienta, CU wykorzystało  doświadczenia macierzystej grupy Aviva z innych krajów, przede wszystkim  brytyjskiego Norwich Union Direct, który jest liderem sprzedaży  ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet.
Dział ubezpieczeń komunikacyjnych pracuje w nowym biurze Commercial  Union, zlokalizowanym obok centrum handlowego Blue City w Warszawie.  Wśród nowych pracowników CU Direct jest 15 osób, które wróciły z pobytu w  Wielkiej Brytanii, Irlandii i innych krajów europejskich, zachęcone  ofertą pracy w Commercial Union.
CU Direct stosuje bardzo nowoczesny i dopasowany do polskiej specyfiki system informatyczny.


Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA oferuje  ponadto klientom indywidualnym ubezpieczenia mieszkaniowe, następstw  nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenia podróżne.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

Bank Zachodni WBK i Commercial Union przystępują do kolejnego etapu rozwoju działalności bancassurance w Polsce

Bank Zachodni WBK SA i Aviva, spółka macierzysta grupy Commercial Union Polska, podpisały umowę przewidującą wspólne utworzenie dwóch nowych towarzystw ubezpieczeniowych, które będą oferować produkty klientom banku. BZWBK i Aviva jako pierwsi na polskim rynku podejmują t