Dominika Kraśko dyrektorem marketingu grupy Commercial Union

09.04.2008

Dominika Kraśko dyrektorem marketingu grupy Commercial Union

Opublikowany

7 kwietnia br. Dominika Kraśko objęła nowo utworzoną funkcję  dyrektora marketingu grupy Commercial Union Polska. Uczestniczy też w  pracach executive committee grupy CU.

Dominika Kraśko od 14 lat zajmuje się marketingiem. Od stycznia 2002  roku była dyrektorem marketingu w TC Dębica SA i Goodyear Dunlop Tires  Polska Sp. z o. o. oraz członkiem zarządu grupy Goodyear Polska.  Ostatnio pełniła funkcję dyrektora marketingu Goodyear na region Europy  Środkowej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jej obowiązków należało  przygotowywanie strategii marketingowej firmy, rozwój sieci dystrybucji i  zarządzanie markami wchodzącymi w skład portfela firmy.

Wcześniej przez wiele lat pracowała m. in. w PepsiCo – najpierw w  oddziale polskim, następnie jako menedżer marketingu na Europę Środkową,  a także w europejskiej centrali firmy w Londynie. Wielokrotnie była  członkiem jury w prestiżowych konkursach marketingowych, takich jak  Effie Awards, Golden Arrow, Superbrands.

Dominika Kraśko jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.Grupa Commercial Union Polska składa się z sześciu spółek:  towarzystwa ubezpieczeń na życie, towarzystwa ubezpieczeń majątkowych,  powszechnego towarzystwa emerytalnego, towarzystwa funduszy  inwestycyjnych, spółki zarządzającej aktywami i spółki dystrybucyjnej.  CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie i funduszy  emerytalnych. Ma szeroką ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i  firm – w tym nowość: ubezpieczenia komunikacyjne oferowane w systemie  direct, czyli przez telefon i internet.

Grupa CU obsługuje ponad 3  miliony klientów i zarządza aktywami o wartości 55 miliardów zł.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

CU Gwarancja Nowa Energia, czyli ekologiczne zyski

Od 2007 roku  Commercial Union oferuje produkty strukturyzowane pod nazwą CU Gwarancja  w formie indywidualnego ubezpieczenia na życie i dożycie. Produkty te  chronią kapitał powierzony przez klienta, a jednocześnie umożliwiają  zarabianie na międzynarodowych rynkach fin