Dominika Kraśko dyrektorem marketingu grupy Commercial Union

09.04.2008

Dominika Kraśko dyrektorem marketingu grupy Commercial Union

Opublikowany

7 kwietnia br. Dominika Kraśko objęła nowo utworzoną funkcję  dyrektora marketingu grupy Commercial Union Polska. Uczestniczy też w  pracach executive committee grupy CU.

Dominika Kraśko od 14 lat zajmuje się marketingiem. Od stycznia 2002  roku była dyrektorem marketingu w TC Dębica SA i Goodyear Dunlop Tires  Polska Sp. z o. o. oraz członkiem zarządu grupy Goodyear Polska.  Ostatnio pełniła funkcję dyrektora marketingu Goodyear na region Europy  Środkowej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jej obowiązków należało  przygotowywanie strategii marketingowej firmy, rozwój sieci dystrybucji i  zarządzanie markami wchodzącymi w skład portfela firmy.

Wcześniej przez wiele lat pracowała m. in. w PepsiCo – najpierw w  oddziale polskim, następnie jako menedżer marketingu na Europę Środkową,  a także w europejskiej centrali firmy w Londynie. Wielokrotnie była  członkiem jury w prestiżowych konkursach marketingowych, takich jak  Effie Awards, Golden Arrow, Superbrands.

Dominika Kraśko jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.Grupa Commercial Union Polska składa się z sześciu spółek:  towarzystwa ubezpieczeń na życie, towarzystwa ubezpieczeń majątkowych,  powszechnego towarzystwa emerytalnego, towarzystwa funduszy  inwestycyjnych, spółki zarządzającej aktywami i spółki dystrybucyjnej.  CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie i funduszy  emerytalnych. Ma szeroką ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i  firm – w tym nowość: ubezpieczenia komunikacyjne oferowane w systemie  direct, czyli przez telefon i internet.

Grupa CU obsługuje ponad 3  miliony klientów i zarządza aktywami o wartości 55 miliardów zł.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.