7 kwietnia br. Dominika Kraśko objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora marketingu grupy Commercial Union Polska. Uczestniczy też w pracach executive committee grupy CU.
Dominika Kraśko od 14 lat zajmuje się marketingiem. Od stycznia 2002 roku była dyrektorem marketingu w TC Dębica SA i Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. oraz członkiem zarządu grupy Goodyear Polska. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora marketingu Goodyear na region Europy Środkowej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jej obowiązków należało przygotowywanie strategii marketingowej firmy, rozwój sieci dystrybucji i zarządzanie markami wchodzącymi w skład portfela firmy.
Wcześniej przez wiele lat pracowała m. in. w PepsiCo – najpierw w oddziale polskim, następnie jako menedżer marketingu na Europę Środkową, a także w europejskiej centrali firmy w Londynie. Wielokrotnie była członkiem jury w prestiżowych konkursach marketingowych, takich jak Effie Awards, Golden Arrow, Superbrands.
Dominika Kraśko jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.Grupa Commercial Union Polska składa się z sześciu spółek: towarzystwa ubezpieczeń na życie, towarzystwa ubezpieczeń majątkowych, powszechnego towarzystwa emerytalnego, towarzystwa funduszy inwestycyjnych, spółki zarządzającej aktywami i spółki dystrybucyjnej. CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych. Ma szeroką ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i firm – w tym nowość: ubezpieczenia komunikacyjne oferowane w systemie direct, czyli przez telefon i internet.
Grupa CU obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości 55 miliardów zł.
Wcześniej przez wiele lat pracowała m. in. w PepsiCo – najpierw w oddziale polskim, następnie jako menedżer marketingu na Europę Środkową, a także w europejskiej centrali firmy w Londynie. Wielokrotnie była członkiem jury w prestiżowych konkursach marketingowych, takich jak Effie Awards, Golden Arrow, Superbrands.
Dominika Kraśko jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.Grupa Commercial Union Polska składa się z sześciu spółek: towarzystwa ubezpieczeń na życie, towarzystwa ubezpieczeń majątkowych, powszechnego towarzystwa emerytalnego, towarzystwa funduszy inwestycyjnych, spółki zarządzającej aktywami i spółki dystrybucyjnej. CU jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych. Ma szeroką ofertę ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i firm – w tym nowość: ubezpieczenia komunikacyjne oferowane w systemie direct, czyli przez telefon i internet.
Grupa CU obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami o wartości 55 miliardów zł.