Nowa odsłona CU Direct

16.06.2008

Nowa odsłona CU Direct

Opublikowany

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, rozpoczyna dziś nową kampanię  reklamową pod hasłem „My też jesteśmy kierowcami”.

Elżbieta Wójcik została wiceprezesem zarządu Commercial Union  Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Przejęła od Briana  Richardsa odpowiedzialność za działalność i rozwój Commercial Union  Direct.

Nowa kampania

Dzisiaj rozpoczyna się nowa, telewizyjna kampania reklamowa Commercial  Union Direct. Cykl spotów telewizyjnych w charakterystycznej konwencji,  zwracaja uwagę na różne aspekty bezpieczeństwa i kultury jazdy na  drodze. Humorystycznym przekazom towarzyszy hasło: „My też jesteśmy  kierowcami”. W nowych spotach występuje ekspert w dziedzinie bezpiecznej  jazdy samochodem, Kuba Bielak, prezenter programu „Jazda polska” w TVN  Turbo. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, media zaplanował dom  mediowy Starcom.

Nominacja 

13 czerwca br. Elżbieta Wójcik została powołana na stanowisko  wiceprezesa zarządu Commercial Union Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń  Ogólnych SA i przejmuje odpowiedzialność za pion CU Direct.

Elżbieta Wójcik w dotychczasowej karierze odpowiadała za sprzedaż,  promocję i marketing. Ostatnie doświadczenia zawodowe zdobywała w Link4  (jako członek zarządu odpowiadała za sprzedaż, rozwój biznesu i  marketing) oraz w ING Nationale-Nederlanden (była członkiem zespołu  zarządzającego i szefową marketingu). Jest absolwentką Katolickiego  Uniwersytetu Lubelskiego i Lancashire University w Wielkiej Brytanii  (studia MBA). Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej  w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy.

Brian Richards, który kierował projektem tworzenia Commercial Union  Direct i pierwszym etapem rozwoju działalności, będzie kontynuował pracę  w grupie Aviva przy kolejnych odpowiedzialnych zadaniach.
Główne atuty oferty CU Direct
W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje  od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance,  ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i  ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient  dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb. Najbardziej istotne cechy tego  pakietu z punktu widzenia klientów to:
  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
  • suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
  • samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest przez centrum  telefoniczne, działające pod numerem 0-801 28 28 28, jak również za  pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Mieszkanie jako lokata? Słabe fundamenty

temu

Ceny mieszkań galopują, ale kolejnych chętnych nie brakuje. Kupujemy nie tylko po to, aby mieć gdzie mieszkać – traktujemy mieszkanie, dom czy działkę jak lokatę oszczędności. Polskę ogarnęła moda na inwestycje w mieszkania na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Ma ona jednak słabe fundamenty…
Damsko-męskie spojrzenie na oszczędności

temu

W najbliższych latach lokaty bankowe można traktować bardziej jak sejf niż inwestycje – z tego zdaje sobie sprawę niemal połowa Polaków. Część z nich rozgląda się za bardziej dochodowymi formami lokowania oszczędności. Mężczyźni (44%) częściej niż kobiety (26%) deklarują poszukiwanie alternatywy dla lokat. Panowie częściej niż panie mają „na radarze” obligacje skarbowe i fundusze inwestycyjne, natomiast kobiety chętniej ulokują swoje oszczędności w mieszkanie lub działkę. Takie wnioski płyną z badania „Czy to już koniec niskooprocentowanych lokat?” zrealizowanego dla Avivy.
Chude lata na lokatach. Lepiej nie będzie

temu

Polacy od kilku lat nie mogą wyjść z szoku, że odsetki od lokat w bankach są tak niskie. Zwykle poniżej 1% rocznie. Za trzymanie pieniędzy na ROR-ach nie dostajemy z reguły nic. To się w głowie nie mieści, bo kilka-kilkanaście lat temu banki płaciły za depozyty 7-8%, a nawet więcej. Co się dzieje? Dlaczego bankom nie zależy na naszych oszczędnościach?
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w 2017 roku. 

temu

Aviva. Społeczna z natury. Raport społeczny za 2017.

CU Gwarancja Światowe Surowce, nowe fundusze i specjalna oferta Bonusa VIP

CU Gwarancja Światowe Surowce, nowe fundusze i specjalna oferta Bonusa VIP
. Najnowszy produkt strukturyzowany Commercial Union – CU Gwarancja  Światowe Surowce – to odpowiedź na rosnące ceny surowców oraz zwiększone  zainteresowanie klientów różnego rodzaju gwarancj