Nowa odsłona CU Direct
Kopiuj tekst

16.06.2008

Nowa odsłona CU Direct

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, rozpoczyna dziś nową kampanię  reklamową pod hasłem „My też jesteśmy kierowcami”.

Elżbieta Wójcik została wiceprezesem zarządu Commercial Union  Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Przejęła od Briana  Richardsa odpowiedzialność za działalność i rozwój Commercial Union  Direct.

Nowa kampania

Dzisiaj rozpoczyna się nowa, telewizyjna kampania reklamowa Commercial  Union Direct. Cykl spotów telewizyjnych w charakterystycznej konwencji,  zwracaja uwagę na różne aspekty bezpieczeństwa i kultury jazdy na  drodze. Humorystycznym przekazom towarzyszy hasło: „My też jesteśmy  kierowcami”. W nowych spotach występuje ekspert w dziedzinie bezpiecznej  jazdy samochodem, Kuba Bielak, prezenter programu „Jazda polska” w TVN  Turbo. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, media zaplanował dom  mediowy Starcom.

Nominacja 

13 czerwca br. Elżbieta Wójcik została powołana na stanowisko  wiceprezesa zarządu Commercial Union Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń  Ogólnych SA i przejmuje odpowiedzialność za pion CU Direct.

Elżbieta Wójcik w dotychczasowej karierze odpowiadała za sprzedaż,  promocję i marketing. Ostatnie doświadczenia zawodowe zdobywała w Link4  (jako członek zarządu odpowiadała za sprzedaż, rozwój biznesu i  marketing) oraz w ING Nationale-Nederlanden (była członkiem zespołu  zarządzającego i szefową marketingu). Jest absolwentką Katolickiego  Uniwersytetu Lubelskiego i Lancashire University w Wielkiej Brytanii  (studia MBA). Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej  w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy.

Brian Richards, który kierował projektem tworzenia Commercial Union  Direct i pierwszym etapem rozwoju działalności, będzie kontynuował pracę  w grupie Aviva przy kolejnych odpowiedzialnych zadaniach.
Główne atuty oferty CU Direct
W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje  od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance,  ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i  ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient  dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb. Najbardziej istotne cechy tego  pakietu z punktu widzenia klientów to:
  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
  • suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
  • samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest przez centrum  telefoniczne, działające pod numerem 0-801 28 28 28, jak również za  pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl.
Powiązane artykuły
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Rusza kampania telewizyjna Avivy „Wiem, czym oddycham”

22 października Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog i proponuje rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w Avivie. Z kolei w sobotę 27 października w Krakowie odbędzie się organizowany przez Avivę bieg w maskach antysmogowych – AirRun. Na stronie wiemczymoddycham.pl do 5 grudnia trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza dla społeczności lokalnych.
Aviva wprowadza OC z tytułu wykonywania zawodu

Aviva kontynuuje zapowiadany wzrost w ubezpieczeniach korporacyjnych i poszerza ofertę o kolejną kategorię ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej - OC z tytułu wykonywania zawodu.
Już blisko 300 lokalizacji czujników w konkursie „Wiem, czym oddycham”. Trwa głosowanie.

Z całej Polski płyną zgłoszenia nowych lokalizacji czujników smogu w konkursie Fundacji Aviva „Wiem, czy oddycham”. W akcji bierze udział blisko 300 miejsc. Czujniki jakości powietrza otrzyma 100 lokalizacji z największym poparciem w głosowaniu internetowym.
Zbadaj płuca, bo smog szkodzi 

Smog to wciąż jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Z danych WHO wynika, że 36 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast w UE znajduje się w naszym kraju. Koszty leczenia schorzeń wywoływanych przez smog mogą wynosić nawet 30 mld euro[1] rocznie. Dlatego Aviva przygotowała drugą odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Wiem, czym oddycham” i została partnerem strategicznym Dni Spirometrii 2018. Celem tegorocznej kampanii, która startuje 1 października, jest promocja profilaktyki, zarówno w zakresie monitorowania jakości powietrza, jak i badań płuc. Dzięki konkursowi Fundacji Aviva ogólnopolska sieć zewnętrznych czujników smogu firmy Airly powiększy się o kolejnych 100 urządzeń. Ubezpieczyciel wspiera także darmowe badania płuc prowadzone w 236 placówkach medycznych w całej Polsce w dniach 1-6 października.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.