Nowa odsłona CU Direct

16.06.2008

Nowa odsłona CU Direct

Opublikowany

Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia  komunikacyjne przez telefon i internet, rozpoczyna dziś nową kampanię  reklamową pod hasłem „My też jesteśmy kierowcami”.

Elżbieta Wójcik została wiceprezesem zarządu Commercial Union  Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Przejęła od Briana  Richardsa odpowiedzialność za działalność i rozwój Commercial Union  Direct.

Nowa kampania

Dzisiaj rozpoczyna się nowa, telewizyjna kampania reklamowa Commercial  Union Direct. Cykl spotów telewizyjnych w charakterystycznej konwencji,  zwracaja uwagę na różne aspekty bezpieczeństwa i kultury jazdy na  drodze. Humorystycznym przekazom towarzyszy hasło: „My też jesteśmy  kierowcami”. W nowych spotach występuje ekspert w dziedzinie bezpiecznej  jazdy samochodem, Kuba Bielak, prezenter programu „Jazda polska” w TVN  Turbo. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, media zaplanował dom  mediowy Starcom.

Nominacja 

13 czerwca br. Elżbieta Wójcik została powołana na stanowisko  wiceprezesa zarządu Commercial Union Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń  Ogólnych SA i przejmuje odpowiedzialność za pion CU Direct.

Elżbieta Wójcik w dotychczasowej karierze odpowiadała za sprzedaż,  promocję i marketing. Ostatnie doświadczenia zawodowe zdobywała w Link4  (jako członek zarządu odpowiadała za sprzedaż, rozwój biznesu i  marketing) oraz w ING Nationale-Nederlanden (była członkiem zespołu  zarządzającego i szefową marketingu). Jest absolwentką Katolickiego  Uniwersytetu Lubelskiego i Lancashire University w Wielkiej Brytanii  (studia MBA). Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej  w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy.

Brian Richards, który kierował projektem tworzenia Commercial Union  Direct i pierwszym etapem rozwoju działalności, będzie kontynuował pracę  w grupie Aviva przy kolejnych odpowiedzialnych zadaniach.
Główne atuty oferty CU Direct
W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje  od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance,  ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i  ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient  dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb. Najbardziej istotne cechy tego  pakietu z punktu widzenia klientów to:
  • możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
  • dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
  • odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
  • suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
  • samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
  • szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Sprzedaż i obsługa klienta prowadzona jest przez centrum  telefoniczne, działające pod numerem 0-801 28 28 28, jak również za  pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Pierwsza kampania telewizyjna ubezpieczeń majątkowych Avivy

temu

Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu. 
Wyniki finansowe Avivy w Polsce w I połowie 2018 r.

temu

W I połowie 2018 r. Aviva, wraz z BZ WBK-Aviva, wypłaciła klientom świadczenia z ubezpieczeń na życie i z umów dodatkowych o łącznej wartości 159 mln zł, oraz odszkodowania z ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych w kwocie 108 mln zł.
Czego Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu mieszkania?

temu

Aż 82% Polaków nie wie, że w ramach ubezpieczenia mieszkania może ubezpieczyć rower. 64% nie zdaje sobie sprawy, że dzięki takiej polisie może wezwać hydraulika lub ślusarza w przypadku awarii w mieszkaniu. A połowa zapytanych mylnie uważa, że ubezpieczenia nieruchomości nie można kupić przez internet. Czego jeszcze Polacy nie wiedzą o ubezpieczeniu swoich czterech kątów? Aviva przygotowała zestawienie Top 7 na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia.
Wakacyjny boom na ubezpieczenia mieszkań i domów

temu

Miesiące wakacyjne to nie tylko boom na ubezpieczenia podróżne, ale także mieszkaniowe. Przed wyjazdem na urlop Polacy częściej myślą o bezpieczeństwie swojego domu. Teraz w Avivie mogą ubezpieczyć mieszkanie zarówno na czas wyjazdu, jak również na rok, dwa lub trzy.